Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
3
geplaatst: 19 mei 2017, 03:02 uur
Lekker bezig gasten.
Van Rejjie Snows nummer vond ik de productie alleen niet al te fijn. Beat bij Staples was evenmin bijzonder, maar man, die nonchalant-monotone rijms van hem, met die weergaloze cadans, subtiele intonatie, fantastische adembeheersing en superstrakke rijmschema's: heel erg tof. Die gozer is echt begenadigd.
Mijn duit in het zakje: grime-trap van AJ Tracey. Hij is behoorlijk veelzijdig, dus ik plaats maar meteen drie clips van 'm.
AJ Tracey - Spirit Bomb (Trappy Banger)
AJ Tracey - Buster Cannon (Dikke, vette grime, knalt eveneens)
AJ Tracey - Leave Me Alone (rustiger, redelijk Amerikaans geluid)
Mochten deze nummers je bevallen: typ 'AJ Tracey Killer Tracks' in op YouTube voor een afspeellijst.
Van Rejjie Snows nummer vond ik de productie alleen niet al te fijn. Beat bij Staples was evenmin bijzonder, maar man, die nonchalant-monotone rijms van hem, met die weergaloze cadans, subtiele intonatie, fantastische adembeheersing en superstrakke rijmschema's: heel erg tof. Die gozer is echt begenadigd.Mijn duit in het zakje: grime-trap van AJ Tracey. Hij is behoorlijk veelzijdig, dus ik plaats maar meteen drie clips van 'm.
AJ Tracey - Spirit Bomb (Trappy Banger)
AJ Tracey - Buster Cannon (Dikke, vette grime, knalt eveneens)
AJ Tracey - Leave Me Alone (rustiger, redelijk Amerikaans geluid)
Mochten deze nummers je bevallen: typ 'AJ Tracey Killer Tracks' in op YouTube voor een afspeellijst.
1
nedbed
geplaatst: 23 mei 2017, 23:16 uur
Hard man, die AJ Tracey
.
Van mij nog een oude track van Mick Jenkins waar ik de laatste tijd vaak naar luister.
.Van mij nog een oude track van Mick Jenkins waar ik de laatste tijd vaak naar luister.
3
geplaatst: 29 mei 2017, 19:04 uur
Sjaakspeare schreef:
Mijn duit in het zakje: grime-trap van AJ Tracey. Hij is behoorlijk veelzijdig, dus ik plaats maar meteen drie clips van 'm.
Nog wat grime...
1
geplaatst: 30 mei 2017, 03:58 uur
waxs schreef:
Commodo ft. Rocks FOE - Set It Straight
Commodo ft. Rocks FOE - Set It Straight
Jeeeeeeeeeeeeezuuus.
Bedankt hiervoor man. Kippenvelopwekkend goed dit. In z'n geheel ook.
0
geplaatst: 30 mei 2017, 17:22 uur
Sjaakspeare schreef:
Jeeeeeeeeeeeeezuuus.
Bedankt hiervoor man. Kippenvelopwekkend goed dit. In z'n geheel ook.
(quote)
Jeeeeeeeeeeeeezuuus.
Bedankt hiervoor man. Kippenvelopwekkend goed dit. In z'n geheel ook. You're welcome
Ik heb tevens nog een lijstje op Spotify met grime.
0
geplaatst: 25 juni 2017, 22:45 uur
Beste ik zoek een lied ik dacht hip hop achtig . Met in de clip een gestoorde man in een dwangbuis afspelend dacht ik in een psychiatrische kliniek . Kan het precieze jaar niet meer zeggen wanneer hetbuit gekomen is maar denk ongeveer een 10tal jaar geleden . Hoop dat iemand weet welk lied ik bedoel
2
nedbed
geplaatst: 25 juni 2017, 23:43 uur
Er zijn best veel video's met zo'n soort setting..
Deze misschien? Is wel een oude..
Deze misschien? Is wel een oude..
0
geplaatst: 26 juni 2017, 06:10 uur
Deze is het jammer genoeg niet . Al heel de nachr heb ik de clip in men hoofd maar de muziek komt niet
. Tis echt een zotte video de zanger heeft een dwangbuis aan tatoos en piercing. Echt een gestoorde vent.
. Tis echt een zotte video de zanger heeft een dwangbuis aan tatoos en piercing. Echt een gestoorde vent.
0
geplaatst: 26 juni 2017, 12:36 uur
Ik denk niet dat het deze is, maar deze komt bij mij naar boven:
Mystikal - Bouncin' Back (Bumpin' Me Against The Wall) - YouTube
Mystikal - Bouncin' Back (Bumpin' Me Against The Wall) - YouTube
0
geplaatst: 28 juni 2017, 12:53 uur
Jeske0601 schreef:
Beste ik zoek een lied ik dacht hip hop achtig . Met in de clip een gestoorde man in een dwangbuis afspelend dacht ik in een psychiatrische kliniek . Kan het precieze jaar niet meer zeggen wanneer hetbuit gekomen is maar denk ongeveer een 10tal jaar geleden . Hoop dat iemand weet welk lied ik bedoel
Deze?
0
geplaatst: 13 juli 2017, 04:28 uur
Die van Zombie Juice is heerlijk.
Nummer van Denzel Curry valt me erg tegen. Die holle, monotone schreeuwflow mag 'ie voortaan achterwege laten. Hoe strak de flow ervan ook moge zijn. Beat is sowieso niet zo boeiend als je het mij vraagt. Heb liever z'n gebruikelijke stijl, met wat intonatie en een randje in z'n stem.
Nummer van Denzel Curry valt me erg tegen. Die holle, monotone schreeuwflow mag 'ie voortaan achterwege laten. Hoe strak de flow ervan ook moge zijn. Beat is sowieso niet zo boeiend als je het mij vraagt. Heb liever z'n gebruikelijke stijl, met wat intonatie en een randje in z'n stem.
1
geplaatst: 1 augustus 2017, 16:47 uur
Monsta Kody schreef:
Marlon Craft - New York Sh*t
Marlon Craft - New York Sh*t
Zo, die jongen is goed man. Dit verscheen gisteren van 'm:
Heerlijk.
1
geplaatst: 17 augustus 2017, 21:01 uur
Had al even niets meer van Brockhampton gehoord. Ben er nog niet over uit of t nou wel of niet tof is. Deze vind ik in ieder geval wel tof:
0
geplaatst: 5 september 2017, 20:30 uur
Leuk hoe dit nummer begint en je denkt: meh weer zo'n nummer. Dan komt de beat erin en denk je: oh, toch iets anders dan ik dacht.
Dan komt de MC op dreef en denk je
Tenminste, zo ging het bij mij.
Dan komt de MC op dreef en denk je

Tenminste, zo ging het bij mij.
0
geplaatst: 29 november 2017, 19:02 uur
Nieuwkomer in de scene komt met zijn debuutsingle 'MRS - M'Isoler'
Facebook | Moros Music
Instagram | Moros Music
Facebook | Moros Music
Instagram | Moros Music
1
geplaatst: 30 november 2017, 12:04 uur
Zuid-Koreaans Amerikaans rapduo met Stretch: een soort van neo-DOOM stijl beat met strak berekende flows die bijna contrasteren met de dissonante instrumentatie.
* denotes required fields.