Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
2
geplaatst: 23 januari 2018, 16:58 uur
Year of the Ox met een Street Fighter ode.
My crew the best at striking, my brother's ultra combo could shatter you.
The ox is the cousin of Bison. We boss is my squad is the Shadaloo.
Digital mask on photo, like Vega we smash on dojos.
We don't stop 'til your blood glistens, like the original Capcom logo
The ox is the cousin of Bison. We boss is my squad is the Shadaloo.
Digital mask on photo, like Vega we smash on dojos.
We don't stop 'til your blood glistens, like the original Capcom logo
Leuk, dit.
1
geplaatst: 24 januari 2018, 14:33 uur
Iedereens favoriete rapper als je hem in ieder geval een keer gehoord hebben, Hex One, waagt zich aan een trap beat van Jaden Smith. Gossie.
1
geplaatst: 17 februari 2018, 15:08 uur
Jezus, zeker tien keer beluisterd sinds gisteren.
Bij de eerste keer dacht ik een halve minuut lang dat 't één of andere Deen was. Pleurisplat Angelsaksisch. Ook een über-Britse tracktitel trouwens.
2
geplaatst: 1 maart 2018, 16:28 uur
Gifted Gab & Blimes Brixton - Come Correct
0.0 Fijne boombapbeat, maar vooral: wat een dikke flows! Toffe afwisseling ook.
0
geplaatst: 1 maart 2018, 20:36 uur
Sjaakspeare schreef:
(embed)
(embed)
Verrassend goed zeg! Hier was ik niet op voorbereid.
3
geplaatst: 2 maart 2018, 10:13 uur
Mijn god, en dan vond ik Cardi B nog een van de betere mainstreamrappers, maar Lady Leshurr, Gifted Gab en Blimes Brixton laten zien dat het enerzijds de tijd van de female MC is, of de tijd waarin de term female MC archaïsch wordt, en we het onderscheid niet meer maken.
Ik vond de beats van slowthai, Gifted Gab en Lady Leshurr allemaal wel vet, maar slowthai kon qua rappen mijn aandacht niet goed vasthouden eignelijk. Gifted Gab en Blimes Brixton waren zeker vet. Sterke flows, goede passende beat, maar het mist karakter. Of eerder: het mist een eigen karakter. Het klinkt 100% als een throwback track, 0% als een eigen draai erop. Lady Leshurr heeft me echter wel echt overtuigd zeg! Ik ga nog eens verder kijken! Bedankt waxs, Sjaakspeare en nedbed!
Ik vond de beats van slowthai, Gifted Gab en Lady Leshurr allemaal wel vet, maar slowthai kon qua rappen mijn aandacht niet goed vasthouden eignelijk. Gifted Gab en Blimes Brixton waren zeker vet. Sterke flows, goede passende beat, maar het mist karakter. Of eerder: het mist een eigen karakter. Het klinkt 100% als een throwback track, 0% als een eigen draai erop. Lady Leshurr heeft me echter wel echt overtuigd zeg! Ik ga nog eens verder kijken! Bedankt waxs, Sjaakspeare en nedbed!
1
geplaatst: 8 maart 2018, 00:18 uur
waxs schreef:
(embed)
(embed)
Deze raad ik iedereen aan inderdaad. Ik wacht al tijden met smart op nieuwe Sweatshirt-zooi.
Even wat ontspannen trap: Jack Harlow ft. Shloob - Wasted Youth
1
geplaatst: 8 maart 2018, 14:38 uur
Who Killed Russell Jones? van B. Dolan. Erg sterke track die me naar zijn album van 2015 leidde. Ook zeker niet mis!
2
nedbed
geplaatst: 15 maart 2018, 14:43 uur
6 april komt het nieuwe album uit. Gaat ongetwijfeld weer erg hard worden.
3
geplaatst: 20 maart 2018, 15:55 uur
Een nieuwe video van het 7LES, Deck & DOOM album! Ik begin er wel zin in te krijgen! Ik ga waarschijnlijk die cassette-bundel pre-orderen...
1
geplaatst: 20 maart 2018, 22:04 uur
Beterr nummer dan Nautical Depth naar mijn mening. Kijk hier ontzettend naar uit.
0
geplaatst: 22 maart 2018, 11:55 uur
Goh, Meditate van Earthgang is echt een heerlijke track! Ik heb de rest van de EP vluchtig beluisterd, maar daar kan ik echt niets mee. Meditate is wel erg fijn, met ook stevig goede teksten!
0
nedbed
geplaatst: 22 maart 2018, 12:05 uur
De EP's van Earthgang zijn alledrie vrij matig. Deze plaat van J.I.D. kan ik wel aanraden. Weet niet of je die al kent?
0
geplaatst: 22 maart 2018, 14:05 uur
Ik heb nog nooit van JID of Earthgang gehoord hiervoor. Ik zal hem meteen even checken! Bedankt!
Edit: Ik zie dat één van de tracks EdEddnEddy heet. Dat moet eigenlijk wel goed komen. Maarja, nostalgie is ook weer niet alles. xD
Edit: Ik zie dat één van de tracks EdEddnEddy heet. Dat moet eigenlijk wel goed komen. Maarja, nostalgie is ook weer niet alles. xD
0
geplaatst: 22 maart 2018, 15:05 uur
Dat vers van J.I.D. op 'Meditate' is geweldig, maar de beat kan me niet erg boeien. Deze eerdere samenwerking tussen Earthgang en J.I.D. bevalt me beter: 'Momma Told Me'.
Dat jullie 'Bomb Thrown' beter vinden dan 'Nautical Depth' verbaast me trouwens enorm. Vind de beat van die eerstgenoemde track ontiegelijk kut. Véél te hoog Vogeltjesdansgehalte. 'Nautical Depth' heeft daarentegen een heerlijk volle, meeslepende productie waar Deck en DOOM heel fijn op klinken. Het album is gisteren overigens gelekt, mocht het jullie zijn ontgaan. Klinkt godzijdank vooral duister en mysterieus. Regelmatig nogal minimalistisch ook, in tegenstelling tot 'Nautical Depth'. 'Badness of Madness' en 'Captain Brunch' vind ik bijvoorbeeld om deze drie eigenschappen al intrigerend. 'Don't Spoil It' vind ik wel weer kut. De gastbijdrage van Vinnie Paz is dan gelukkig weer hard.
'Headstone' heb ik volgens mij al twintig keer beluisterd inmiddels. Geweldige instrumentatie, verrukkelijk refrein, pleurisharde verzen van Erick en dat het geheel een ode aan allerlei rapklassiekers is, kan ik ook waarderen.
Dat jullie 'Bomb Thrown' beter vinden dan 'Nautical Depth' verbaast me trouwens enorm. Vind de beat van die eerstgenoemde track ontiegelijk kut. Véél te hoog Vogeltjesdansgehalte. 'Nautical Depth' heeft daarentegen een heerlijk volle, meeslepende productie waar Deck en DOOM heel fijn op klinken. Het album is gisteren overigens gelekt, mocht het jullie zijn ontgaan. Klinkt godzijdank vooral duister en mysterieus. Regelmatig nogal minimalistisch ook, in tegenstelling tot 'Nautical Depth'. 'Badness of Madness' en 'Captain Brunch' vind ik bijvoorbeeld om deze drie eigenschappen al intrigerend. 'Don't Spoil It' vind ik wel weer kut. De gastbijdrage van Vinnie Paz is dan gelukkig weer hard.
'Headstone' heb ik volgens mij al twintig keer beluisterd inmiddels. Geweldige instrumentatie, verrukkelijk refrein, pleurisharde verzen van Erick en dat het geheel een ode aan allerlei rapklassiekers is, kan ik ook waarderen.
* denotes required fields.