Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 19:04 uur
Vorig jaar had zo'n dude van 1,75 gewonnen toch? Man toen die gast Yoa Ming een keer had geblokt kwam hij met zn voeten tot zn knieën 
Ikzelf vind die dunk van Vince Carter (ofzo) erg vet. Hij speelt dan namens de Amerikaanse nationale team tegen Frankrijk. En hij dunkt gewoon over zo'n lange, 2 meter 11 volgens mij, gast heen. Ongeloofelijk!

Ikzelf vind die dunk van Vince Carter (ofzo) erg vet. Hij speelt dan namens de Amerikaanse nationale team tegen Frankrijk. En hij dunkt gewoon over zo'n lange, 2 meter 11 volgens mij, gast heen. Ongeloofelijk!
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 6 juni 2007, 19:07 uur
Die Nate Robinson van de N.Y. Knicks had nog die Dunk Contest gewonnen ... al weet ik niet meer of dat van afgelopen jaar was. Idd ziek, maarja slechts een momentopnamen natuurlijk.
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 19:13 uur
Juist, Nate Robinson. Geweldig hoog komt hij zeg.
Ikzelf kan ook best hoog springen (hoogspringen 1,60 al is dat niet echt springen) en een andere jongen uit mn klas kan zelfs 360 dunken.
Ik had nog een filmpje gezien van iemand die een 720 deed in een wedstrijd, echt ziek.
Ikzelf kan ook best hoog springen (hoogspringen 1,60 al is dat niet echt springen) en een andere jongen uit mn klas kan zelfs 360 dunken.
Ik had nog een filmpje gezien van iemand die een 720 deed in een wedstrijd, echt ziek.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 19:17 uur
Social_Mask schreef:
Vorig jaar had zo'n dude van 1,75 gewonnen toch? Man toen die gast Yoa Ming een keer had geblokt kwam hij met zn voeten tot zn knieën

Dat is zeker 'Who Slams Harder, Onyx Or' Vince Carter. Die man is echt geniaal. Hij dunkt met zoveel kracht en geweld
http://www.youtube.com/watc...
basketbal is wel een beetje de hiphopsport en dankzij Shaquille O'Neal zijn glorieuze rapcarriere vind ik dat we dit hier wel even mogen behandelen

0
geplaatst: 6 juni 2007, 19:17 uur
Social_Mask schreef:
Carter doet in dat filmpje ook een 360 maar een 720 heb ik nooit gezien
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 19:29 uur
Morgen zal ik hem voor je plaatsen hier, want een basketbal fanaat in mijn klas weet precies waar je die video's kunt vinden op youtube.
Edit: Dit is hem:
720
Er is nog een andere, die zal ik morgen wel plaatsen
Edit: Dit is hem:
720
Er is nog een andere, die zal ik morgen wel plaatsen

0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 19:33 uur
herbertwest schreef:
Dat is zeker 'Who Slams Harder, Onyx Or' Vince Carter. Die man is echt geniaal. Hij dunkt met zoveel kracht en geweld
(quote)
Nee het is een andere:
Vince Carter dunk
Echt een facial!
basketbal is wel een beetje de hiphopsport en dankzij Shaquille O'Neal zijn glorieuze rapcarriere vind ik dat we dit hier wel even mogen behandelen 

Hahaha, vind dat nummer best wel grappig
En die clip al helemaal 
0
geplaatst: 6 juni 2007, 19:40 uur
Ik weet het. Dat was gewoon een top 10. Die dunk die jij liet zien was gekozen tot beste dunk allertijden op NBA-TV. Zo'n bekende commentator was het er niet mee eens omdat het bij The Olympics was en een beste dunk tegen een Europeaan telt niet volgens hem haha.
0
rico-bballer
geplaatst: 6 juni 2007, 19:45 uur
Hier is je 720 van air up there and1 : http://www.youtube.com/watch?v=XkwSGrXXJwM
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 19:45 uur
Jah, die heb ik hier boven ook gezet 
Haha, jah idd. Maar was dat geen grap? Ik dacht echt niet dat hij het meende.

herbertwest schreef:
Ik weet het. Dat was gewoon een top 10. Die dunk die jij liet zien was gekozen tot beste dunk allertijden op NBA-TV. Zo'n bekende commentator was het er niet mee eens omdat het bij The Olympics was en een beste dunk tegen een Europeaan telt niet volgens hem haha.
(quote)
Haha, jah idd. Maar was dat geen grap? Ik dacht echt niet dat hij het meende.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 19:55 uur
Tuurlijk was het wel een grap maar tegelijk vinden ze Europese basketballers wel een stuk minder in de Verenigde Staten.
Deze is ook wel grappig, let op het jongetje dat je in het begin ziet rennen. Knap schot
Deze is ook wel grappig, let op het jongetje dat je in het begin ziet rennen. Knap schot
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 20:00 uur
Hahah jah die ken ik. Ik ging helemaal stuk toen ik hem zag. Damn, ik heb toch best veel Basketbal filmpjes gezien 
Er is ook zo'n high school compotition, met een blanke jongen die echt ziek dunkt. En het leuke is, dat ook alle zwarten helemaal los gaan.

Er is ook zo'n high school compotition, met een blanke jongen die echt ziek dunkt. En het leuke is, dat ook alle zwarten helemaal los gaan.
0
rico-bballer
geplaatst: 6 juni 2007, 20:02 uur
haha, ik heb echt alles gezien bijna vlak voordat ik begon keek ik ze allemaal dood.
0
rico-bballer
geplaatst: 6 juni 2007, 20:04 uur
Social_Mask schreef:
spud webb waar nate robinson overheen sprong kon over een auto springen hij is zelf 1,67 heeft ook nog een keer gewonnen.
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 20:07 uur
Er is ook zo'n gast die erg goed kon dunken. Veel NBA spelers kenden hem en vonden hem 1 van de beste. Alleen jammer genoeg moest hij naar de gevangenis. Maar er staan een paar clipjes van hem op Youtube waar hij in de gevangenis de meest zieke dunks maakt. Weet zn naam alleen niet meer(ben erg slecht met namen).
0
geplaatst: 6 juni 2007, 20:20 uur
Hier zitten ook geweldige ballen tussen. Dat echt iemand achter zijn rug een Rebound bal gooit, komt iemand ingesprongen en die gooit hem ook op een rebound en de 3e komt er overheen en dunkt hem erin.
And1 vs NBA
And1 vs NBA
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 20:29 uur
Meesterlijk 
Dit bedoelde ik:
Hook Mitchell

Social_Mask schreef:
Er is ook zo'n gast die erg goed kon dunken. Veel NBA spelers kenden hem en vonden hem 1 van de beste. Alleen jammer genoeg moest hij naar de gevangenis. Maar er staan een paar clipjes van hem op Youtube waar hij in de gevangenis de meest zieke dunks maakt. Weet zn naam alleen niet meer(ben erg slecht met namen).
Dit bedoelde ik:
Hook Mitchell
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 20:39 uur
Nate Robinson die Yao Ming blockt. Kijk hoe hoog hij komt (en de zielige reactie van Yao Ming, deed me denken aan Rivaldo
)
Nate Robinson
)Nate Robinson
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 7 juni 2007, 00:13 uur
That Korean got pwnt man! haha. Ik heb 2K7 nog gespeeld met The Rockets, maar even iets anders ... waar in hemelsnaam komt die basketbal hype vandaan ?!
ooh en hier nog even wat (geniale) dunks van Nate Robinson tijden de ''All Starr Dunk Contest 2006''
ooh en hier nog even wat (geniale) dunks van Nate Robinson tijden de ''All Starr Dunk Contest 2006''

0
rico-bballer
geplaatst: 7 juni 2007, 16:25 uur
Dr.Greenthump schreef:
That Korean got pwnt man! haha. Ik heb 2K7 nog gespeeld met The Rockets, maar even iets anders ... waar in hemelsnaam komt die basketbal hype vandaan ?!

Weet niet zelf ben ik een basketballer, ik hou van de sport.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 7 juni 2007, 20:13 uur
Vooruit, even iets anders dan basketbal, want dat is niet waar het eigenlijk om draait in dit topic ... dus check hier die party van Stones Throw:
Chrome Children
Dope act en 'overall' een heerlijk vibe, maar die eerste track is echt heerlijk. Who the fuck heet die track eigenlijk? Te catchy man, i'm serious. MF Doom doet het verder natuurlijk ook lekker, moet toch eens één van z'n concerten bezoeken. Maarja ik ben nog nooit naar een 'echte' Hip-Hop party geweest, eigenlijk ...
Chrome Children
Dope act en 'overall' een heerlijk vibe, maar die eerste track is echt heerlijk. Who the fuck heet die track eigenlijk? Te catchy man, i'm serious. MF Doom doet het verder natuurlijk ook lekker, moet toch eens één van z'n concerten bezoeken. Maarja ik ben nog nooit naar een 'echte' Hip-Hop party geweest, eigenlijk ...
0
Hypno
geplaatst: 9 juni 2007, 13:12 uur
50 Cent: Life,s On Tha Line:
http://www.youtube.com/watch?v=dt6QdIPBgNQ
Damn dit vind ik eigelijk het enige echte dope wat 50 heeft Uitgebracht hij had dus wel potentie jammer dat het zo,n fake ass Teletubie rapper is geworden.
http://www.youtube.com/watch?v=dt6QdIPBgNQ
Damn dit vind ik eigelijk het enige echte dope wat 50 heeft Uitgebracht hij had dus wel potentie jammer dat het zo,n fake ass Teletubie rapper is geworden.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 juni 2007, 13:14 uur
Power of the Dollar heeft er nog meer. Maar dat was mijn favoriete nummer van dat album. Idd erg jammer. Want hij kan het wel.
* denotes required fields.