MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Volgens de website was hij guest host.

EVANSHEWSON
Vreselijk die video's van hiphopmannen en vrouwen.
Of van rappers, ik ken het verschil niet zo, het is mijn ding niet.

Uit de muziek komt af en toe iets meer mainstream opdrijven, maar die clips :

Hun kledij is vreselijk, nooit met klasse gekleed, altijd zonder smaak aangeknosseld noem ik dat, die sportschoenen alom, en geen respect voor vrouwen die als gebruiksvlees worden voorgeschoteld, allemaal sletten zogenaamd; Vreselijk.

In de fitness moet ik soms nodeloos toekijken omdat de monitors geheid op zo'n zender staat, het geluid krijgen we er niet bij cadeau, maar dan staat de radio op Donna of zo, al even erg natuurlijk!

Nou, hiphoppers en rappers, het ga jullie allen goed, ik heb best al goede nummers gehoord in deze genres, maar de videoclipjes is huilen met de pet op!

Gekkenhuis
EVANSHEWSON schreef:

Hun kledij is vreselijk, nooit met klasse gekleed, altijd zonder smaak aangeknosseld noem ik dat, die sportschoenen alom, en geen respect voor vrouwen die als gebruiksvlees worden voorgeschoteld, allemaal sletten zogenaamd; Vreselijk.

In de fitness moet ik soms nodeloos toekijken omdat de monitors geheid op zo'n zender staat, het geluid krijgen we er niet bij cadeau, maar dan staat de radio op Donna of zo, al even erg natuurlijk!

Nou, hiphoppers en rappers, het ga jullie allen goed, ik heb best al goede nummers gehoord in deze genres, maar de videoclipjes is huilen met de pet op!

Yep je hebt helemaal gelijk. Mooi verwoord ook nog. Chapeau!

rico-bballer
EVANSHEWSON schreef:

Dat is toch vooral de mainstream HipHop.

Een beetje jammer om de knuppel in het hoenderhok te gooien en (zonder een reactie af te wachten) in hetzelfde bericht weer een soort van afscheid te nemen van het topic. Ik dacht dat het de bedoeling was om op de site door middel van het communiceren met anderen je blikveld te kunnen verruimen, nieuwe dingen te leren kennen, tot betere inzichten te komen, enzovoorts, maar al te vaak komt het voor dat een post bestaat uit een stelling (soms zelfs met onderbouwing) waar geen weerwoord op geduld wordt (ik doel overigens niet specifiek op jou).

Wat je zegt, is inderdaad een waarheid als je hip-hopwereld uit niet meer bestaat dan datgene wat er op dit moment op TMF te zien is. Aangezien je dit waarschijnlijk niet eens leest, ga ik niet alles uit de kast halen, maar dit soort clips passen wat mij betreft niet bij je omschrijving (of het nu je smaak is of niet).

(overigens ooit een andere clip gezien die de misstanden op Guantanamo Bay aan de kaak stelt?)

candice schreef:

Wu-Tang Clan - Triumph

De eerste link uit dit topic die nog niet verlopen is. Wat een geweldig nummer zeg.

Ik heb dit destijds wel op MTV enzo gezien, maar was het alweer vergeten. Misschien toch ook maar albums van de Wu gaan uitproberen...

psychonaatje schreef:
Een beetje jammer om de knuppel in het hoenderhok te gooien en (zonder een reactie af te wachten) in hetzelfde bericht weer een soort van afscheid te nemen van het topic. Ik dacht dat het de bedoeling was om op de site door middel van het communiceren met anderen je blikveld te kunnen verruimen, nieuwe dingen te leren kennen, tot betere inzichten te komen, enzovoorts, maar al te vaak komt het voor dat een post bestaat uit een stelling (soms zelfs met onderbouwing) waar geen weerwoord op geduld wordt (ik doel overigens niet specifiek op jou).

Wat je zegt, is inderdaad een waarheid als je hip-hopwereld uit niet meer bestaat dan datgene wat er op dit moment op TMF te zien is. Aangezien je dit waarschijnlijk niet eens leest, ga ik niet alles uit de kast halen, maar dit soort clips passen wat mij betreft niet bij je omschrijving (of het nu je smaak is of niet).

Mooi gezegd, en er zijn inderdaad ook genoeg clips die niet de genoemde aspecten waar Evanshewson het over had bevatten, maar die komen inderdaad niet snel op TMF of dergelijke.

EVANSHEWSON schreef:
Vreselijk die video's van hiphopmannen en vrouwen...
En ja hoor, het is weer zover. Een gefrustreerde rock-fan (denkend als een stereotype) komt even kort door de bocht vertellen hoe verschrikkelijk hiphop e.d. wel niet is op TMF enzo. Orgineel, volwassen, knap en vooral: makkelijk.

haha word naar mj

Hypno
http://www.youtube.com/watch?v=n5HItlULSHI

Phantom, Chino XL, Crooked I, Canibus: Collateral Damage

Zieke track zeg ik je die stem van Canibus is te ziek hier

Waarom reageert EVANSHEWSON niet meer?
Nog even een reminder over HipHop:

http://www.youtube.com/watch?v=cQKfplt8Tmc

psychonaatje schreef:

(embed)
(overigens ooit een andere clip gezien die de misstanden op Guantanamo Bay aan de kaak stelt?)

(embed)

(embed)

hele goede voorbeelden Psych!! Als Evanshewson nou eens terug komt en dan eens zijn mening laat horen.

ewalk schreef:
Waarom reageert EVANSHEWSON niet meer?
Nog even een reminder over HipHop:

http://www.youtube.com/watch?v=cQKfplt8Tmc
En deze namens mij:

Poëzie, diepgang enz.

Ja EVAN, ook dit is hiphop.

Herkende hem al aan de screenshot , heerlijk nummer van 's werelds beste groep.

Kos
Matige rapper, wie is het?

slug van atmosphere natuurlijk, ieder z'n smaak, ik vind dit een van de betere MC's.

|Joël|
The Notorious B.I.G. - I Love the Dough (Featuring Jay-Z & Angela Winbush)

Heb het clipje er zelf bij gemaakt, vind het wel een leuk nummer en de combinatie van Biggie en Jay-Z vind ik altijd leuk klinken

Kos schreef:
Matige rapper, wie is het?
Kos, als je wat werk van hun checkt (Atmosphere), neem je dat meteen terug.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Godlovesugly is het beste album van dit decenium.

Social_Mask
En Slug is de beste rapper van dit decenium. En Ant is de beste producer ooit

Kos
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik ken Atmosphere wel hoor, wist alleen niet dat zij dit waren. Is niet echt mijn soort hiphop verder. Beetje saai.

Conway Twitty schreef:

Godlovesugly is het beste album van dit decenium.

Social Mask schreef:
En Slug is de beste rapper van dit decenium. En Ant is de beste producer ooit

Met alle respect hoor, maar dit zijn toch wel een beetje overstatements. Alhoewel met smaak natuurlijk niet te twisten valt.

Het valt mij ook op hoe populair Atmosphere hier in korte tijd is geworden, begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ze stuk voor stuk kwaliteit afleveren, maar is al die aandacht niet een beetje overdreven.

Ik heb recent een paar grappen gemaakt over Goldy, die ooit meedeed met Extince op de Zoete Inval, vooral omdat ik daarna nooit meer wat van d'r had gehoord. Vandaag kwam ik haar echter stomtoevallig op het net tegen: ze heeft haar opleiding afgemaakt, maar heeft nu toch weer besloten de hip-hopdraad op te pakken. Afijn:

Sommige dingen kan je misschien maar beter niet te weten komen...

raffael77
Lol grappig is Goldie. Wat een bagger shit hehehehehehe.

Ze rapt extreem slecht. En die LuneTunes beats dan lol.

Gelukkig hebben we nog La Melodia die het wel heel goed doet.

Ik ken verder geen goede NL rapsters.

Ja bedroevend slecht die Goldy.

Social_Mask
Wat lullen jullie nou allemaal, dit is best goed hoor...

haha check the opposites bij tmf awards. Allemaal 12-jarige meisjes die keihard 'bitches zitten aan mn penis' schreeuwen. Die dansers erachter zijn wel gay.

http://www.youtube.com/watch?v=hJYZWCNOnGc

hahaha, die mannen zijn gimmick man!

Ik weet dat dit een verkeerd topic is, maar ik wilde jullie deze foto niet onthouden:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:52 uur

geplaatst: vandaag om 08:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.