Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2007, 00:20 uur
Ik dacht eerst even dat het Dre was, maar het is Cube bij nader inzien. Hij ziet er wel belachelijk stoer uit zeg 

0
CaliLove
geplaatst: 14 november 2007, 13:18 uur
Kende die foto al een tijdje, was toen hij nog op Taft High School zat in Los Angeles.
Hij ziet er wel "fresh" uit op die foto
Ik heb hem met Jherri Curl altijd al beter gevonden dan met Bald Head.
Hij ziet er wel "fresh" uit op die foto

Ik heb hem met Jherri Curl altijd al beter gevonden dan met Bald Head.
0
geplaatst: 14 november 2007, 23:26 uur
Hahaha Ice cube zonder snorretje en met Jheri Curl. Hilarisch ja. Toen hij net bij NWA was, had hij ook nog geen snor en was hij nog mager.
0
geplaatst: 14 november 2007, 23:38 uur
psychonaatje, leuke video's van Goldy. Ook leuke foto.
Maar nog even over Goldy. Ik kende beide nummers al, en ik betrapte mezelf er op dat ik van het bovenste nummer gewoon alle coupletten COMPLEET uit mijn hoofd kende. Erg sneu. Stond lang in een vaste afspeellijst ofzo. Walgelijk slecht natuurlijk wel.
Maar nog even over Goldy. Ik kende beide nummers al, en ik betrapte mezelf er op dat ik van het bovenste nummer gewoon alle coupletten COMPLEET uit mijn hoofd kende. Erg sneu. Stond lang in een vaste afspeellijst ofzo. Walgelijk slecht natuurlijk wel.
0
rico-bballer
geplaatst: 16 november 2007, 14:34 uur
Plaats hier maar het nieuws dat kanye's concert neit doorgaat doordat zijn moeder is overleden.
0
geplaatst: 16 november 2007, 17:21 uur
Hm... wie is Leroy Brown?
En denk dat ik dan liever m'n geld terugheb. Ach, jammer.
0
geplaatst: 16 november 2007, 17:33 uur
Hm, het is dan toch te laat, heb net mn kaartje ingeruild en mn doekoe terug gekregen
0
geplaatst: 16 november 2007, 17:59 uur
CaliLove schreef:
Mss komt Leroy Brown hem vervangen...
(quote)
Mss komt Leroy Brown hem vervangen...

0
CaliLove
geplaatst: 16 november 2007, 18:17 uur
Chrisseh schreef:
Een nog onbekende MC die onder de groep P.O.S. (Pieces of Shit) rapt, en houd je geld, hij is zeker de moeite waard...
0
geplaatst: 16 november 2007, 18:29 uur
Ik zeg het maar meteen omdat alles anders off-topic raakt: Leroy Brown is Cali's alter-ego.
0
geplaatst: 16 november 2007, 18:36 uur
Dan heeft Cali wel last van grootheidswaanzin als hij denkt dat hij Kanye kan vervangen. Maar voor het geval dat ,sta ik met een tomatenkraampje in de zaal
0
rico-bballer
geplaatst: 16 november 2007, 23:09 uur
CaliLove schreef:
Een nog onbekende MC die onder de groep P.O.S. (Pieces of Shit) rapt, en houd je geld, hij is zeker de moeite waard...
(quote)
p.o.s is al een solo rapper dus ik zou wat originelers verzinnen,

0
Relax
geplaatst: 17 november 2007, 00:17 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dan heeft Cali wel last van grootheidswaanzin als hij denkt dat hij Kanye kan vervangen. Maar voor het geval dat ,sta ik met een tomatenkraampje in de zaal
!!

0
geplaatst: 17 november 2007, 18:47 uur
Filmpje van iemand die zijn top 25 DJ Premier beats bij elkaar gebracht heeft. De moeite waard.
http://www.youtube.com/watch?v=youm845zkS0
http://www.youtube.com/watch?v=youm845zkS0
0
CaliLove
geplaatst: 17 november 2007, 20:02 uur
^^^^
Kende ik al een tijdje, er bestaat ook zo'n lijst van iemand die z'n Top50 RZA beats op youtube heeft gedropt.
Kende ik al een tijdje, er bestaat ook zo'n lijst van iemand die z'n Top50 RZA beats op youtube heeft gedropt.
0
geplaatst: 21 november 2007, 13:02 uur
Geen video, maar ik wilde geen nieuw topic open en en het toch laten horen. De muziek komt van Karma Police van Radiohead (mensen die het niet kennen, kunnen het hier horen, dat is overigens wel een video), de vocals zijn van een welbekend hip-hopnummer en het geheel is in elkaar gezet door Danger Mouse (schijnt). Klik hier voor het resultaat (niet gelijk kijken wat het is, maar eerst luisteren).
Typisch een geval van ik-kan-niet-geloven-dat-het-lijkt-te-kloppen.
Typisch een geval van ik-kan-niet-geloven-dat-het-lijkt-te-kloppen.
0
geplaatst: 21 november 2007, 13:23 uur
Netjes gedaan maar volgens mij is zoiets niet heel erg moeilijk binnen de popmuziek aangezien bijna alles toch dezelfde maat heeft.
0
geplaatst: 21 november 2007, 13:42 uur
Inderdaad, een vriend van mij heeft een keer een acapella van Public Enemy over een track van André Hazes gezet. Klonk nog best aardig 

0
geplaatst: 21 november 2007, 20:30 uur
0
geplaatst: 23 november 2007, 17:17 uur
Tsjechie Rap
Jawel ook in tsjechie kent men het fenomeen hiphop.
Wat vinden julie hiervan? Of weet mischien iemand waar ze het over hebben? Ikzelf vind het een agresief sfeertje hebben en dat is zo af en toe wel leuk.
Jawel ook in tsjechie kent men het fenomeen hiphop.
Wat vinden julie hiervan? Of weet mischien iemand waar ze het over hebben? Ikzelf vind het een agresief sfeertje hebben en dat is zo af en toe wel leuk.
0
geplaatst: 23 november 2007, 17:47 uur
* denotes required fields.