MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Ik dacht eerst even dat het Dre was, maar het is Cube bij nader inzien. Hij ziet er wel belachelijk stoer uit zeg

CaliLove
Kende die foto al een tijdje, was toen hij nog op Taft High School zat in Los Angeles.
Hij ziet er wel "fresh" uit op die foto
Ik heb hem met Jherri Curl altijd al beter gevonden dan met Bald Head.

Hahaha Ice cube zonder snorretje en met Jheri Curl. Hilarisch ja. Toen hij net bij NWA was, had hij ook nog geen snor en was hij nog mager.

psychonaatje, leuke video's van Goldy. Ook leuke foto.
Maar nog even over Goldy. Ik kende beide nummers al, en ik betrapte mezelf er op dat ik van het bovenste nummer gewoon alle coupletten COMPLEET uit mijn hoofd kende. Erg sneu. Stond lang in een vaste afspeellijst ofzo. Walgelijk slecht natuurlijk wel.

rico-bballer
Plaats hier maar het nieuws dat kanye's concert neit doorgaat doordat zijn moeder is overleden.

Was te verwachten maar is nog steeds fayya =/

Ja, echt zuur Ook geen vervangingsconcert.

CaliLove
Chrisseh schreef:
Ja, echt zuur Ook geen vervangingsconcert.

Mss komt Leroy Brown hem vervangen...

rico-bballer
Kan je daar dan heen met hetzelfde kaartje ?

Hm... wie is Leroy Brown?

En denk dat ik dan liever m'n geld terugheb. Ach, jammer.

Hm, het is dan toch te laat, heb net mn kaartje ingeruild en mn doekoe terug gekregen

CaliLove schreef:
(quote)

Mss komt Leroy Brown hem vervangen...

CaliLove
Chrisseh schreef:
Hm... wie is Leroy Brown?

En denk dat ik dan liever m'n geld terugheb. Ach, jammer.

Een nog onbekende MC die onder de groep P.O.S. (Pieces of Shit) rapt, en houd je geld, hij is zeker de moeite waard...

Ik zeg het maar meteen omdat alles anders off-topic raakt: Leroy Brown is Cali's alter-ego.

Dan heeft Cali wel last van grootheidswaanzin als hij denkt dat hij Kanye kan vervangen. Maar voor het geval dat ,sta ik met een tomatenkraampje in de zaal

Mayne
Reserveer maar voor mij zo'n 10 tomaten.

rico-bballer
CaliLove schreef:
(quote)

Een nog onbekende MC die onder de groep P.O.S. (Pieces of Shit) rapt, en houd je geld, hij is zeker de moeite waard...

p.o.s is al een solo rapper dus ik zou wat originelers verzinnen,

Relax
Rhythm & Poetry schreef:
Dan heeft Cali wel last van grootheidswaanzin als hij denkt dat hij Kanye kan vervangen. Maar voor het geval dat ,sta ik met een tomatenkraampje in de zaal

!!

Filmpje van iemand die zijn top 25 DJ Premier beats bij elkaar gebracht heeft. De moeite waard.

http://www.youtube.com/watch?v=youm845zkS0

CaliLove
^^^^
Kende ik al een tijdje, er bestaat ook zo'n lijst van iemand die z'n Top50 RZA beats op youtube heeft gedropt.

Geen video, maar ik wilde geen nieuw topic open en en het toch laten horen. De muziek komt van Karma Police van Radiohead (mensen die het niet kennen, kunnen het hier horen, dat is overigens wel een video), de vocals zijn van een welbekend hip-hopnummer en het geheel is in elkaar gezet door Danger Mouse (schijnt). Klik hier voor het resultaat (niet gelijk kijken wat het is, maar eerst luisteren). Typisch een geval van ik-kan-niet-geloven-dat-het-lijkt-te-kloppen.

Netjes gedaan maar volgens mij is zoiets niet heel erg moeilijk binnen de popmuziek aangezien bijna alles toch dezelfde maat heeft.

Inderdaad, een vriend van mij heeft een keer een acapella van Public Enemy over een track van André Hazes gezet. Klonk nog best aardig

Kos
Wel grappig ja.

Damu!

Tsjechie Rap

Jawel ook in tsjechie kent men het fenomeen hiphop.
Wat vinden julie hiervan? Of weet mischien iemand waar ze het over hebben? Ikzelf vind het een agresief sfeertje hebben en dat is zo af en toe wel leuk.

Wordsworth vs President Bush

http://nl.youtube.com/watch?v=txnD03oVULA

zit ook erg leuk in elkaar

Improvision

Gast
geplaatst: vandaag om 09:52 uur

geplaatst: vandaag om 09:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.