Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
CaliLove
geplaatst: 29 november 2007, 19:45 uur
Die beat vind ik wel goed en catchy, maar dat zingstuk van Snoop Dogg vind ik echt wack, precies zo één of ander hedendaags r&b zangertje waavan we er (spijtig genoeg) al genoeg van hebbenwiens stem word hervormd door middel van computerprogramma's. Maar vanaf 3:04 wnr ie begint te rappen wordt het al wat beter...
Dit had n's eindelijk een leuke hit kunnen worden maar het wordt verneukt door die vervormde stem...
Dit had n's eindelijk een leuke hit kunnen worden maar het wordt verneukt door die vervormde stem...
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 29 november 2007, 20:02 uur
hahaha!
Goudenkooi rapper:
Brian - Wat je doet
Goudenkooi rapper:
Brian - Wat je doet

0
Social_Mask
geplaatst: 29 november 2007, 20:05 uur
...Ik vind het toch best goed klinken, om even heel eerlijk te zijn.
0
geplaatst: 29 november 2007, 20:11 uur
0
geplaatst: 29 november 2007, 21:22 uur
Pfffff, zo zielig als die clip is had ik nog niet eens verwacht voordat ik hem aanzette. Sjezus. Mensen zoals hem vérdienen het gewoon niet om (zoveel?) geld te verdienen.
0
geplaatst: 29 november 2007, 22:39 uur
Hij heeft ook nog niks verdient tot hij het programma wint volgens mij.
0
Hypno
geplaatst: 30 november 2007, 00:52 uur
Yo ik luister niet vaak Nederhop maar deze gast is gewoon echt te Gruwelijk: http://www.youtube.com/watch?v=AD1qp9zB4g8
0
geplaatst: 30 november 2007, 13:55 uur
waxs schreef:
Hij heeft ook nog niks verdient tot hij het programma wint volgens mij.
En het programma winnen doet ie toch niet...Hij heeft ook nog niks verdient tot hij het programma wint volgens mij.
0
geplaatst: 30 november 2007, 16:50 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
En het programma winnen doet ie toch niet...Ja, Ik gok op Huub. Ook al heeft ie ook een suf liedje en geen gevoel voor ritme. Hij speelt het hard die Huub. Maar Jaap maakt ook een grote kans. Die meiden maken geen kans.
Wedden?
0
geplaatst: 30 november 2007, 17:00 uur
Goudenkooimeter.nl
?
Ik zou graag een discusie met je aangaan over De Kooi, maar laten we het ontopic houden.
?Ik zou graag een discusie met je aangaan over De Kooi, maar laten we het ontopic houden.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 30 november 2007, 17:09 uur
Ik denk ook dat Huub gaat winnen. Al denk ik dat Jaap ook een goeie kans maakt. Die actie van een paar weken geleden dat hij voor 10.000 naar huis wou gaan, was heel goed. Mooie act!
0
geplaatst: 30 november 2007, 17:12 uur
Kos schreef:
Laten we het alsjeblieft niet over die uberlosers hebben.
Laten we het alsjeblieft niet over die uberlosers hebben.
Die mensen zijn gewone losers, de mensen die ernaar kijken zijn de uberlosers.
Maar alles wat hier over DGK gezegd is mag verwijderd worden idd.
0
geplaatst: 30 november 2007, 17:20 uur
Beoordeel niet te snel over De Kooi. Als je het een beetje volgt en in de gaten houdt zie je dat het super-psygisch is en het absoluut meer is dan alleen wat schelden. 75% van de kijkers kijkt het omdat ze Bryan of Amanda lekker vinden of de opstootjes leuk vinden, maar hebben amper idee wat het échte spel inhoud. Maar gezien ik meestal ook een hekel heb aan dat soort programma's en dit daarom uit mijn mond komt, zeg veel, héél veel.
Conway Twitty schreef:
Sorry dan daarvoor.(quote)
Die mensen zijn gewone losers, de mensen die ernaar kijken zijn de uberlosers.
0
geplaatst: 1 december 2007, 01:41 uur
Deze persoon heeft op YouTube de hip-hopdocumentaires Biggie and Tupac en Beef geupload en hij is bezig om Welcome to Death Row up te loaden.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 1 december 2007, 02:10 uur
psychonaatje schreef:
Deze persoon heeft op YouTube de hip-hopdocumentaires Biggie and Tupac en Beef geupload en hij is bezig om Welcome to Death Row up te loaden.
Ai! Thanks psycho!Deze persoon heeft op YouTube de hip-hopdocumentaires Biggie and Tupac en Beef geupload en hij is bezig om Welcome to Death Row up te loaden.
0
Social_Mask
geplaatst: 1 december 2007, 12:59 uur
Welcome to Death Row was me toch een documentaire ..
0
geplaatst: 4 december 2007, 11:27 uur
Hoe Valerio kijkt als BangBang en Kubus dreigend vlak voor zijn neus staan, priceless! 

0
geplaatst: 4 december 2007, 12:39 uur
Die blik van Valerio is wel grappig maar het is wel nogal kinderachtig. Eerst even reclame gaan maken en dan een bank omgooien. Nou nou wat een lol.
0
geplaatst: 4 december 2007, 12:56 uur
Hm.. beetje flauw ja. Met Bangbang wil je niet echt ruzie hebben denk ik.
0
geplaatst: 4 december 2007, 13:00 uur
Ja, ondanks dat ik het grappig vind om te zien slaat het natuurlijk nergens op als artiest zijnde en zal ik in de toekomst ook nooit aandacht gaan besteden aan die BangBang.
En verder lijkt het me eerder ook een mediastunt gezien Kubus & BangBang het filmpje zelf op Youtube hebben gezegd met hun account.
En verder lijkt het me eerder ook een mediastunt gezien Kubus & BangBang het filmpje zelf op Youtube hebben gezegd met hun account.
0
geplaatst: 4 december 2007, 13:40 uur
+1 Kudo voor Valerio. Relaxness.
Ik zal maar niet zeggen wat ik van die 2 nep apen vind omdat ik dan een ban krijg
Ik zal maar niet zeggen wat ik van die 2 nep apen vind omdat ik dan een ban krijg

* denotes required fields.

.