menu

Mijn Updates +
Genres / Hip-Hop / G- Funk

zoeken in:
raffael77 schreef:
(quote)

Meest commerciele albums zul je bedoelen.

Mwa commercieel succes staat niet altijd garant voor kwaliteit dat geef ik toe, kijk maar naar 50 cent ofzo. Toch is het vaak zo dat dergelijke verkoopcijfers als die albums gehad hebben toch een blijk zijn van kwaliteit, niet altijd maar toch vaak. Hoe kunnen anders zo veel mensen (en niet alleen pop fans die voor makkelijke muziek gaan) deze albums als classics bestempelen. Naar mijn mening zijn the chronic, doggystyle en regulate net baanbrekende albums. Ik zeg niet dat die albums de g funk hebben geintroduceerd maar zij hebben de stijl wel op de kaart gezet. Ik vind die albums gewoon erg goed en de top in hun genre, zij hebben jammer genoeg de deur opengezet voor heel wat commerciele bagger, die erop lijkt... The hard way vind ik dan weer een goeie poging om die sfeer terug te halen en daar zijn de drie heren aardig in gelukt, erg fijn zomer albumpje zonder meer... Het moet voor mij niet altijd diepe shit zijn, met dit soort albums ben ik opgegroeid en daardoor heb ik hip hop ontdekt. Zal dan ook nooit neerkijken op dit soort albums

Op lijn5.com was laatst een G-funk special:
Dus Dat: We Funk The G-Funk - lijn5.com
Zijn niet echt de bekendste G-funk nummers.

raffael77
Ik heb ook niet gezegd dat ik het niets vond.

Het is alleen niet alleen Dre die het meeste werk verrichte kwa sound.
Vergeet niet dat Chronic niet alleen G-Funk is.

Pas latere artiesten kwamen met volledige G-Funk albums zowel kwa productie maar ook raps.

Ow jah ok das misschien wel waar, maar dat zijn gewoon de cds die erbij in de buurt komen, die ik altijd gedigd heb... Ik zou regulate toch zeker wel echte g funk noemen... Misschien ken ik de definitie niet zo goed

de G-Funk special op lijn5 heb ik gewaardeerd bedankt toch weer wat vette nummers aan overgehouden

ik ben nog stees niet uitgekeken op G-funk, tips zijn welkom

Wat? er is gewoon een topic genaamd G-Funk en dat zie ik nu pas?

Timmie, ik zal je wel nog wat tips geven via pm

bedankt he! nog een vet G-Funk nummer is: Hi-C - Got it like that

Waarom is dit topic al 6 jaar dood...

Dit is een chil G-funk album van allerlei artiesten samen!
Gumbo Roots

Gast
geplaatst: vandaag om 16:31 uur

geplaatst: vandaag om 16:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.