Genres / Hip-Hop / Wie van jullie doet aan eigen raps?
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 24 mei 2008, 01:51 uur
lambo, beter zeg je geen "nigga" als blanke, ook niet als rappert.
Ik moest mijn achter neefje hiervoor ookal waarschuwen, want ik lig namelijk letterlijk in een deuk als dat woord gebruikt word in een rap door een blanke.
Alsof een rapper verplicht is om dat woord te gebruiken ofzo.
Ik moest mijn achter neefje hiervoor ookal waarschuwen, want ik lig namelijk letterlijk in een deuk als dat woord gebruikt word in een rap door een blanke.
0
raffael77
geplaatst: 24 mei 2008, 10:14 uur
Relax schreef:
Slaat nergens op man. Maakt helemaal niets uit. Een blanke is zowiezo verplicht om het op die manier te schrijven of zeggen. Doet hij dat namelijk niet dan is hij of zij een racist.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 11:09 uur
Conway Twitty schreef:
"
En wellicht wil je er een punt mee maken maar een regel als:
Sometimes thinking Its better to suck your dads dick,
is toch wel enigzins verontrustend.
"
En wellicht wil je er een punt mee maken maar een regel als:
Sometimes thinking Its better to suck your dads dick,
is toch wel enigzins verontrustend.
. wat hij zegt.
0
Hypno
geplaatst: 24 mei 2008, 11:39 uur
raffael77 schreef:
Slaat nergens op man. Maakt helemaal niets uit. Een blanke is zowiezo verplicht om het op die manier te schrijven of zeggen. Doet hij dat namelijk niet dan is hij of zij een racist.
(quote)
Dus Ill Bill is volgens jou dus een racist http://www.youtube.com/watch?v=oUt5cJheY3Y&feature=related
0
rico-bballer
geplaatst: 24 mei 2008, 11:53 uur
nigga en nigger, dat is een verschil dat probeerde pac ook altijd duidelijk te maken. Al zie ik het verschil persoonlijk nauwelijks maarja het gaat om de lading he.
0
SinX
geplaatst: 24 mei 2008, 12:22 uur
What's up with those kids these day man
Smokin', drinkin', poppin' pillz, blazin'
Thinkin' crime pays 'em while police chase 'em
little boys and girls doin' dirt
screaming "FUCK THE WORLD!"
well.. That's ok to me, but please do it safe
'Cause fuck wit the wrong person means babies or aids
yeah, those stupid kids these days
unable to relate in their drunk stoned state
Call their mother a ho, and their girlfriend a bitch
Am I the only guy who sees the heart behind the tits?
The only guy who would rather be himself than rich?
man I tried to understand it but I can't
spittin lyrics worth a dollar, but these kidz want 50 cent
What the fuck? Can't understand what's up..
But I can't give up as long as there is music in my life
I'll try
So please don't let hip-hop die
Smokin', drinkin', poppin' pillz, blazin'
Thinkin' crime pays 'em while police chase 'em
little boys and girls doin' dirt
screaming "FUCK THE WORLD!"
well.. That's ok to me, but please do it safe
'Cause fuck wit the wrong person means babies or aids
yeah, those stupid kids these days
unable to relate in their drunk stoned state
Call their mother a ho, and their girlfriend a bitch
Am I the only guy who sees the heart behind the tits?
The only guy who would rather be himself than rich?
man I tried to understand it but I can't
spittin lyrics worth a dollar, but these kidz want 50 cent
What the fuck? Can't understand what's up..
But I can't give up as long as there is music in my life
I'll try
So please don't let hip-hop die
0
geplaatst: 24 mei 2008, 14:27 uur
Nice 
Alleen klopt dit niet helemaal: 'Cause fuck wit the wrong person means babies or aids.
Want van 'de goede' persoon krijg je ook babies.
Maar ik zou het zo laten als ik jou was want het klinkt wel goed.

Alleen klopt dit niet helemaal: 'Cause fuck wit the wrong person means babies or aids.
Want van 'de goede' persoon krijg je ook babies.
Maar ik zou het zo laten als ik jou was want het klinkt wel goed.
0
raffael77
geplaatst: 24 mei 2008, 14:29 uur
Hypno schreef:
Dus Ill Bill is volgens jou dus een racist http://www.youtube.com/watch?v=oUt5cJheY3Y&feature=related
(quote)
Ik bedoel niet dat hij racist is maar dat de mensen dan zeggen dat hij racist is vanwege het woord nigger.
By the way dat nummer heeft een boodschap maar komt denk ik niet duidelijk genoeg over bij jou.
0
Relax
geplaatst: 24 mei 2008, 14:39 uur
raffael77 schreef:
(quote)
Gebruik het woord gewoon niet als je blank bent, dat is wigger achtig en onnodig.
0
Hypno
geplaatst: 24 mei 2008, 15:03 uur
raffael77 schreef:
Ik bedoel niet dat hij racist is maar dat de mensen dan zeggen dat hij racist is vanwege het woord nigger.
By the way dat nummer heeft een boodschap maar komt denk ik niet duidelijk genoeg over bij jou.
(quote)
Oh bij mij komt de boodschap wel over hoor maar jij zegt met je zwart-wit visie dat elke blanke die Nigger zegt racist is en ik volg je niet helemaal meer jij weet volgens mij niet echt wat je vind denk ik
0
geplaatst: 24 mei 2008, 19:33 uur
Yo check de shit die ik breng via musicmeter
freestyle die shit yo je voelt dit zeker
ik doe 't beter, dan menige namen hier
mn flow komt harder dan de tsunami
als je 't niet bevalt jonge blijf zitten dan
je slaat de plank weer mis, als een dronken timmerman
ik vind en vang, alle "fly" rappers, dus maak je gauw weg hier
Je hebt het niet meer in de hand als omgebouwde kelly
ik vertel niet een lulverhaal dus meng je nu niet in de strijd
want ik heb nog meer "klasse" dan een universiteit
Beetje feeds please
freestyle die shit yo je voelt dit zeker
mn flow komt harder dan de tsunami
als je 't niet bevalt jonge blijf zitten dan
je slaat de plank weer mis, als een dronken timmerman
ik vind en vang, alle "fly" rappers, dus maak je gauw weg hier
Je hebt het niet meer in de hand als omgebouwde kelly
ik vertel niet een lulverhaal dus meng je nu niet in de strijd
want ik heb nog meer "klasse" dan een universiteit
Beetje feeds please
0
geplaatst: 24 mei 2008, 19:39 uur
Vind niet dat ik de juiste ben om erover te beoordelen aangezien alles wat ik op papier krijg als ik een raptekst schrijf ongelofelijk wack is. Ik weet dus hoe moeilijk het is.
Wil niet als de beste stuurlui...klinken maar ik vind het weinig hoogstaand. De laatste 'punchline' om het zo maar te noemen vind ik toch nog wel redelijk verzonnen.
Ik weet natuurlijk niet hoe je het flowt maar met name regel 4 vind ik niet lekker klinken. En regel 5 vind ik weinig toegevoegde waarde hebben. Ik mis ook waar het over gaat het zijn eigenlijk wat los van elkaar staande zinnen. Kan er geen rode draad in vinden.
Wil niet als de beste stuurlui...klinken maar ik vind het weinig hoogstaand. De laatste 'punchline' om het zo maar te noemen vind ik toch nog wel redelijk verzonnen.
Ik weet natuurlijk niet hoe je het flowt maar met name regel 4 vind ik niet lekker klinken. En regel 5 vind ik weinig toegevoegde waarde hebben. Ik mis ook waar het over gaat het zijn eigenlijk wat los van elkaar staande zinnen. Kan er geen rode draad in vinden.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 19:41 uur
Thanx voor de feed toch man 
Het is een Bragg n Boast text (opscheppen over jezelf), en die hebben (wil mezelf nu hier niet redden hoor) niet vaak een verhaallijn of storytelling erin.
Edit: ik vond de 4de line zelf ook niet erg goed flowen

Het is een Bragg n Boast text (opscheppen over jezelf), en die hebben (wil mezelf nu hier niet redden hoor) niet vaak een verhaallijn of storytelling erin.
Edit: ik vond de 4de line zelf ook niet erg goed flowen
0
geplaatst: 24 mei 2008, 21:41 uur
JLjuju schreef:
"menig" kan enkel met een enkelvoud staan...
bv. Menige beat op dit album is geproduceerd door...
Menige user dropt hier af en toe een eigen tekstje.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 08:40 uur
Ik doe ook wel soms n beetje aan eigen raps, ik zal wel eens n keer iets droppe hier 

0
raffael77
geplaatst: 27 mei 2008, 14:46 uur
Relax schreef:
Gebruik het woord gewoon niet als je blank bent, dat is wigger achtig en onnodig.
(quote)
Defenitie van wigger is een blanke die zich als een neger(Niet als afrikaan maar als zo gangsta uit de ghetto) gedraagt.
Hij praat met straat taal, kleed zich hetzelfde en heeft ook zo'n loopje.
Wiggers zie je ook vaak bij hiphop feestjes. Ze doen opvallend maar ik lach erom.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 16:42 uur
Jij hebt wel het talent om op uiterst onduidelijke wijze een punt te maken, ik snap niet wat je bedoelt.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 19:21 uur
Is Hypno geband? Jammer, kon zijn liefde voor de underground altijd wel waarderen (ondanks zijn verschrikkelijke grammatica).
0
|Joël|
geplaatst: 27 mei 2008, 20:47 uur
Waarom zouden ze hem eraf gooien? Was zijn gramatica zó slecht?! 

0
Relax
geplaatst: 27 mei 2008, 22:44 uur
raffael77 schreef:
Defenitie van wigger is een blanke die zich als een neger(Niet als afrikaan maar als zo gangsta uit de ghetto) gedraagt.
Wiggers zie je ook vaak bij hiphop feestjes. Ze doen opvallend maar ik lach erom.
(quote)
Joh meen je dat ?? mischien zeg ik daarom wigger ?

0
geplaatst: 29 mei 2008, 10:00 uur
raffael77 schreef:
(quote)
Ben ik niet helemaal mee eens, wigger is gewoon= wanna be nigga
Een blanke die zich als een neger -wilt- gedragen.
Ik bedoel je kan een donkere en een blanke hebben die beiden dezelfde opvoeding hebben gehad of op zelfde manier zijn opgegroeid.
Als je blank bent en je praat straattaal, kan het ook gewoon dat je dat automatisch gaat overnemen van je omgeving, en kleren kan je gewoon mooi vinden om te dragen.
Dat van dat loopje nooit over nagedacht of opgemerkt eigenlijk.
Maar goed voor de rest klopt het wel, het is gewoon die hele houding dat heel geforceerd en gretig overkomt.
Edit: Oh jah voorbeeld van een rasechte wigger?Tjek de avatar!

0
geplaatst: 29 mei 2008, 10:06 uur
Maar dat was niet de reden waarvoor ik hier kwam 
Namelijk een vraag aan iedereen hier:
Wat vinden jullie van rappen zonder tekst, soort van scatten dus, dus dat je woorden rapt die niet bestaan of gewoon onzin uitkraamt waarbij het alleen om de flow draait?
Vind je dat kunnen of moet het perse altijd over iets gaan?

Namelijk een vraag aan iedereen hier:
Wat vinden jullie van rappen zonder tekst, soort van scatten dus, dus dat je woorden rapt die niet bestaan of gewoon onzin uitkraamt waarbij het alleen om de flow draait?
Vind je dat kunnen of moet het perse altijd over iets gaan?
0
max en joep
geplaatst: 29 mei 2008, 15:05 uur
zooitje off topic geneuzel zelf verwijderd.
Stel voor dat jij het ook doet Naomi Watts
evt. reacties verder dan per PM
Stel voor dat jij het ook doet Naomi Watts
evt. reacties verder dan per PM
0
geplaatst: 29 mei 2008, 18:26 uur
@ Naomi Watts waren die reacties tegenover mij bedoelt of tegenover max en joep wat hij zelf heeft weggehaald?
0
geplaatst: 29 mei 2008, 19:24 uur
Damn waar de fuck gaat dit over, hou gewoon jullie gezeur voor een pm, oke??
Ga gewoon verder met raps droppen, ik drop binnenkort een track, en een mixtape waarop ik kom.
Ga gewoon verder met raps droppen, ik drop binnenkort een track, en een mixtape waarop ik kom.
0
geplaatst: 29 mei 2008, 19:27 uur
schizodeclown schreef:
@ Naomi Watts waren die reacties tegenover mij bedoelt of tegenover max en joep wat hij zelf heeft weggehaald?
Was inderdaad op max en joep.
* denotes required fields.