MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / The Game, Snoop Dogg of Jay-Z?

zoeken in:
3 grote wereldrappers, 3 nieuwe albums, welke is de beste? die van the game, Snoop of toch Jay-z?

die van the game was tog het beste IMO

Ik denk dat het slotje het sterkst is.

^hoezo??

Omdat hij dadelijk wordt gesloten (lijkt me) en de volgende links worden geplaatst door degene die hem dichtgooit:

http://www.musicmeter.nl/album/59725
http://www.musicmeter.nl/album/60457
http://www.musicmeter.nl/album/62146

Relax
The Game hoort niet eens bij die 3

Alle drie zijn ze ook geen wereldrappers. Jay-Z niet, en al helemaal niet the Game. Snoop is ook absoluut geen wereldrapper.

MJ_DA_MAN schreef:
Alle drie zijn ze ook geen wereldrappers. Jay-Z niet, en al helemaal niet the Game. Snoop is ook absoluut geen wereldrapper.

Ik vind het behalve The Game wél gewoon wereldrappers.

Misschien wereldalbums, maar geen wereldrappers vind ik.

eazyfan
Ja ze zijn wereldbekend, maar niet meer goed. The Game eigenlijk nooit echt.

Marcel²
eazyfan schreef:
Ja ze zijn wereldbekend, maar niet meer goed. The Game eigenlijk nooit echt.

Dat valt toch wel mee.

eazyfan
Ja redelijk

Marcel²
Zoveel albums als Jay-Z heeft gemaakt zoveel zal The Game er niet maken vermoed ik.

Ik hoop het niet nee. Bovendien heeft Jay-Z téveel uitgebracht.

idd.... TEveel

Marcel²
MJ_DA_MAN schreef:
Ik hoop het niet nee. Bovendien heeft Jay-Z téveel uitgebracht.

Daar ben ik mee eens, de enigste die ik echt kan waarderen is The Blueprint (2001).

Dat blijft in mijn ogen één van de betere platen van Jay-Z.

Zonder teveel gastartiesten kan hij dat ook erg sterk.

Pauper
Snoop Dogg is allang niet meer wat hij is geweest, al zijn gastoptredens zoals bij de Pussycat Dolls staan centraal om zijn cliché raps. It's the S-N-Double O-P, D-O-Double G, die we nu wel een keertje kennen. Doggystyle is zonder meer een instant Classic. Snoop is in zijn niveau elk nakomend album afgezwakt, R&G: The Masterpiece stond al vol met Neptunes beats en Pharell artiesten, dat het nog als rap wordt beschoudt blijft me verbazen, ook zijn nieuwe album is meer R&B dan HipHop.

Jay-Z stelt me wederom zwaar telleur, het is een beetje een Deja Vu gevoel, aangezien dit album achter The Blueprint en The Black Album aankomt, twee van z'n beste CD's op Kingdom Come is het rauwe er echter weer helemaal af en komt Jay met een hoop commerciele onzin, het doet me denken aan Resonable Doubt die werd opgevolgd door 3 zwakkere CD's waarop hij plotseling jiggy begon te doen. Kingdom Come had die zelfde uitwerking op mij.

The Game is ook telleurstellend, nu moet ik toegeven dat het Westcoast geluid steeds minder me ding is geworden maar het is zoveel van het zelfde, het is The Documantary Part II, zelfde onderwerpen, andere lyrics en beats veel meer is er niet veranderd behalve dat alle G-Unit haters zich met hem kunnen identificeren.

Kortom alle 3 verkopen hun CD's als een malle, maar alle drie presteren ze onder de maat en dat is zonde. Muziek maken met commerciele insteek gaat niet meer om muziek maar om geld en zodra je die keuze maakt gaat het mis, gelukkig zijn er voor die muzikanten genoeg mensen die het wel waarderen maar bij mij hoef je er niet mee aan te komen.

Pauper, ik ben het volkomen met je visie eens.

Het zijn wereldrappers in de zin dat ze wereldberoemd zijn, ik vind geen van allen werelds rappen.

Maar ik snap niet dat dit topic open blijft....

Kos
Ik hoef ze alle drie niet echt te horen eigenlijk.

|Joël|
Ja wat is dit voor onzin volgens mij kan je Jay-Z niet vergelijken met Snoop Dogg aangezien ze allebij een ander soort Hip Hop maken en volgens mij hoort The Game helemaal niet thuis bij een lijst met wereld rappers.
Gooi dit inderdaad maar dicht... en Jay-Z & Snoop zijn dus de beste van die 3 voor als je het nog niet wist
En het beste nieuwe album dat weet ik nog niet aangezien ik ze alle 3 nog luister en nog geen cijfer heb gegeven.

Top, twee wereldrappers te weten Snoop en The Game...Jay-Z zou verboden moeten worden.

Gekkenhuis
Van de 3 albums spreekt die van Jay-Z me toch met meest aan. Daar zitten ook de beste producties.

GGMM
The Game.

Jay-Z viel tegen en Jay-Z is altijd al kut.
Snoop Dogg is ook altijd kut, na z'n eerste album zoog de rest.
The Game was redelijk, album viel me ook wat tegen maar vond het zeker geen slecht album.

Hmz's Game is erg goed maar snoop gaat al wat langer mee en jay-z vind ik maar slechtemmuziek maken.

Maar ik vind game laaste tijd goed bezig.

Improvision
hycine schreef:
Hmz's Game is erg goed maar snoop gaat al wat langer mee en jay-z vind ik maar slechtemmuziek maken.

Ik vind Jay-Z het beste van deze 3. Snoop Dogg's werk heeft me nooit echt kunnen overtuigen en the Game, tsja...

hycine schreef:
Hmz's Game is erg goed

Nee, zijn producers . Alsof iemand The Game goed zou vinden zonder die beats.

Ik vind dat The Game er toch als beste uit springt.

Ok, het is waar dat Jay-Z en Snoop langer in de rap game zitten. Maar dat is gewoon mijn mening.

Alle drie vind ik ze wel even dope, zeker weten

The Gamer erboven uitspringen? Dan ben je echt niet ouder dan 16 of heb ik het mis?

Pauper
Revo schreef:
The Gamer erboven uitspringen? Dan ben je echt niet ouder dan 16 of heb ik het mis?

Ligt er maar aan waar je van houdt, als je dat Westcoast geluid dope vind denk ik dat je momenteel beter terecht kan bij The Game dan bij Snoop.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:18 uur

geplaatst: vandaag om 20:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.