MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
1-1

Marcel²
2-1

3-1

Harco
4-1.

Akonner
5-1

Daz Dillinger - Kurupt

Akonner
1-0

Marcel²
2-0

GZA vs. Q-Tip 5-1

Akonner
Niek schreef:
(quote)

Is toch niet zo'n grote verassing? Q-Tip is goed maar GZA is een van de beste mc's (zo niet de beste).

Akonner schreef:
(quote)

Is toch niet zo'n grote verassing? Q-Tip is goed maar GZA is een van de beste mc's (zo niet de beste).
Q-Tip is ook een van de beste, en naar mijn mening nog een fractie beter. Dat GZA wint had ik wel kunnen verwachten, maar 5-1 vind ik onbegrijpelijk.

Akonner
Nou ja 2 woorden: Liquid Swords. Dit album maakt denk ik dit grote verschil en een samenwerking met korn lijkt me ook niet zo verstandig (maar goed dit is mijn mening).

Akonner schreef:
Nou ja 2 woorden: Liquid Swords. Dit album maakt denk ik dit grote verschil en een samenwerking met korn lijkt me ook niet zo verstandig (maar goed dit is mijn mening).
Platen vergelijken heeft weinig zin, GZA: Enter The Wu-Tang, Wu-Tang Forever, Liquid Swords als toppers en Q-Tip: Peoples Instinctive Travels & Paths of Rhythm, The Low End Theory en Midnight Marauders. Bovendien gaat het om MC kunsten. En die vind ik minstens gelijkwaardig. Maar dit is niet zo'n boeiende discussie (hangt wel heel erg van smaak af namelijk).

Daz Dillinger - Kurupt

2-0

Edit: dit is nog geen stem, maar dit doe ik om jullie voor het scrollen te behoeden.

2-1, zeurderig op een leuke manier

eazyfan
3-1

3-2

3-3 Soms erg aangenaam. (als guest dan) Maar Daz is dat eigelijk ook wel

Raekwon the chef
3-4

ShockingFear
3-4 weer die matige Mc,s maar toch stem ik voor Kurupt Omdat die Daz veels te crunk voor mij is.

eazyfan
Dan staat het nu 3-5

ShockingFear
Oke ik doe de volgende wel:
Mr Morbid VS Necro

Ik denk dat jullie allemaal Necro wel kennen. en je moet Dit effe checken als je Mr Morbid nog niet kent: www.morbidhiphop.com en ik stem zelf voor Mr Morbid Omdat hij gewoon veel zieker is, veel betere rijms heeft En veel donkere beats. en Necro irriteert me soms want Hij heeft een irritante stem.

1-0

2-0

Klinkt erg goed die gast zeg! Maar ik hoor verschillende rappers... Vind ze allen beter dan Necro, maar die vind ik dan ook niets.

2-1

raffael77
2-2 die gasten klinken leuk zeker de beats wel een beetje necro sound a like maar wel goed. Toch kies ik necro omdat hij veel gruwelijker stem heeft. Dope maar toch ook rauw. En hij is veel harder met texten. Mr bedoeld het rauw maar doet het iets lichter. Nu zeg ik er wel bij dat ik niet altijd zin in necro heb. Ben meer van de relaxte hiphop
maar op zijn tijd kan het niet kwaad

ShockingFear schreef:
Daz veels te crunk .

Hij heeft één Crunk-achtig album gemaakt (van de pakweg 10), dat Crunkgehalte valt dus wel mee toch?

thomzi50 schreef:
Hij heeft één Crunk-achtig album gemaakt (van de pakweg 10), dat Crunkgehalte valt dus wel mee toch?

Eens crunk, altijd crunk... en daarmee uit

Akonner
Wie zijn deze twee mc's?

Mischien een idee om dadelijk rapgroepen het tegen elkaar laten opnemen Bijv. Wu-Tang Clan tegen Mobb Deep.

Niek, sorry ik ben te laat... (met mij erbij had Q-tip niet op deze manier verloren...)

Mr. Smalls. schreef:
Niek, sorry ik ben te laat... (met mij erbij had Q-tip niet op deze manier verloren...)
Het zij je vergeven

Akonner schreef:
Bijv. Wu-Tang Clan tegen Mobb Deep.
5-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.