Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
Akonner
geplaatst: 19 maart 2007, 19:17 uur
Is toch niet zo'n grote verassing? Q-Tip is goed maar GZA is een van de beste mc's (zo niet de beste).
0
geplaatst: 19 maart 2007, 19:20 uur
Akonner schreef:
Is toch niet zo'n grote verassing? Q-Tip is goed maar GZA is een van de beste mc's (zo niet de beste).
Q-Tip is ook een van de beste, en naar mijn mening nog een fractie beter. Dat GZA wint had ik wel kunnen verwachten, maar 5-1 vind ik onbegrijpelijk.(quote)
0
Akonner
geplaatst: 19 maart 2007, 19:23 uur
Nou ja 2 woorden: Liquid Swords. Dit album maakt denk ik dit grote verschil en een samenwerking met korn lijkt me ook niet zo verstandig (maar goed dit is mijn mening).
0
geplaatst: 19 maart 2007, 19:29 uur
Akonner schreef:
Nou ja 2 woorden: Liquid Swords. Dit album maakt denk ik dit grote verschil en een samenwerking met korn lijkt me ook niet zo verstandig (maar goed dit is mijn mening).
Platen vergelijken heeft weinig zin, GZA: Enter The Wu-Tang, Wu-Tang Forever, Liquid Swords als toppers en Q-Tip: Peoples Instinctive Travels & Paths of Rhythm, The Low End Theory en Midnight Marauders. Bovendien gaat het om MC kunsten. En die vind ik minstens gelijkwaardig. Maar dit is niet zo'n boeiende discussie (hangt wel heel erg van smaak af namelijk).Nou ja 2 woorden: Liquid Swords. Dit album maakt denk ik dit grote verschil en een samenwerking met korn lijkt me ook niet zo verstandig (maar goed dit is mijn mening).
0
geplaatst: 19 maart 2007, 19:29 uur
Daz Dillinger - Kurupt
2-0
Edit: dit is nog geen stem, maar dit doe ik om jullie voor het scrollen te behoeden.
2-0
Edit: dit is nog geen stem, maar dit doe ik om jullie voor het scrollen te behoeden.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 20:24 uur
3-3 Soms erg aangenaam. (als guest dan) Maar Daz is dat eigelijk ook wel 

0
ShockingFear
geplaatst: 19 maart 2007, 20:43 uur
3-4 weer die matige Mc,s maar toch stem ik voor Kurupt Omdat die Daz veels te crunk voor mij is.
0
ShockingFear
geplaatst: 19 maart 2007, 21:09 uur
Oke ik doe de volgende wel:
Mr Morbid VS Necro
Ik denk dat jullie allemaal Necro wel kennen. en je moet Dit effe checken als je Mr Morbid nog niet kent: www.morbidhiphop.com en ik stem zelf voor Mr Morbid Omdat hij gewoon veel zieker is, veel betere rijms heeft En veel donkere beats. en Necro irriteert me soms want Hij heeft een irritante stem.
1-0
Mr Morbid VS Necro
Ik denk dat jullie allemaal Necro wel kennen. en je moet Dit effe checken als je Mr Morbid nog niet kent: www.morbidhiphop.com en ik stem zelf voor Mr Morbid Omdat hij gewoon veel zieker is, veel betere rijms heeft En veel donkere beats. en Necro irriteert me soms want Hij heeft een irritante stem.
1-0
0
geplaatst: 19 maart 2007, 22:03 uur
2-0
Klinkt erg goed die gast zeg! Maar ik hoor verschillende rappers... Vind ze allen beter dan Necro, maar die vind ik dan ook niets.
Klinkt erg goed die gast zeg! Maar ik hoor verschillende rappers... Vind ze allen beter dan Necro, maar die vind ik dan ook niets.
0
raffael77
geplaatst: 20 maart 2007, 01:08 uur
2-2 die gasten klinken leuk zeker de beats wel een beetje necro sound a like maar wel goed. Toch kies ik necro omdat hij veel gruwelijker stem heeft. Dope maar toch ook rauw. En hij is veel harder met texten. Mr bedoeld het rauw maar doet het iets lichter. Nu zeg ik er wel bij dat ik niet altijd zin in necro heb. Ben meer van de relaxte hiphop
maar op zijn tijd kan het niet kwaad
maar op zijn tijd kan het niet kwaad
0
geplaatst: 20 maart 2007, 09:31 uur
ShockingFear schreef:
Daz veels te crunk .
Daz veels te crunk .
Hij heeft één Crunk-achtig album gemaakt (van de pakweg 10), dat Crunkgehalte valt dus wel mee toch?
0
geplaatst: 20 maart 2007, 15:13 uur
thomzi50 schreef:
Hij heeft één Crunk-achtig album gemaakt (van de pakweg 10), dat Crunkgehalte valt dus wel mee toch?
Eens crunk, altijd crunk... en daarmee uit

0
Akonner
geplaatst: 20 maart 2007, 17:56 uur
Wie zijn deze twee mc's?
Mischien een idee om dadelijk rapgroepen het tegen elkaar laten opnemen Bijv. Wu-Tang Clan tegen Mobb Deep.
Mischien een idee om dadelijk rapgroepen het tegen elkaar laten opnemen Bijv. Wu-Tang Clan tegen Mobb Deep.
0
geplaatst: 22 maart 2007, 15:16 uur
Niek, sorry ik ben te laat...
(met mij erbij had Q-tip niet op deze manier verloren...)
0
geplaatst: 22 maart 2007, 15:37 uur
Mr. Smalls. schreef:
Niek, sorry ik ben te laat...
Het zij je vergeven Niek, sorry ik ben te laat...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.