Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2007, 20:48 uur
Nee, laat nog maar even staan. Luister morgen met het krantenlopen The Firing Squad nog wel even. Maar kun je even duidelijk zeggen wie welke precies is?
0
eazyfan
geplaatst: 1 april 2007, 20:49 uur
Niek schreef:
Nee, laat nog maar even staan. Luister morgen met het krantenlopen The Firing Squad nog wel even. Maar kun je even duidelijk zeggen wie welke precies is?
Billy Danze heeft een zware, diepe stem, Lil Fame eerder licht en luid.Nee, laat nog maar even staan. Luister morgen met het krantenlopen The Firing Squad nog wel even. Maar kun je even duidelijk zeggen wie welke precies is?
0
geplaatst: 1 april 2007, 20:51 uur
eazyfan schreef:
Tuurlijk, had ik moeten weten. De eerste track die ik van ze kenden begint namelijk als volgt:(quote)
Billy Danze heeft een zware, diepe stem, Lil Fame eerder licht en luid.I like to welcome Motherf*ckers to the back of the mind of Bill, see I'm fo real
Ik denk dat Billy het wordt, maar ga dus eerst nog 1 keer luisteren.
0
eazyfan
geplaatst: 1 april 2007, 20:52 uur
Ik koos Lil Fame om de vlottere rapstijl en betere rhymes, Billy is wat volwassener vind ik. Maar beide TopMC's, veel plezier morgen met Firing Squad.
0
geplaatst: 1 april 2007, 20:53 uur
eazyfan schreef:
Ik koos Lil Fame om de vlottere rapstijl en betere rhymes, Billy is wat volwassener vind ik. Maar beide TopMC's, veel plezier morgen met Firing Squad.
Dat gaat wel lukken!
0
Raekwon the chef
geplaatst: 2 april 2007, 11:57 uur
Niek schreef:
lil fame is geloof ik die kleine dikke met dat vage gebit
0
geplaatst: 2 april 2007, 15:07 uur
Ow, ze zijn van M.O.P., ehh, maakt mij niks uit om beetje vlot in te krijgen...
1-3
1-3
0
geplaatst: 3 april 2007, 12:30 uur
Aangezien hiphop4ever niets post, pak ik mijn kans bij deze:
Big Punisher vs. Ice Cube
Moet zelf nog even nadenken.
Big Punisher vs. Ice Cube
Moet zelf nog even nadenken.
0
geplaatst: 3 april 2007, 14:01 uur
2-2
Ga denk ik toch voor Pun. Dat hij minder materiaal heeft kan ie natuurlijk niet veel aan doen..
Ga denk ik toch voor Pun. Dat hij minder materiaal heeft kan ie natuurlijk niet veel aan doen..
0
geplaatst: 3 april 2007, 16:43 uur
Hoezo moeilijk...
Ze staan allebei in mijn top 5 favoriete MC's, maar Cube staat tog twee plaatjes hoger dan Pun (die op plaats 5 staat).
2-4
Ze staan allebei in mijn top 5 favoriete MC's, maar Cube staat tog twee plaatjes hoger dan Pun (die op plaats 5 staat).
2-4
0
geplaatst: 3 april 2007, 17:14 uur
1-1 vind MF Doom vaak saai, gaat nooit echt over boeiende dingen. Immortal Technique heeft WEL flow en goede teksten.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 3 april 2007, 19:11 uur
5-3, MF is op dit moment mijn favoriete MC, IT kan me op Dance with the Devil na niet echt interesseren
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.