MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:

raffael77 schreef:
(quote)

jij weet neit wat mc's zijn man
En laat me raden: Jij hebt het begrip MC uitgevonden?

Harco
Nee, weet ik ook niet.

rico-bballer
0-4 overduidelijkk

0-5

Volgende :

Redman - Mr. Lif

eazyfan
0-1

0-2 eitje.

raffael77 schreef:
C-Rayz Walz vs Supernatural

1-0

Osiris Apis schreef:
(quote)

1-0

2-0, volgens mij zijn dit 2 prima MC's

raffael77
herbertwest schreef:
(quote)

2-0, volgens mij zijn dit 2 prima MC's

thx man

Redman - Mr.Lif
0-3

Social_Mask
0-4

Seedorf schreef:
Redman - Mr.Lif
0-3

Kunnen we ons even bezig houden met de battle waarmee raffael begon? Wat een irritante kinderachtige kut peuters lopen er hier toch rond.

C-Rayz Walz vs Supernatural

Nog altijd 2-0

raffael77
Ik zeg 2-1, want ik weet dat C-Rayz in het echt de enige is die hem verslagen heeft, maar ik heb Supernatural gezien bij Planet Rock en hij kan werkelijk overal over Freestylen.

raffael77 schreef:
(quote)

thx man

You're welcome. Af en toe kom je betweterig over maar er moet voor iedereen plaats zijn op het forum. En dit zijn 2 goede MC's. Immortal Technique heeft ooit gezegd dat C-Rayz Walz de enige MC is waarvan hij een battle verliest.

raffael77
herbertwest schreef:
(quote)

You're welcome. Af en toe kom je betweterig over maar er moet voor iedereen plaats zijn op het forum. En dit zijn 2 goede MC's. Immortal Technique heeft ooit gezegd dat C-Rayz Walz de enige MC is waarvan hij een battle verliest.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik wilde alleen laten zien dat veel gasten alleen het zelfde zeggen iedere keer en elke keer is het pac of biggy of het is dat ik weer niets mag zeggen en of ik drop het verkeerde lijstje bij albums die wat meer verdienen. Zodra er veel gasten een album of artiest niet kennen is slecht. Dat vind ik gewoon stom.

Ik dropte nog een battle en wederom kiezen ze allemaal voor Rakim omdat ze hem beter kennen echt slecht is dat. Helaas maar ik waardeer jou kritiek daar is niets mis mee.

Ja maar ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Het gaat er niet om wie je denkt dat er zou winnen maar wie van de 2 je zelf als user het beste vindt. Je kan op battleskills beoordelen en dan heb je denk ik gelijk dat KRS van Rakim wint. Maar als MC doet Rakim mij meer en daarom koos ik voor hem.

raffael77
Dat is dus wat ik bedoel man. Ga dan geen MC vs Mc oprichten. Rakim heeft zeker een dopere stem en hele lekkere flow. KRS itwat scherp maar kwa skillz gruwelijk.
Ik moet wel zeggen dat ik KRS het beste vond in BDP tijd.

Waarom zouden we het niet doen? Omdat jij het niet leuk of onlogisch vindt?

Commerciele Hip-Hop "hoeft" niet slecht te zijn!

Dr.Greenthump
raffael77 schreef:
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik wilde alleen laten zien dat veel gasten alleen het zelfde zeggen iedere keer en elke keer is het pac of biggy of het is dat ik weer niets mag zeggen en of ik drop het verkeerde lijstje bij albums die wat meer verdienen. Zodra er veel gasten een album of artiest niet kennen is slecht. Dat vind ik gewoon stom.

Niemand die jou hier verbied om te posten hoor. Zolang je de regeltjes volgt is er geen haan die ernaar kraait. No offence, maar regelmatig hang jij (in mijn ogen) een beetje de 'hiphop messias' uit en dat wordt je niet altijd in 'dank' afgenomen. Smaken verschillen nu eenmaal face it. Er zijn slechts richtlijnen om te kunnen bepalen hoe goed een album is. Formulier jou mening dus niet als een constatering en sta open voor andere users. Uiteraard slaat zo'n opmerking van Harco nergens op, maar dat terzijde.

Ik dropte nog een battle en wederom kiezen ze allemaal voor Rakim omdat ze hem beter kennen echt slecht is dat. Helaas maar ik waardeer jou kritiek daar is niets mis mee.

Het eigenlijk ook complete onzin om te gaan stemmen, terwijl je slechts wat enkele nummers kent of zelfs niets. Vraag me dan ook af of sommige users zich überhaupt (genoeg) verdiept hebben in bepaalde artiesten. Anders is het gewoon een irrelevante vergelijking. Zonder de benodigde 'kennis' heb je hier niks te zoeken.

Dat is dus wat ik bedoel man. Ga dan geen MC vs Mc oprichten. Rakim heeft zeker een dopere stem en hele lekkere flow. KRS itwat scherp maar kwa skillz gruwelijk. Ik moet wel zeggen dat ik KRS het beste vond in BDP tijd.

Dit bedoel ik dus met je mening als een constatering formulieren, correct me if i'm wrong. Overigens is de regel (zie openingspost) dat je toelicht waarom die bepaalde artiest beter vindt dan de ander. Dat is toch de basis van zo'n topic. Zonder motivatie is een stem geen fuck waard. Nogmaals om te bepalen of artiesten relevant zijn om te vergelijken moeten er duidelijke regels zijn.

''Draaid het puur om battle skills of gewoon als geheel (sound, stijl, voice, flow, rap technisch, imago)? Er zitten namelijk heel wat artiesten tussen die niet relevant zijn om te vergelijken op gebied van rap technische skill (Devin the Dude - Jin) terwijl ik Devin als artiest veel leuker vind.''

raffael77
Ik stem wel op albums alleen nog en laat de rest gaan zeker deze Topic, Jullie met je gezeur. En Fuck off met die onzin ik weet het meeste. Dat is onzin maar ga niet zelf de king uithangen als je er geen verstand van hebt.

Je kan niet iedereen leuk vinden. Ik heb misschien dit Topic alleen van de andere kant bekeken, maar blijf het wel stom vinden dat anderen iemand kiezen omdat zij vinden dat ie beter moet zijn dan de ander.

De meeste hier reageren allemaal zoals deze zin:
Als de 1 in de sloot springt spring jij erachter aan.
Daar word ik nu een beetje moe van.

|Joël| schreef:

We nemen nu even de eerste “The Notorious B.I.G. v.s. 2Pac”
De rest mag daarna vertellen waarom ze de één beter vinden dan de ander.
Stel jij vindt The Notorious B.I.G. beter dan 2Pac dan zet je dat in je reactie (met daarbij een toelichting waarom je The Notorious B.I.G. beter vindt).

Zoals hieruit blijkt is dat gewoon altijd de bedoeling van dit topic geweest. Ga het dan niet aan je eigen wensen aan proberen te passen, beetje triest.

C-Rayz Walz vs. Supernatural

3-1

4-1 erg goede mc.

Dit schiet niet echt op he.

Ik ken bijna niks van die Supernatural dus ga er geen woorden aan vuil maken, maar ik zou waarschijnlijk toch voor C-Rayz Walz gaan.

5-1

Deacon the Villain (Cunninlynguists) - Cise Starr (Cyne)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.