Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 21 april 2007, 12:26 uur
Sean Price verliest? Die gast is de frontman van BCC.
0
geplaatst: 21 april 2007, 13:23 uur
2-1
Ik vind het niks, ze flow staat me gewoon totaal niet aan, bovendien denk ik dat Buckshot meer heeft betekend voor de ontwikkeling van veel artiesten en de Hip-Hop in het algemeen dan Sean Price.
Dr.Greenthump schreef:
Ik vind het niks, ze flow staat me gewoon totaal niet aan, bovendien denk ik dat Buckshot meer heeft betekend voor de ontwikkeling van veel artiesten en de Hip-Hop in het algemeen dan Sean Price.
0
geplaatst: 21 april 2007, 16:54 uur
1-0
Jay-Z heeft zich laten inspireren door hem maar heeft als MC nooit het level van Big L gehaald.
Jay-Z heeft zich laten inspireren door hem maar heeft als MC nooit het level van Big L gehaald.
0
eazyfan
geplaatst: 21 april 2007, 16:56 uur
2-0
Big L op zijn best miss net wat beter dan Jay-Z op zijn best.
Big L op zijn best miss net wat beter dan Jay-Z op zijn best.
0
Relax
geplaatst: 21 april 2007, 19:03 uur
Oooh deze is wel moeilijk.
Keth Murray heeft wel een classic gelegd (niet voor mijn smaak dan) en die Aceyalone heeft sterke lyrics.
Hmm, ik kies...
Keith Murray dan maar
1-1
Keth Murray heeft wel een classic gelegd (niet voor mijn smaak dan) en die Aceyalone heeft sterke lyrics.
Hmm, ik kies...
Keith Murray dan maar
1-1
0
geplaatst: 21 april 2007, 20:51 uur
3-4
Aceyalone is ECHT wel extreem dope en heeft skills met hopen... en daarenboven brengt het de spanning er wat meer in!
Aceyalone is ECHT wel extreem dope en heeft skills met hopen... en daarenboven brengt het de spanning er wat meer in!
0
raffael77
geplaatst: 21 april 2007, 22:08 uur
4-4 want freestylen kan hij en hij heeft ook goede lyrics
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 21 april 2007, 23:33 uur
5-4
Murray vind ik zeer onderhoudend tot goed, maar wat Aceyalone allemaal toevoegt aan hiphop. Die gast heeft echt dikke skills. Kan goed improviseren, komt vaak met rete strakke lines en kan goed van tempo veranderen zonder ook maar een misplaatst woordje ertussen te voegen.
Murray vind ik zeer onderhoudend tot goed, maar wat Aceyalone allemaal toevoegt aan hiphop. Die gast heeft echt dikke skills. Kan goed improviseren, komt vaak met rete strakke lines en kan goed van tempo veranderen zonder ook maar een misplaatst woordje ertussen te voegen.
0
geplaatst: 22 april 2007, 04:33 uur
ik dan maar nog eens:
2 mensen uit een groep, die later solo zijn gegaan;
Sadat X (Brand Nubian) vs. Fatlip (The Pharcyde)
2 mensen uit een groep, die later solo zijn gegaan;
Sadat X (Brand Nubian) vs. Fatlip (The Pharcyde)
0
raffael77
geplaatst: 22 april 2007, 09:59 uur
Beide wel eens onderschat maar vind hun oude werk beter maar vind Fatlib ondanks zijn nu nog maar enige solo wel beter nu dan Sadat X want zijn albums vind ik een flop. 1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.