Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2007, 23:58 uur
Oeh.. moeilijke, maar tot nu toe heeft GZA me beter kunnen overtuigen.
2-3
2-3
0
eazyfan
geplaatst: 20 mei 2007, 09:28 uur
1-1
Vind Atmosphere ook erg goed, maar Tonedeff heeft wat speciaals.
Vind Atmosphere ook erg goed, maar Tonedeff heeft wat speciaals.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 09:54 uur
Atmosphere is geen mc, maar een groep.
Slug is de mc van Atmosphere.
Slug is de mc van Atmosphere.
0
eazyfan
geplaatst: 20 mei 2007, 10:03 uur
Ja idd, hetzelfde als ik gezegd zou hebben dat ik Gang Starr beter zou vinden, het ging me om de rapper.
0
rico-bballer
geplaatst: 20 mei 2007, 12:18 uur
aaaaaaah. Ik vind de teksten van atmosphere beter maar tonedeff heeft inderdaad iets toch maar. 2-3
0
geplaatst: 20 mei 2007, 14:43 uur
waxs schreef:
Nou, dik?
Ja, ik heb helemaal niets met sage francis. Aesop Rock luister ik alleen voor zijn raps. De muziek doet me niet heel veel, maar enkel en alleen door aesop zet zijn plaat (Labor Days meestal) wel eens op.(quote)
Nou, dik?
0
geplaatst: 20 mei 2007, 15:06 uur
Ow, oke, persoonlijk zou ik ook voor Aesop hebben gekozen, heeft mijn persoonlijke voorkeur maar ik dacht dat we objectief moesten beoordelen. Ik vind Sage wel betere MC kwaliteiten hebben dan Aesop.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 15:10 uur
waxs schreef:
Ow, oke, persoonlijk zou ik ook voor Aesop hebben gekozen, heeft mijn persoonlijke voorkeur maar ik dacht dat we objectief moesten beoordelen. Ik vind Sage wel betere MC kwaliteiten hebben dan Aesop.
In hoeverre kun je objectief zijn? Als Sage mij totaal niet kan boeien, en Aesop mij dusdanig dat ik enkel voor zijn raps zijn plaat opzet, dan kan ik onmogelijk nog voor Sage kiezen, terwijl wat ik net zei natuurlijk met persoonlijke voorkeur te maken heeft.Ow, oke, persoonlijk zou ik ook voor Aesop hebben gekozen, heeft mijn persoonlijke voorkeur maar ik dacht dat we objectief moesten beoordelen. Ik vind Sage wel betere MC kwaliteiten hebben dan Aesop.
0
raffael77
geplaatst: 20 mei 2007, 15:21 uur
2-3 beide mc's zijn goed maar Sage heeft betere kwaliteiten. Rapstijl en tekst, maar moet zeggen dat ze beide wel wat hebben alleen hebben ze tegenwoordig zeer slechte producties en dat maakt het dus ook weer vergeten. Je gaat toch niet alleen voor de tekst een cd kopen, maar ook voor de muziek. Het totale plaatje moet kloppen.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 15:41 uur
Niek schreef:
In hoeverre kun je objectief zijn? Als Sage mij totaal niet kan boeien, en Aesop mij dusdanig dat ik enkel voor zijn raps zijn plaat opzet, dan kan ik onmogelijk nog voor Sage kiezen, terwijl wat ik net zei natuurlijk met persoonlijke voorkeur te maken heeft.
In hoeverre kun je objectief zijn? Als Sage mij totaal niet kan boeien, en Aesop mij dusdanig dat ik enkel voor zijn raps zijn plaat opzet, dan kan ik onmogelijk nog voor Sage kiezen, terwijl wat ik net zei natuurlijk met persoonlijke voorkeur te maken heeft.
Ja ik snap wat je bedoeld, je herhaalt wat ik zeg. Persoonlijk zou Aesop mijn voorkeur hebben maar objectief gezien zeg ik dat Sage het wint mijn inziens. Het is geen betoog om je stem te weizigen, gewoon een offtopic opmerking.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.