MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
KSPR
1-4

rico-bballer
1-5 Ben niet echt fan van beide.

Hypno
K Rino vs Chino XL

1-0

rico-bballer
1-1

Who the hell is K Rino?

Hypno
MJ_DA_MAN schreef:
Who the hell is K Rino?

De meest op geslapen artiest ooit die elke MC op deze aarbol Verpletterd. K Rino is een GOD

...hmm, juist ja, dat gaat weer een lange ronde worden.

eazyfan
Ik ken K Rino van Myspace, Chino overtreft hij gewoon niet.
1-2

Hypno
eazyfan schreef:
Ik ken K Rino van Myspace, Chino overtreft hij gewoon niet.
1-2

Jongen je kan toch niet je mening baseren op een paar nummers Die je op z,n myspace heb gehoord dat slaat werkelijk nergens op. Luister gewoon een album van hem en kom dan maar vertellen of Ook maar 1 MC het in zich heeft om K Rino te verslaan. aight dus Niet stemmen als je iemand niet kent.

1-1 ( maar ja ik weet natuurlijk niet of RicoBaller hem kent )

En jij kent natuurlijk alle battle MC's die er zijn om te kunnen stellen dat hij ze allemaal verpletterd.

rico-bballer
Ik ken K rino en ik vind chino xl beter , verder is er niks mis met K rino maar hij hoort ook niet bij mijn favorieten hij heeft trouwens wel dope rijmschema's.

rico-bballer
Is het trouwens niet handig om wat links te plaatsen als je onbekende mc's plaatst het nummer dat jij als 1 van zijn beste beschouwd dan.

Quasi-legaal is niet zo'n ramp volgens mij.

Ken alleen Chino en K RIno zegt me dus niets. kan zo geen stem uitbrengen. ik zal eerst moeten luisteren. Laat idd even een nummer horen waarvan jij zo zeker bent dat deze man kwaliteiten heeft die beter zijn dan Chino en vice versa.

Hypno
Ik raad mensen aan om Book Number 7 te downloaden want ik Durf nu al te wedden dat dat album zonder twijfel het beste album Van 2007 is. en natuurlijk moet je ook Ten Years Run downloaden Waar z,n beste songs van 1993 tot en met 2003 op staan. en TimeTraveller ook. en als je Als zelfrespecterende hiphopfan K Rino niet luistert heb je voor de Rest van je leven iets fantastisch gemist. ik zweer het je die gast Heeft storytelling skills waar zelfs Immortal Technique U tegen zegt. En verbeelding en fantasie waar zelfs Kool Keith totaal door Verbleekt. en punchlines waar zelfs Canibus nog Een puntje aan kan zuigen.

1-1...

Gekkenhuis
Ja we gaan allemaal even dat album downloaden zodat we op deze MC battle kunnen stemmen. Ik begin alvast!!

eazyfan
Ik oordeel op algemeen beeld man, ook al luister ik nu 50 K Rino-tracls vind ik hem nog niet beter dan Chino, ik ken die track die je bedoelt, deed me niet zo erg veel en dat is nog zijn beste.

1-2!!! Dus.

Hypno
eazyfan schreef:
Ik oordeel op algemeen beeld man, ook al luister ik nu 50 K Rino-tracls vind ik hem nog niet beter dan Chino, ik ken die track die je bedoelt, deed me niet zo erg veel en dat is nog zijn beste.

1-2!!! Dus.

Nee je mag helemaal niet praten over K Rino,s beste track tenzij je Ze allemaal gehoord hebt. en je kan onmogelijk zeggen dat als je 50 K Rino track hebt gehoord hebt Chino XL nog steeds beter vind. Want dat slaat werkelijk nergens.

Dus 1-1 nog steeds en Easyfan als je wilt stemmen moet je Gewoon minstens 1 album van hem luisteren want dan kan je een Objectieve mening hebben anders gewoon niet punt.

een mening is per definitie subjectief en ga je nu iedereen wegwerken uit de lijst tot ze op K Rino stemmen of hoe zit het. Het gebeurd hier regelmatig dat mensen stemmen zonder een degelijk aantal tracks te hebben geluisterd. Ik vrees dat we anders nooit tot de 5 komen bij deze ronde. laat de mensen gewoon stemmen ok

en wel opmerkelijk dat je chino xl op 5 hebt staan in je album top 10 en dat K Rino er niet in voor komt

kArIzMa_TuRk
duurt lang zeg..

Hypno
herbertwest schreef:
en wel opmerkelijk dat je chino xl op 5 hebt staan in je album top 10 en dat K Rino er niet in voor komt

Gek he dat K Rino niet in m,n top 10 staat ? dat komt ook omdat Iedereen op hem slaapt en mensen liever zich bezighouden met Wacke rappers toevoegen inplaats van echt talent te ontdekken Maarja K Rino is toch te goed voor deze site anyway.

Kijk aan de linkerkant, en dan zie je een tabje 'Toevoegen'.

Alsjeblieft.

Volgens mij is Hypno in love.

Hypno
waxs schreef:
Volgens mij is Hypno in love.

?

Hm, tja die K RIno is lyrical wel okay alleen vind ik een aantal van zijn beats die ik van hem heb gehoord wel wack! Vooral de refreintjes en dergelijke zijn vrij gemakkelijk en niet echt origineel, verder is The one wel okay. Zijn stijl is op zich wel leuk, niet echt opvallend, verder heb ik het niet zo op rappers die het steeds over hun buurt hebben en hoe vervelend ze het daar hebben, maar dat is mijn mening.
Ik begrijp in ieder geval dat hij wel een van de echte gangsters is die niet fantaseert en weet waar hij over praat.

Hypno schreef:
?

Je verdedigt je schatje nogal.

raffael77
Ik ken zijn naam vaag ergens van maar weet niet waarvan.
Alleen ik kan niets van hem vinden.

Wat zijn wacke rappers Hypno. Ik zie jou anders ook niet stemmen op albums.
Veel Hiphop heads gaan steeds dezelfde albums checku.
Ik zie dat er elke keer wordt geztemd op dezelfde artiesten.

raffael77 schreef:

Veel Hiphop heads gaan steeds dezelfde albums checku.
Ik zie dat er elke keer wordt geztemd op dezelfde artiesten.

Kan dat erg zijn?

Ja want dan verbreed je niet echt je kennis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:34 uur

geplaatst: vandaag om 19:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.