Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2007, 21:46 uur
Raar Jelle is nog een en ander vergeten, zie overal nog berichten van Karizma Turk staan.
0
Social_Mask
geplaatst: 18 juli 2007, 21:52 uur
Even voor de zekerheid....welke is KD? Die met 'hoge' stem?
0
geplaatst: 18 juli 2007, 21:54 uur
Die een beetje Op Neger R lijkt. Ik denk dat je hem bedoeld ja.
0
geplaatst: 18 juli 2007, 21:54 uur
waxs schreef:
Raar Jelle is nog een en ander vergeten, zie overal nog berichten van Karizma Turk staan.
Heel leuk hoor, maar we kunnen zelf interpreteren wat we wel en niet op de site laten staan, mocht je een overbodig bericht zien dan kun je dat als misbruik melden of ons PMen, maar hoef je dat neit zo in een topic te zeggen...
maar hier verder geen discussie, verder met de MC vs. MC a.u.b.

0
Social_Mask
geplaatst: 18 juli 2007, 22:00 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik bedoel de rapper die als enige te horen is op Moeilijke Liefde..Noem anders een nr waarop alleen KD te horen is, of een verse van hem..
0
geplaatst: 18 juli 2007, 22:02 uur
Hem hoor je op dat nummer, ja. Misschien is hij wel mijn favo NL-rapper.
0
KSPR
geplaatst: 18 juli 2007, 22:07 uur
2-1
Neger R De Vries weet wat venijnig is, en rijd spookrijdend 180 op je lijdensweg.
Neger R De Vries weet wat venijnig is, en rijd spookrijdend 180 op je lijdensweg.

0
Social_Mask
geplaatst: 18 juli 2007, 22:12 uur
Ah oké, bedankt MJ. Heerlijke stem heeft KD, en ook sterke teksten. Alleen ik vind Neger R. De Vries toch nog wát beter. Hij is ook mijn favoriete NL-rapper. Wat een teksten zeg!
Nu wel 2-1.
Nu wel 2-1.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 juli 2007, 22:19 uur
waxs schreef:
Die begrijp ik effe niet. Wat is je punt? Stop Being Greedy! Raar Jelle is nog een en ander vergeten, zie overal nog berichten van Karizma Turk staan.

0
raffael77
geplaatst: 19 juli 2007, 00:03 uur
Huckleberry Vinn en KD zijn overigens de 2 beste mc's van 0118
0
geplaatst: 19 juli 2007, 22:10 uur
@ reactie's hierbovenMaar moeilijke dit. Kan me meer in de teksten van Neger R de Vries vinden maar vind de flow van KD ongeevenaard.
Damn......
4-2.
Beide zeer dope NL rapperts
0
geplaatst: 20 juli 2007, 16:07 uur
2-1, Brainpower's lyrics zijn wat ingewikkelder e.d. maar heeft naar mijn mening geen goede flow/stem. Extince is great.
0
geplaatst: 20 juli 2007, 16:09 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Brainpower's lyrics zijn wat ingewikkelder e.d. .
Niet ingewikkelder, gewoon 3 keer beter. Brain staat wat dat betreft op grote hoogte, en dat compenseert wat mij betreft zijn idd wat minder flow ed.Brainpower's lyrics zijn wat ingewikkelder e.d. .
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.