MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
in deze stemming kies ik voor premo
2-3

Improvision
2-4

Raekwon the chef
RZA gaat verliezen, oh nee!

Relax
3-4

Harco
4-4.

...om het spannend te maken; kan niet kiezen.

O.C. vs Raekwon

1-0

2-0 (tricky)

Harco
3-1.

Raekwon the chef
3-5 (uitleg overbodig lijkt me )

Guru Vs Krs-one

moeilijke... totaal verschillend. Damn ik moet er even over nadenken. Guru heeft die rust in zijn stem en Krs-One juist die energie..

0-1 (KRS is misschien wel mijn favoriete all-round MC; KRS IS gewoon hiphop; heb hem ook live gezien in 2006... wat een meneer!)

1-1, KRS-One klinkt vaak te geforceerd. Guru is wat stabieler.

Raekwon the chef
2-1, om vrijwel de reden die Cath eerder vermeldde

Improvision
In vergelijking met Krs-one, klinkt Guru zo saai als je puur naar de raps kijkt. Ze hebben beide goede lyrics. Ik vind Krs toch net iets beter.
2-2

Harco
2-3.

P Jay schreef:
0-1 (KRS is misschien wel mijn favoriete all-round MC; KRS IS gewoon hiphop; heb hem ook live gezien in 2006... wat een meneer!)

I couldn't agree more Live is Krs echt abnormaal, maar ik kan wél langer naar Guru's easyflowin'/chille stem luisteren. Heb net a Jazz thing opstaan, man ik kom helemaal tot rust
ik pas...

eazyfan
3-4

Relax
4-4

4-5
KRS-One, master

Raekwon Vs. Ghostface Killah

Die zat er een keer aan te komen. Moeilijk! Ik ga voor Ghostface vanwege het betere solomateriaal.

0-1

1-1, niet mijn favoriete MC's btw.

De mijne ook niet, maar dan toch Ghostface (Ook al heeft hij Nas er uit gegooid )

1-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.