MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:

eazyfan
4-1

rico-bballer
5-1 typhoon vs neger r de vries

kArIzMa_TuRk
1/1

eazyfan
Ken van 0118 1 EP, van Typhoon paar tracks
2-2 dan maar

Ik vind dat je ze niet echt kan vergelijken, maar Ty spitt echt diepe shit op z'n nieuwe album.

3-2

3-3

Social_Mask
3-4

raffael77
3-5 Weg met Typhoon

raffael77
Kas vs Blaxstar

Relax
0-1

0-2

kArIzMa_TuRk
ik ken Kas niet. (who the hell is dat?)

Raekwon the chef
een Nederlandse rapper...

http://musicmeter.nl/ar...

Relax
En ongelovelijk slecht vergeleken met Blaxtar.

raffael77
1-3 Blaxtar al 3 keer gezien en hij schreeuwd alleen maar op het podium. Er komt geen duidelijk geluid uit. Daarnaast is hij zowiezo wack. VPRO's You raps heeft het bewezen.

Harco
2-3.

raffael77 schreef:
1-3 Blaxtar al 3 keer gezien en hij schreeuwd alleen maar op het podium. Er komt geen duidelijk geluid uit. Daarnaast is hij zowiezo wack. VPRO's You raps heeft het bewezen.

Maar Yo VRPO Raps was sowieso niks, allemaal derde rangs nep-artiestjes die poep praten. Plus zie ik daar Nina een stuk of 5x op treden. Naast de toevoeging van Pete Philly en Raymzter aan het geheel een heleboel pulp en onzin, kortom een zielige weergave van Hip-Hop en een goed beeld van de Nederlandse Hip-Hop scene.

raffael77
waxs schreef:
(quote)

Maar Yo VRPO Raps was sowieso niks, allemaal derde rangs nep-artiestjes die poep praten. Plus zie ik daar Nina een stuk of 5x op treden. Naast de toevoeging van Pete Philly en Raymzter aan het geheel een heleboel pulp en onzin, kortom een zielige weergave van Hip-Hop en een goed beeld van de Nederlandse Hip-Hop scene.

Dan heb je dus ook gezien dat hij( BLaxtar Poep Praatte over opgezwolle heeft het niet makkelijk gehad en ze hebben alles zelf gedaan) Dat bedoelde ik.

Ik heb genoeg gezien van real hiphop shit. Wildstyle, Graffiti Rock, Beatstreat, Illkids(B-Boy Docu), DJ battles en nog een paar Graffiti dvd's.

Ik weet wie de grondleggers zijn van hiphop duzz.

Ga je nog trouwens naar Pete Philly

Uiteraard

Slechte ko,

2-5 dan maar.

Jiggy Dje - Sticks

0-1

Ik voel Sticks niet meer, dus ik moet voor Jiggy gaan.

1-1

Jiggy ript Sticks in een battle.

2-2

kArIzMa_TuRk
3-2 No doubt about that

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.