Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 25 juli 2007, 16:11 uur
Ken van 0118 1 EP, van Typhoon paar tracks
2-2 dan maar
2-2 dan maar

0
geplaatst: 25 juli 2007, 17:08 uur
Ik vind dat je ze niet echt kan vergelijken, maar Ty spitt echt diepe shit op z'n nieuwe album.
3-2
3-2
0
raffael77
geplaatst: 25 juli 2007, 23:53 uur
1-3 Blaxtar al 3 keer gezien en hij schreeuwd alleen maar op het podium. Er komt geen duidelijk geluid uit. Daarnaast is hij zowiezo wack. VPRO's You raps heeft het bewezen.
0
geplaatst: 26 juli 2007, 01:02 uur
raffael77 schreef:
1-3 Blaxtar al 3 keer gezien en hij schreeuwd alleen maar op het podium. Er komt geen duidelijk geluid uit. Daarnaast is hij zowiezo wack. VPRO's You raps heeft het bewezen.
Maar Yo VRPO Raps was sowieso niks, allemaal derde rangs nep-artiestjes die poep praten. Plus zie ik daar Nina een stuk of 5x op treden. Naast de toevoeging van Pete Philly en Raymzter aan het geheel een heleboel pulp en onzin, kortom een zielige weergave van Hip-Hop en een goed beeld van de Nederlandse Hip-Hop scene.
0
raffael77
geplaatst: 26 juli 2007, 09:02 uur
waxs schreef:
Maar Yo VRPO Raps was sowieso niks, allemaal derde rangs nep-artiestjes die poep praten. Plus zie ik daar Nina een stuk of 5x op treden. Naast de toevoeging van Pete Philly en Raymzter aan het geheel een heleboel pulp en onzin, kortom een zielige weergave van Hip-Hop en een goed beeld van de Nederlandse Hip-Hop scene.
(quote)
Dan heb je dus ook gezien dat hij( BLaxtar Poep Praatte over opgezwolle heeft het niet makkelijk gehad en ze hebben alles zelf gedaan) Dat bedoelde ik.
Ik heb genoeg gezien van real hiphop shit. Wildstyle, Graffiti Rock, Beatstreat, Illkids(B-Boy Docu), DJ battles en nog een paar Graffiti dvd's.
Ik weet wie de grondleggers zijn van hiphop duzz.
Ga je nog trouwens naar Pete Philly
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.