MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:

raffael77
1-3

1tje voor de eer want slecht is hij niet. Ik vind alleen hun rapstijl te verschillend. Madlib is meer producer maar heeft een westcoast stijl van rappen en Aceyalone meer east. Maar dat aparte van Madlib maakt hem toch heel geniaal.

Relax
Als rapper is Aceyalone veel beter.
Als producer is Madlib weer de best, tekstueel ook wel grappig maar als rapper met flow enzo... nee.

1-4

rico-bballer
2-5 Ik heb liever madlib als producer.

N.W.A vs mobb deep

1-0

eazyfan
1-1
Alhoewel...

kArIzMa_TuRk
2/2

Social_Mask
2-3, meer wereld nummers. Al betekende N.W.A. denk ik toch wat meer voor HipHop

2-4

NWA heeft me nooit kunnen pakken.

Jamaican
3-4

Mobb Deep vind ik niet veel aan zowel oud als nieuw werk buiten enkele nummers zoas Shook Ones, Pt. II, Hell On Eart (Front Lines), ...

3-5

hoewel NWA erg belangrijk was in de evolutie van Hip Hop kies ik toch voor de QB'ers op basis van hun materiaal van '93 tot ca. '99 !

Dres (Black Sheep) vs. A.G. (D.I.T.C. / Showbiz & A.G.)

eazyfan
2-0

Relax
3-1

En Mobb Deep die van NWA wint ?

raffael77
4-2

raffael77
Zie nou wel dat r klakkeloos wat gekozen wordt.

Bijna geen 1 van jullie heeft gestemd bij deze 2 gasten.
Ook verder geen berichtjes achter gelaten.
Van sommige valt het mij tegen omdat die wel een bericht achter laten van wouw zou deze nog heel graag een keer willen hebben en dan toch voor dres kiezen lol.

rico-bballer
Als je van beide een stuk of 10 losse nummers hebt kan je toch wel een aardig oordeel geven.

En vind het toch vreemd dat mobb deep wint the infamous is legendary maar n.w.a zelf is al legendary.

Relax
Gast Raffael, ga is spoken op straat.
Ik vind Blacksheep beter dan A.G., ik heb A.G. op een live album samen met Big L beluisterd en dan kan ik totaal een goede conclusie trekken.

Dres heeft tenminste lekkere droge comische teksten, klaar.

kArIzMa_TuRk
Relax schreef:
Gast Raffael, ga is spoken op straat.
Nigga, please.

5-2 (A.G is niet slecht, nee)

kArIzMa_TuRk
World Class Wreckin' Cru vs. D.I.T.C.

kArIzMa_TuRk
0/1 (wel moeilijk, voor mij. daar speelt Show en A.G. ook in, trouwens.)

raffael77 schreef:
Zie nou wel dat r klakkeloos wat gekozen wordt.

Bijna geen 1 van jullie heeft gestemd bij deze 2 gasten.
Ook verder geen berichtjes achter gelaten.
Van sommige valt het mij tegen omdat die wel een bericht achter laten van wouw zou deze nog heel graag een keer willen hebben en dan toch voor dres kiezen lol.

Je doelt op mij denk ik...

Wel, 't is niet omdat ik het album nog niet heb, dat ik het niet ken... Ken heel wat van A.G. en vind hem een erg leuke MC, maar Dres vind ik iets leuker. Waarom? Tsja, weet ik niet... spreekt me misschien wat meer aan. Wees maar gerust, raffael, dat ik beide heren genoeg ken om eerlijk te kunnen stemmen!

eazyfan
kArIzMa_TuRk schreef:
World Class Wreckin' Cru vs. D.I.T.C.
Dit is toch een grapje hoop ik? WWC?
0-3

kArIzMa_TuRk
eazyfan schreef:
(quote)
Dit is toch een grapje hoop ik? WWC?
Grapje? Absoluut niet, nee. klik

Ik heb een verzamelaar van hen en ik vind het ook allesbehalve goed... maar ja in die tijd was dat misschien wel beter te pruimen.

't Is ook helemaal geen zuivere hiphop, eerder house-achtig. Enfin, niet mijn ding! Maar Dr. Dre leerde er uiteraard wel zijn productie-skills. Ze hebben trouwens wel een nummer met Ice Cube genaamd "Cabbage Patch".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:01 uur

geplaatst: vandaag om 09:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.