Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 4 augustus 2007, 19:26 uur
1-3
1tje voor de eer want slecht is hij niet. Ik vind alleen hun rapstijl te verschillend. Madlib is meer producer maar heeft een westcoast stijl van rappen en Aceyalone meer east. Maar dat aparte van Madlib maakt hem toch heel geniaal.
1tje voor de eer want slecht is hij niet. Ik vind alleen hun rapstijl te verschillend. Madlib is meer producer maar heeft een westcoast stijl van rappen en Aceyalone meer east. Maar dat aparte van Madlib maakt hem toch heel geniaal.
0
Relax
geplaatst: 4 augustus 2007, 19:32 uur
Als rapper is Aceyalone veel beter.
Als producer is Madlib weer de best, tekstueel ook wel grappig maar als rapper met flow enzo... nee.
1-4
Als producer is Madlib weer de best, tekstueel ook wel grappig maar als rapper met flow enzo... nee.
1-4
0
rico-bballer
geplaatst: 5 augustus 2007, 16:49 uur
2-5 Ik heb liever madlib als producer.
N.W.A vs mobb deep
1-0
N.W.A vs mobb deep
1-0
0
Social_Mask
geplaatst: 5 augustus 2007, 17:07 uur
2-3, meer wereld nummers. Al betekende N.W.A. denk ik toch wat meer voor HipHop
0
Jamaican
geplaatst: 5 augustus 2007, 18:58 uur
3-4
Mobb Deep vind ik niet veel aan zowel oud als nieuw werk buiten enkele nummers zoas Shook Ones, Pt. II, Hell On Eart (Front Lines), ...
Mobb Deep vind ik niet veel aan zowel oud als nieuw werk buiten enkele nummers zoas Shook Ones, Pt. II, Hell On Eart (Front Lines), ...
0
geplaatst: 5 augustus 2007, 19:20 uur
3-5
hoewel NWA erg belangrijk was in de evolutie van Hip Hop kies ik toch voor de QB'ers op basis van hun materiaal van '93 tot ca. '99 !
hoewel NWA erg belangrijk was in de evolutie van Hip Hop kies ik toch voor de QB'ers op basis van hun materiaal van '93 tot ca. '99 !
0
raffael77
geplaatst: 5 augustus 2007, 21:31 uur
Zie nou wel dat r klakkeloos wat gekozen wordt.
Bijna geen 1 van jullie heeft gestemd bij deze 2 gasten.
Ook verder geen berichtjes achter gelaten.
Van sommige valt het mij tegen omdat die wel een bericht achter laten van wouw zou deze nog heel graag een keer willen hebben en dan toch voor dres kiezen lol.
Van sommige valt het mij tegen omdat die wel een bericht achter laten van wouw zou deze nog heel graag een keer willen hebben en dan toch voor dres kiezen lol.
0
rico-bballer
geplaatst: 5 augustus 2007, 21:55 uur
Als je van beide een stuk of 10 losse nummers hebt kan je toch wel een aardig oordeel geven.
En vind het toch vreemd dat mobb deep wint the infamous is legendary maar n.w.a zelf is al legendary.
En vind het toch vreemd dat mobb deep wint the infamous is legendary maar n.w.a zelf is al legendary.
0
Relax
geplaatst: 5 augustus 2007, 23:05 uur
Gast Raffael, ga is spoken op straat.
Ik vind Blacksheep beter dan A.G., ik heb A.G. op een live album samen met Big L beluisterd en dan kan ik totaal een goede conclusie trekken.
Dres heeft tenminste lekkere droge comische teksten, klaar.
Ik vind Blacksheep beter dan A.G., ik heb A.G. op een live album samen met Big L beluisterd en dan kan ik totaal een goede conclusie trekken.
Dres heeft tenminste lekkere droge comische teksten, klaar.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 5 augustus 2007, 23:34 uur
0/1 (wel moeilijk, voor mij. daar speelt Show en A.G. ook in, trouwens.)
0
geplaatst: 5 augustus 2007, 23:56 uur
raffael77 schreef:
Je doelt op mij denk ik...
Wel, 't is niet omdat ik het album nog niet heb, dat ik het niet ken... Ken heel wat van A.G. en vind hem een erg leuke MC, maar Dres vind ik iets leuker. Waarom? Tsja, weet ik niet... spreekt me misschien wat meer aan. Wees maar gerust, raffael, dat ik beide heren genoeg ken om eerlijk te kunnen stemmen!
0
eazyfan
geplaatst: 5 augustus 2007, 23:57 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
World Class Wreckin' Cru vs. D.I.T.C.
Dit is toch een grapje hoop ik? WWC?World Class Wreckin' Cru vs. D.I.T.C.
0-3
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 6 augustus 2007, 00:00 uur
eazyfan schreef:
Grapje? Absoluut niet, nee. klik(quote)
Dit is toch een grapje hoop ik? WWC?
0
geplaatst: 6 augustus 2007, 00:14 uur
Ik heb een verzamelaar van hen en ik vind het ook allesbehalve goed... maar ja in die tijd was dat misschien wel beter te pruimen.
't Is ook helemaal geen zuivere hiphop, eerder house-achtig. Enfin, niet mijn ding! Maar Dr. Dre leerde er uiteraard wel zijn productie-skills. Ze hebben trouwens wel een nummer met Ice Cube genaamd "Cabbage Patch".
't Is ook helemaal geen zuivere hiphop, eerder house-achtig. Enfin, niet mijn ding! Maar Dr. Dre leerde er uiteraard wel zijn productie-skills. Ze hebben trouwens wel een nummer met Ice Cube genaamd "Cabbage Patch".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.