Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 7 augustus 2007, 09:32 uur
0-1 Cali Agent begon heel sterk maar zijn net als Non Phixion een flop geworden. Ik heb 2 solo's van hem maar vind ze niet zo sterk
Oh No vind ik geweldig, Zowel als producer als rapper. Zijn instrumentale album heb ik nog niet maar moet zeggen dat Oh No niet slechter doet als zijn broer Madlib.
Oh No vind ik geweldig, Zowel als producer als rapper. Zijn instrumentale album heb ik nog niet maar moet zeggen dat Oh No niet slechter doet als zijn broer Madlib.
0
geplaatst: 7 augustus 2007, 12:37 uur
E-40 is zelfs een van de slechtste rappers die er rondlopen. Dat je die durft te plaatsten naast Talib.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 7 augustus 2007, 12:42 uur
MJ_DA_MAN schreef:
E-40 is zelfs een van de slechtste rappers die er rondlopen. Dat je die durft te plaatsten naast Talib.
Ik vind E-40 even goed als hem.E-40 is zelfs een van de slechtste rappers die er rondlopen. Dat je die durft te plaatsten naast Talib.
Ga je weer moeilijk doen?
0
geplaatst: 7 augustus 2007, 12:53 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Ik vind E-40 even goed als hem.Of zijn beats?
0
Raekwon the chef
geplaatst: 7 augustus 2007, 12:56 uur
E-40 is niet echt dramatisch slecht, af en toe wel aardig, maar ik hoor hem het liefst met véél mate 

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 7 augustus 2007, 12:57 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Qua rap. Tekstueel beide wat mij betreft even goed, maar Talib heeft wel betere beats.(quote)
Of zijn beats?
0
Relax
geplaatst: 7 augustus 2007, 13:08 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Qua rap. De teksten zijn wat mij betreft beide even goed, Talib heeft wel betere beats.
0
Social_Mask
geplaatst: 7 augustus 2007, 16:09 uur
Je hebt meningen en je hebt feiten... En je kunt het een FEIT noemen dat E-40 niet in de buurt komt van Talib tekstueel (eigenlijk alles) gezien.
Het staat:
Rasco vs. Oh No
0-1
Ik ken Rasco niet, dus ik pas.
Het staat:
Rasco vs. Oh No
0-1
Ik ken Rasco niet, dus ik pas.
0
rico-bballer
geplaatst: 7 augustus 2007, 16:17 uur
het staat 0-2 Ik ken hem ook niet dus ik pas ook.
0
geplaatst: 7 augustus 2007, 18:19 uur
1-2
Als MC vind ik Rasco beter (en als producer... tjah, Rasco is geen producer), vooral zijn eerste album (ook onder Stones Throw) vond ik erg goed.
Als MC vind ik Rasco beter (en als producer... tjah, Rasco is geen producer), vooral zijn eerste album (ook onder Stones Throw) vond ik erg goed.
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 00:40 uur
2-1
Lijkt me duidelijk... en hou asjeblieft op met die onzinnige vergelijkingen, doe twee artiesten die aan elkaar gewaagd zijn.
Lijkt me duidelijk... en hou asjeblieft op met die onzinnige vergelijkingen, doe twee artiesten die aan elkaar gewaagd zijn.
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 01:16 uur
Nou... hou asjeblieft op met die onzinnige vergelijkingen, doe twee artiesten die aan elkaar gewaagd zijn.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 10 augustus 2007, 09:44 uur

Eminem en Francis zijn beide geweldige mc's! Die zijn aan elkaar gewaagd, hoor
.
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 10:01 uur
waxs schreef:
Nou... hou asjeblieft op met die onzinnige vergelijkingen, doe twee artiesten die aan elkaar gewaagd zijn.
Daar is hij nu wel in geslaagd toch, 2 van de beste mc's ooit.
0
raffael77
geplaatst: 10 augustus 2007, 10:39 uur
Dacht het niet maar ga voor Sage. Fuck Bitch Ass Eminem.
Eminem is wack gewoon een 2e Vanilla Ice. Heb hem nooit leuk gevonden en zou hem ook nooit leuk gaan vinden ook.
3-2
Eminem is wack gewoon een 2e Vanilla Ice. Heb hem nooit leuk gevonden en zou hem ook nooit leuk gaan vinden ook.
3-2
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 11:07 uur
raffael77 schreef:
Eminem is wack gewoon een 2e Vanilla Ice.
Eminem is wack gewoon een 2e Vanilla Ice.
Misschien moet je het houden bij 5jes geven aan brakke Pete Rock-epeetjes.
0
rico-bballer
geplaatst: 10 augustus 2007, 11:36 uur
Zo slecht is hij niet sage francis is wel beter vind ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.