MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
J. Dilla Donuts
2-2

2-3

Homicide's illegal and death is the penalty
What justifies the homicide, when he dies?
In his own iniquity it's the
Master of the Mantis Rapture comin at cha

Zijn eerste en beste verse.

War is extremely serious and it saddens me
To have to take tings to deadly measures
And have you measured and shot for no pay
It's assassination day I stalk my enemy like prey
Tranked by deceptional sounds that deceives
And lures MC's to the lair
With a mic-like bait, then awaits to be bitten by greed
Temptation tempts my victim to proceed
Forward, ignorance wouldn't allow retreat
You'd rather pursue death than admit defeat

Deze doet het voor mij....

raffael77
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Juist dáárom kun jij met je kennis velen hier dingen leren over hiphop, raffael. Je bent een stuk ouder dan de rest, je hebt de old skool-tijd meegemaakt, terwijl sommigen van ons toen nog niet waren geboren. Weet je wel hoeveel dat scheelt? Ik neem aan dat je nu 30 bent, gezien je profielnaam, de meesten hier zijn onder de 20 en hebben heel die periode niet meegemaakt (inclusief ik). Dan is het toch niet zo gek dat ze er een stuk minder vanaf weten? Nogmaals, als jij je ego nou niet zovaak op hol liet slaan, zou je ''ons'' kunnen helpen en adviseren over de oude school en andere hiphop, i.p.v. ons losers te noemen omdat we niet de kennis hebben van jou.

Ik hoop dat je de moeite neemt om dit bericht te lezen want soms lijkt het alsof je reacties die naar jou gericht zijn gewoon overslaat.

Dat is niet allen van het jonger zijn. De meeste nemen niet eens de moeite om het uit te zoeken. Funky Monk is ook jong maar hij weet wel waar hij over praat. Het gaat om de interesse. Veel hier hebben dat niet in de oude school. Maar ze moeten dan ook niet zeggen dat nieuw beter is dan oud, want ze hebben het niet meegemaakt. Ik wel en daarom weet ik waar ik over praat maar dat willen veel niet toegeven. Ik ben heel direct in mijn antwoorden maar merk dat veel niet kunnen hebben dat ik het zo doe. Ik ben al gaan dimmen maar vervolgens moeten ze mij dan weer proberen persoonlijk aan te vallen. Niet dat dat ze lukt maar gebeurt wel. Dat is een teken van zwakte. Er zijn er gelukkig een paar waar ik wel contact mee heb. Ik spreek ze niet altijd maar is wel relax omdat ik druk ben met eigen zaak opbouwen. We delen ook muziek en heb ze zelfs leuke links gegeven voor lekker oldschool platen. Verder babbelen over allerdaagse dingen.

Tuurlijk lees ik de reacties wel maar reageer niet altijd omdat veel dan gaan schelden. 375 is niet alleen oude school wat ik heb toegevoegd duzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Ik wil heel graag kennis delen maar als mensen er niet voor open staan dan maar niet. Het is net als Underground of Commercieel:
De kleine groep die het moet opnemen tegen de grootte groep. Beetje lastig vind je niet. Daarom geen reactie want winnen doe ik toch niet van de grootte groep.

raffael77
5-3

raffael77
Abdominal vs Gift of Gab

Escape.... was wel goed, maar kan niet tegen het werk van Gift op.

0-1

kArIzMa_TuRk
raffael77 schreef:
Slalisma smurf flikker dan op met je persoonlijke berichten aan mij te schrijven als je niets te vertellen heb.
Hey nerd, sla niet zo'n toon tegen me aan. Verman je een beetje. Wie heeft jou geholpen door een paar keer te zeggen ''Laat Raffael77 toch eens met rust, jongens''.

Ik wil gewoon weten wat je wou bereiken door,

Feminem
Congay Titty
(en nu) Slalisma smurf

te zeggen. Hoe kinderachtig kan je zijn? (wil je beef, of zo?)

En we hadden het daar over van wie Eminem zijn style heeft gesloten en dan zeg jij:
om precies te zijn 2 rap artiesten waar Feminem echt een hekel heeft. 1 is een dame en de andere een man.

Wat heeft dat nou weer met het onderwerp te maken?

Dude, ik volg je al een tijdje, en ik lees steeds hetzelfde ''Mensen kunnen er niet tegen omdat ik meer weet''. Je weet niks, man.

kArIzMa_TuRk
0/2

Dat ie niks weet is bullcrap, maar door gescheld krijgt ie gewoon reacties, simpel.

J. Dilla Donuts
Lekkere onzinnige discussies hier, Eminem is het niet eens waard om over te discuseren.

0-3

Gift doet me velen malen meer dan Abdominal

Harco
raffael77 schreef:
De helft van oldschool albums kennen jullie niet want bijna geen 1 heeft er een reactie of stem uitgebracht.

Dat iemand ergens geen reactie of stem plaatst, betekent niet dat hij die albums niet kent.

Harco
0-4.

raffael77
1-4 voor de eer

kArIzMa_TuRk
raffael77 schreef:
(quote)
Jij kan ook beter pop muziek gaan luisteren.
Waar slaat dit nou weer op?

Danm nigga, echt hatelijk . Nu begrijp ik waarom MJ jou de 'Louis van Gaal' hier op MuMe noemt.

EDIT: snel weghalen, hé Louis.

raffael77
Nee had me bedacht en wil geen gezeur meer dus daarom heb ik het weg gehaald.

raffael77
Jij zegt niet altijd wat maar van MJ verwacht ik het wel die zeikt al vanaf het begin samen met Harco en Niek, maar hij zegt niet veel meer. Dus ik denk dat hij geen beef meer heeft met mij.

kArIzMa_TuRk
on topic maar weer... Goed?

Abdominal vs Gift of Gab

1-4

Social_Mask
Wat een heerlijk sfeertje hier toch altijd.....

1-5

Immortal Technique vs. Ill Bill

1-0

J. Dilla Donuts
2-0

|Joël|
Heb al misbruik gemeld dus straks zijn al die onzin berichten vol met persoonlijke aanval en gescheld weer weg. Jullie kunnen beter een diss track op gaan nemen en die dan uploaden, dan is het misschien nog een heel klein beetje vermakelijk

kArIzMa_TuRk
3/0, maar III Bill deed het wel goed in Non Phixion.

Social_Mask
In mijn ogen de beste rapper van Non, alleen vind ik IT toch net wat genialer.

kArIzMa_TuRk schreef:
Blablablablabla

kArIzMa_TuRk
waxs schreef:
(quote)
Wat is jouw probleem? Wil je beef? seniel.

Social_Mask
Volgens mij gelooft waxs niet dat je Ill Bill kent, of hij mag je gewoon niet.

Relax
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Wat is jouw probleem? Wil je beef? seniel.

Is wel lekker met uien en wat curry, euroknaller nu toch ?

Social_Mask
Zoals iemand ooit zei: You want beef? I want some of that cow too

Yak
Bravo, bravo! Ik het voortdurende gezeik in dit topic nu helemaal beu, dicht ermee.

Hier voor de aardigheid even de bijdrages van de mods in dit topic:

29 mei 2007, 22:06 uur

Yak schreef:
Berichten verplaatst naar 2Pac

4 juni 2007, 18:20 uur

herman schreef:
Berichten verwijderd. Kissebissen doen jullie maar ergens anders.

1 juli 2007, 15:22 uur

herman schreef:
Berichten verwijderd.

Karizma, probeer eens wat minder fanatiek 2Pac te verdedigen. Wat maakt het nou uit of ie er uitvliegt in een spelletje als deze... smaken verschillen nu eenmaal. En aan sommige anderen: speel het wat minder op de man ajb. Publiekelijk vragen om een IP-ban is al helemaal niet netjes.

Nu weer verder met dit spel, maar graag op een wat vriendelijkere manier!

8 juli 2007, 18:02 uur

Yak schreef:
Berichten verwijderd, dit blijft toch mijn favoriete topic zeg, al die vriendelijkheid en wederzijds respect.

18 juli 2007, 11:01 uur

The Scientist schreef:
Wat berichten verwijderd die nergens over gingen

18 juli 2007, 21:36 uur

The Scientist schreef:
Wat nikszeggende berichten verwijderd

18 juli 2007, 21:54 uur

The Scientist schreef:
Heel leuk hoor, maar we kunnen zelf interpreteren wat we wel en niet op de site laten staan, mocht je een overbodig bericht zien dan kun je dat als misbruik melden of ons PMen, maar hoef je dat neit zo in een topic te zeggen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.