MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:

Raekwon the chef
2-4

Nou, FunkyMonk, een nieuwe graag..

Alrighty, ben eens benieuwd...

Big Daddy Kane vs Kool G Rap

Harco
0-1.

Ik hoop Big Daddy Kane live te zien op 1 april .
Ik ken beiden MC's wel qua flow, maar qua albums ken ik slechts 1 album van BDK en geen enkele van Kool G. Geen stem dus .

0-1 voor een der Godfathers of rap. Wat een gigant. Een van de weinige die een nummer helemaal kan maken enkel en alleen door zijn raps. Briljant, jammer dat hij nooit met absolute topproducties heeft mogen werken.

eazyfan
2-4

BDK is ook een Godfather hoor Heeft massas lekkere platen gemaakt ook. Ben in feite fan van beiden; Ik vind de ene niet beter als de andere, ze zijn elkaar écht waard (vind ik ook bij redman-method man, pac-big,...)
Dan maar 3-4, om Kane zn eer een beetje te redden

Raekwon the chef
4-4

eazyfan
Spannend

4-5 no doubt

eazyfan
Herbertwest, doe je de volgende aub?

Vinnie Paz vs Prodigy

eazyfan
0-1
Alhoewel Vinnie nu wel beter is.

0-2
Vinnie heb ik toch nog geen teksten als Prodigy horen droppen (ten tijde van the infamous dan). Prodigy zn stem is nu wel helemaal naar de klote.

Vind het moeilijk. Omdat ik hecht aan de duurzaamheid van de rapper en omdat het al 0-2 staat:

1-2

1-3, perfect gedoseerde flow en misschien wel de aangenaamste stem (t/m Murda Muzik, daarna slechts incidenteel)

Conway Twitty schreef:
1-3, perfect gedoseerde flow en misschien wel de aangenaamste stem (t/m Murda Muzik, daarna slechts incidenteel)

Perfect verwoord. Helemaal mee eens. 1-5

De nieuwe wordt een zeer moeilijke, allebei rasechte toptalenten, samen eenzaam aan de top.

Nelly vs. Akon

eazyfan
Allebei favo rappers van je neem ik aan...
0-1

Marcel²
0-2

eazyfan schreef:
Allebei favo rappers van je neem ik aan...
0-1

Jep, verslavend gewoon. Skills van ongeziene hoogte. Als ze op een dag de pijp doorgeven verklaart de paus hun heilig.

eazyfan
Zjapp schreef:
Als ze op een dag de pijp doorgeven verklaart de paus hun heilig.
Laat staan de succesen en de bijdragen voor hiphop.

eazyfan schreef:
(quote)
Laat staan de succesen en de bijdragen voor hiphop.

Word up! Hip Hop in de jaren '90 trok op de ballen, gelukkig brachten zij er verandering in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.