MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen

zoeken in:
raffael77
Brother Ali op een Breakestra is schrijnend.

Breakestra is van veel hoger niveau.

Zie ik liever een insight of Edan die toch kwa vocalen meer in de buurt komen.

Maarja

R&P zijn smaak is ook zuig

Zei de man met de nieuwe Necro in zijn top 10 .

raffael77 schreef:
Maarja

R&P zijn smaak is ook zuig

Duidelijk ééntje voor in de boeken.

Bedorvenkebab schreef:
Method Man (in oude vorm a.u.b.) in combinatie met Madlib!

raffael77
Stapler schreef:
Zei de man met de nieuwe Necro in zijn top 10 .

Ik verander het zo nu en dan maar een Necro weg cijferen is ook zo slecht omdat zijn plaat niet eens zo heel slecht is. Welles waar iets minder kwa tekst of flow maar de beats knallen als granaten.

Persoonlijk vind ik dat Necro onder gewaardeerd is juist omdat hij van die typische boombap beats maakt alleen duister.

R&P daarin tegen noemt zuig albums van Sage o.a. meester werk terwijl ik heilig van overtuigd ben dat menig hiphop fanaat juist deze plaat links laat liggen.

Ieder zijn eigen smaak en dat is maar goed want de mijne heeft hij zeker niet.

raffael77 schreef:
(quote)

......omdat zijn plaat niet eens zo heel slecht is .

Klinkt als Top-10 materiaal....

Verder snap ik je reactie wel.
Ontopic: Zelf vind ik Vordul Mega nogal onderschat, naast dat hij natuurlijk al op El-P beats heeft gerapt zou ik hem ook op andere producties willen horen..... Madlib? Ant?

Ja R&P, je smaak is zuig want echte hiphop-fanaten laten de nieuwe Sage zeker links liggen! Looooserrr.

Ja ik weet het, ik denk dat ik maar in een hoekje ga huilen omdat de grote raffael mijn smaak zuig vindt.

Mijn fantasie-samenwerking is gisternacht sowieso uitelkaar gespat. (Nah mean?)

Forza azzuri ?? Dat alleen al getuigt van weinig smaak...

Nou hij is Italiaan dus dat is te begrijpen. Toch ben ik hip en raffael niet.

Lol jah man die conclusie had ik al uit zijn naam en zijn avatar getrokken. Maar Italianen hebben nog al een ander gevoel van smaak en ik die dacht dat Italianen hier voor de Azzuri supporterden omdat Belgie nog slechter is. Maar in landen als Nederland of Frankrijk dacht ik dat ze gewoon voor het thuisland zouden supporteren of voor beide landen misschien. Blijkbaar zijn Italianen overal even chauvinistisch

Het zijn wat dat betreft net Nederlanders.

Eminem die samen met Louis Logic en Celph Titled een hele CD volrapt met lekker foute lugubere humor en disses.

raffael77
Rhythm & Poetry schreef:
Nou hij is Italiaan dus dat is te begrijpen. Toch ben ik hip en raffael niet.

Heeft niets met hip te maken. Sage als mc is prima alleen zijn productie keuze is zwaar ondermaats. Folk muziek is nog gekker om te gebruiken en zeker als je wil experimenteren met ander muziek.

Sage zou een voorbeeld moeten neme aan Atmosphere. Kan hij nog wat van leren.

fabblwaps schreef:
Eminem die samen met Louis Logic en Celph Titled een hele CD volrapt met lekker foute lugubere humor en disses.
Dan raad ik je The Demigodz aan, mocht je die nog niet kennen.

Edit: oh, ik zie dat je bij de EP een stem hebt staan. Maar als het goed is komt er binnenkort een volledig album van de heren uit.

raffael77
Rhythm & Poetry schreef:
Het zijn wat dat betreft net Nederlanders.

Vergelijk mij niet met een NL.

raffael77
MJ_DA_MAN schreef:
Ja R&P, je smaak is zuig want echte hiphop-fanaten laten de nieuwe Sage zeker links liggen! Looooserrr.

Ik heb niet eens gezegd: "echte"

raffael77 schreef:
(quote)
Nee, je bent idd geen kaasje net als ik en boerenpummel R&P.

Wat is dan eigenlijk de juiste benaming voor een Italiaan in Nederland? Pizza kaas?
Ik heb niet eens gezegd: "echte"
De neppe dan?

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nee, je bent idd geen kaasje net als ik en boerenpummel R&P.

Wat is dan eigenlijk de juiste benaming voor een Italiaan in Nederland? Pizza kaas?

Spaghetti vreter toch? Net zoals Vietnamezen bamibakkers zijn enzovoorts.

Maar verder alleen maar liefde natuurlijk. Fantastisch weer dat we bij een topic als Fantasie samenwerkingen het weer terug kunnen leiden op iemand anders smaak.

Nee, die benaming is voor Italianen in het algemeen. De combi van pizza (Italiaan) en kaas (Nederlander) = pizza kaas (Nederlandse Italiaan of andersom) heeft het hem blijkbaar niet gedaan.

Mb.
Spaghetti is best lekker. Vinden jullie ook niet?

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Edit: oh, ik zie dat je bij de EP een stem hebt staan. Maar als het goed is komt er binnenkort een volledig album van de heren uit.
Leuk dat ze weer wat gaan maken samen, ik kijk er al naar uit.

raffael77 schreef:
(quote)

Dat doe ik niet, leer lezen.

haha kinderachtige losers zijn jullie eigenlijk ook !

MAS
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Dat is goed nieuws. Vond hun EP echt dope en een volwaardig Demigodz album zie ik zeker zitten.

panjoe (moderator)
Oh wat zou ik Delic graag Amerika in zien gaan. Ik kan vele combinaties bedenken maar wat dachten jullie van Delic & Del the Funky Homosapien ?

Heerlijke combinatie. Ik zou graag Sean Price ft Biggie op een beat van Buckwild willen horen en Phreako Rico ft MF DOOM op een beat van Madlib of Dilla.

Outblasty schreef:
Zit na 23:00 uur je 9 jarig broertje op je account of zo?

Outblasty schreef:

Correct, grappig wel hoe Italianen zich weer anders voelen dan hun buren op het moment dat het WK aanbreekt. No offence ik hoop dat de azzuri er snel uit liggen omdat ze het verdienen en omdat ik graag wat nachtrust heb. Noisy mafakkers kabaal maken met hun vespa's

P-DawG

Gast
geplaatst: vandaag om 06:05 uur

geplaatst: vandaag om 06:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.