MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen

zoeken in:
raffael77
thgryda schreef:
(quote)

Correct, grappig wel hoe Italianen zich weer anders voelen dan hun buren op het moment dat het WK aanbreekt. No offence ik hoop dat de azzuri er snel uit liggen omdat ze het verdienen en omdat ik graag wat nachtrust heb. Noisy mafakkers kabaal maken met hun vespa's

Nee hoor. Ik heb mij altijd al anders gevoeld of dat nu bij voetbal is of het gewone normale leven.

Alleen snappen meestal de Nederlanders dat niet. Je bent toch hier geboren zeggen ze dan.

I see, I see. Ik weet het its an Italian thing. Ik dacht altijd dat het aan Genk lag omdat hier veel Italianen wonen dat er een soort hechte gemeenschap ontstaan is die zijn gebruiken wilt behouden. Maar ik denk overal ter wereld voelen Italianen, ook al zijn het vaak maar halve Italianen die amper Italiaans spreken zich op en top Italiaan. Kijk naar America daar spreken ze Italiaanse woorden zelfs verkeerd uit maar ze blijven trouw aan the old country ik zei het al, its an Italian thing, veel geluk dit wk

De meeste zijn trots op hun roots, en daar is niks mis mee. Laten we terug gaan naar de essentie van dit topic:

Sid Roams mag van mij een volledig Evidence-album produceren. En een combinatie Mr. Lif met P.O.S. zie ik ook wel zitten.

fabblwaps schreef:
Eminem die samen met Louis Logic en Celph Titled een hele CD volrapt met lekker foute lugubere humor en disses.

En dan ook nog is Chino XL erbij in gooien

panjoe (moderator)
P.O.S met CunninLynguists lijkt me ook wel een match

Sean Price en R.A. The Rugged Man die de beats van Ant kapot trappen..

panjoe (moderator)
Eminem over KNO

Lijkt mij wel leuk om Tech N9ne eens op een Snowgoons track te horen.

panjoe schreef:
Eminem over KNO

LOL daar heb ik het pas nog met een vriend over gehad. Hoe dope zou een underground eminem album zijn. Dre die zorgt voor een zestal eminem stijl classic tracks, hijzelf die nog wat rauwe beats maakt voor aggresievere nummers. Kno die een drietal rustige tracks levert waarover eminem zijn skills toont, een tweetal zweverige tracks door kanye en 9th wonder en tot slot ant die nog een beat of drie, vier voorziet.

Op die manier kan zelfs R&P genieten van eminem volgens mij en kan hij voor eens en voor altijd aan iedereen laten zien dat hij een dope mc is.

Guestlist voor dat album

Slug en Brother Ali (samen of afzonderlijk op een ant beat uiteraard)
Dr.dre , D12 & slaughterhouse (off course)
Del the funky homosapien (op een kno beat)
Tonedeff (ook op een kno beat)
Immortal technique (op een aggresieve em beat eventeel stoupe)
Masta ace (op een kno of ant beat)
Black thought en mos def (zoals op die freestyle)
Evidence

Een tiental gastartiesten is wel veel maar hey ik kwam ook aan een beat of 17 a 18. Zou imo een historische plaat worden

Jammer dat ik niet zo'n M&M fan ben, maar dat met Black Thought dacht ik aan dit:

Vroeger, een plaat met The Roots, BlackStarr en Common. Laat die gastoptredens maar, die heb je niet meer nodig.

Ik denk dat je na dat album wellicht wel fan zou zijn. Ik moest ook even wennen aan brother ali zijn stemgeluid maar nu vind ik hem briljant en is hij een van mijn favo mcs. Ik denk dat als eminem zijn skills kan laten zien op een dergelijke cd dat veel mensen zouden bijdraaien en hem briljant vinden... Al is hij al te alomtegenwoordig geweest om zoiets te doen en zullen mensen hem nog steeds niet diggen omdat het eminem blijft en dat is niet eens zo vreemd. Je hebt er je jaren aan gestoord op tv, feestjes, ... kortom overal waar hij gedraait werd. Dat zal misschien zelfs dat album (dat er nooit komt) niet veranderen.

Over het album waarover jij fantaseert. Tja wat kan ik zeggen het nieuwe roots album is uberdope met gasten als phonte en blu, die aardig naast black thought komen. Ik schat kweli en common nog wat hoger in dan die twee mcs dus ze zullen een dodelijk trio vormen met black thought. Mos defs stijl van rappen en zanglijnen zouden dan wat mij betreft perfect aansluiten bij de muziek van the roots... Prachtig idee

Phonte en Aloe Blacc op producties van Q-Tip en ?uestlove.

Gastbijdrages van Blu, Black Thougt en Q-Tip zelf.

P-DawG
Downn.

J-Live en Black Thought op The roots, Dilla en 88 Keys beats dat lijkt mij wel een vette combo!

Rhythm & Poetry schreef:
Phonte en Aloe Blacc op producties van Q-Tip en ?uestlove.

Gastbijdrages van Blu, Black Thougt en Q-Tip zelf.

Oeeee nice, very nice

Guru met True Master op de producties een heel album lijkt me echt zo vet! Jammer dat het niet meer kan!

Ik wacht nog steeds vol verwachting op Chico & The Man. (Tonedeff & Kno)

Leuke topic!

Del the Funky Homosapien en Chali 2na op beats van Danger Mouse. Gastbijdrages van Vast Aire, MF DOOM, C-Rayz Walz, Count Bass D en George Clinton.

Dat is een mooie

Een album met Gift of Gab en Chali 2Na breng ik nog maar even naar voren, op het nummer van N.A.S.A. waar beide heren op rappen is de afwisseling tussen de rappers voortreffelijk.

MAS
Een nummer van MF Doom met Wocka Flocka Flame. Gewoon voor de grap om te kijken wat daar uit komt.

Afgaande op het nummer Auditorium lijkt een album van Mos Def, Slick Rick en Madlib me wel een goed idee.

Masta Killa & MF Doom. Beats van Flying Lotus, RZA, Madlib en Doom zelf.

MJ_DA_MAN schreef:
Een album met Gift of Gab en Chali 2Na breng ik nog maar even naar voren, op het nummer van N.A.S.A. waar beide heren op rappen is de afwisseling tussen de rappers voortreffelijk.

4000 Miles van Blackalicious is ook met chali 2na en ook erg hard

Bedorvenkebab schreef:
Masta Killa & MF Doom.
The real mister slow flows.

panjoe schreef:
Eminem over KNO

You nasty..

Net kreeg ik deze geniale ingeving, een supergroep bestaande uit:

Fashawn, Brother Ali, Canibus en Blu. Op beats van Aesop Rock (in de stijl van Felt 3). nahmsaying?

En even een serieuze: Slug, Sadistik, Mac Lethal en Vast Aire op beats van Emancipator.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
The real mister slow flows.

Trage of juist hele opgefokte beats erbij van de bovengenoemden. Evidence is ook iemand die erbij past, maar niet qua lyrics. Vordul Mega misschien nog wel, die ik sowieso beter vind als Vast Aire.

Rhythm & Poetry schreef:

En even een serieuze: Slug, Sadistik, Mac Lethal en Vast Aire op beats van Emancipator.

Dan moet Emancipator wel de beats speciaal voor hen produceren en niet weer nummers van zijn album geven, zoals bij Sadistik...
En over Emancipator gesproken: een CD van Emancipator & ... (een soort Andreya Triana, maar dan wat minder soul).

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.