MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen

zoeken in:
toris
method man, rakim en big L, op een drukke beat van stoupé

zijn er ook samenwerkingen in het verleden geweest, die jullie echt absoluut NIET vonden matchen... dat heb ik nog nooit gehad in elk geval

Nas & Damian Marley. Heel toevallig, ik ben het net aan het beluisteren nu voor een herkansing. Verder zijn er tal van samenwerkingen die me niet zinnen, ik zal er straks wat plaatsen.

toris
die vind ik prima te doen hoor

Hier nog wat samenwerkingen die me minder of niet zinnen:

Slug & Brother Ali (redelijk hoor, maar deze twee mc's samen moeten veel beter kunnen)
DJ Muggs vs Ill Bill (Ill Bill haalt het slechtste in Muggs naar boven)
Bishop Lamont & Black Milk
Slaughterhouse
Wale & 9th Wonder
Yahzarah & Nicolay
Georgia Anne Muldrow & Declaime
La Coka Nostra
Opgeduveld
9th Wonder & Buckshot
Busta Rhymes en Jay Dee
Jay ARE
John Robinson & Lewis Parker
Method Man & Redman
O.C. & A.G.
Diamond District
Snowgoons featuring Savage Brothers & Lord Lhus
The Firm
The Four Horsemen
Ace & Edo (althans op het album, eerdere nummers waren wel dope)
Madlib & Guilty Simpson
LMNO & Kev Brown
Sticks & A.R.T.
Surreal & DJ Balance
Zion I & The Grouch

Rene1979
Ik kan mij herinneren dat de helft van deze combinaties je eerst wel zinde... Je bent een beetje geturnd toch?

Samenwerkingen die ik wel zie zitten

Cecil Otter & P.O.S. (op 1 album dan)
Slug & Brother Ali (Samen een album maken)
KNO & Tonedeff
Illmind & Dessa
Kev Brown & Braille

Er staan ook wat duo's tussen die ik redelijk vind, maar waar ik meer van verwacht. Maar het meeste vond ik al kut in den beginnen.

Meeste van die lijst kan ik me ook wel in vinden ja, maar Method Man & Redman zinde je niet? Stem, lyrics en persoonlijkheden kloppen allemaal imo.

Ik vind Redman gewoon geen goede rapper, maar de beats die op de albums van het duo weerklinken vind ik ook al weinig aan en dan blijft alleen Method Man over om de boel nog een beetje te redden.

Ja de beats laten inderdaad nog wel wat te wensen over ja, zonde.

toris
Ik vind dat method man en redman best bij elkaar passen. Ze hadden meer uit hun albums kunnen halen.

Silky & Smooth schreef:
(quote)

Dan moet Emancipator wel de beats speciaal voor hen produceren en niet weer nummers van zijn album geven, zoals bij Sadistik...
En over Emancipator gesproken: een CD van Emancipator & ... (een soort Andreya Triana, maar dan wat minder soul).

Doe dan:

Een album van Bonobo, Flying Lotus en Emancipator. Zang komt van Andreya Triana (die ook op FlyLo's beats goed past), en door de samenwerking zou het wel goed kunnen passen bij elkaar Niet dat het ooit zal gebeuren, maartoch.

Zou ook de heren van de Q4 wel eens met verschillende artiesten willen zien samenwerken.

zijn er ook samenwerkingen in het verleden geweest, die jullie echt absoluut NIET vonden matchen...

Ja, maar ik ben deze avond minder op de haattour dan R&P. Wel veel met hem eensch natuurlijk. Marco Polo & Rustee Juxx vond ik niet goed, mede omdat de raps gewoon bout waren. Ook moet Reef The Lost Cauze eens een goede producer zoeken, de laatste combo's waren echt wack.

MAS
Bedorvenkebab schreef:

Doe dan:

Een album van Bonobo, Flying Lotus en Emancipator. Zang komt van Andreya Triana (die ook op FlyLo's beats goed past), en door de samenwerking zou het wel goed kunnen passen bij elkaar Niet dat het ooit zal gebeuren, maartoch.

panjoe (moderator)
Prince Paul mag een album produceren voor Del & wijlen Guru

Rene1979 schreef:

KNO & Tonedeff

Tonedeff zou gewoon bij cunninlynguists moeten horen, sowieso

panjoe (moderator)

Dit is sowieso een droomsamenwerking . In het begin denk je deze beat is niet zo nice, maar dan later moet je dat weer terugnemen.

Dat album is sowieso GRUWELIJK, Joe Beats & Sage, gouden koppel.

Mijn favo:
Tonedeff, Tech N9ne en Krayzie Bone op een oude U-Neek beat, kwijl.

panjoe (moderator)
Masta Ace en Hi-Tek

P.O.W. schreef:
Mijn favo:
Tonedeff, Tech N9ne en Krayzie Bone

Doe dan Tonedeff met Esoteric en R.A.

MAS

Late reactie maar dat lijkt me echt een saai album.

Flying Lotus, Aesop Rock, Mr. Lif & El-P die samen met een volledig album komen.

P-DawG
Zodat Aesop Rock en Mr. Lif al die geniale producties kunnen verpesten met hun gare kut-stemmen? No thanks.

J. Rawls & Phonte. Hou het sowieso liever bij een producer, een rapper en een paar leuke bijpassend gasten.

P-DawG
MAS schreef:
(quote)

Late reactie maar dat lijkt me echt een saai album.
Ik denk dat hij dat wel snapt maar het gewoon niet kan geloven. En terecht.

FlyLo schreef:
Flying Lotus, Aesop Rock, Mr. Lif & El-P die samen met een volledig album komen.

Dat zou idd wel erg vet zijn! Alleen ken ik Flying Lotus niet heel erg goed.

P-DawG schreef:
(quote)
Ik denk dat hij dat wel snapt maar het gewoon niet kan geloven. En terecht.

Word.

MAS
Aah zo. Ja het zijn allemaal artiesten waar ik echt helemaal niks mee heb.

Harco
Prodigy + Un Pacino + Big Twins + Sid Roams + Jake One + Alchemist.

Ohhhhh wacht. Nou ja, doe dan nog maar tien van zulke albums.

Prodigy & Jake One + Sid Roams zie ik zeker zitten.

Gastbijdrages dan van Evidence, Sean P en Adje.

Harco
Ik teken.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.