Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 september 2010, 14:55 uur
Dessa en Tonedeff zouden wel een mooi koppel vormen denk ik.
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 00:27 uur
Dan heb ik liever een album volledig geproduceerd door Kno met als Tonedeff als rapper. Die twee horen gewoon bij elkaar!
0
Rene1979
geplaatst: 2 oktober 2010, 10:07 uur
Als het goed is komt er een album met Kno & Tonedeff. Chico The Man gaat de groep heten..
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 11:01 uur
Ik zou Chuck D. wel eens willen horen rappen, samen met Spank Rock, terwijl Kevin Shields en Geoff Barrow de muziek doen.
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 11:37 uur
Rene1979 schreef:
Als het goed is komt er een album met Kno & Tonedeff. Chico The Man gaat de groep heten..
Dat is goed nieuws.

0
Yann Samsa
geplaatst: 2 oktober 2010, 11:43 uur
Die Serj Tankian en Daran Malakian (Scars On Broadway) zouden eens tesamen moeten componeren. Dat zou wel wat geven denk ik.

Ook klinkt die stijl van Mike Portnoy (AvengedSevenfold) goed te passen bij die Prog Metal band Dream Theater, zit ook wat in...

Ook klinkt die stijl van Mike Portnoy (AvengedSevenfold) goed te passen bij die Prog Metal band Dream Theater, zit ook wat in...

0
geplaatst: 2 oktober 2010, 12:19 uur
Rene1979 schreef:
Die bestaat al sinds 2006 Als het goed is komt er een album met Kno & Tonedeff. Chico The Man gaat de groep heten..
. Album moet dit jaar uitkomen, maar dat roepen ze elk jaar.
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 13:42 uur
Ferre Clabau schreef:
Die Serj Tankian en Daran Malakian (Scars On Broadway) zouden eens tesamen moeten componeren. Dat zou wel wat geven denk ik.

Jij bent hier een beetje heel erg op het verkeerde gedeelte van het forum.
0
Misterfool
geplaatst: 2 oktober 2010, 15:28 uur
zijn er dan hiphopbands met een gitarist die twee extra paar handen heeft dan?
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 16:58 uur
@Misterfool: Ik vind het zelf niet zo geweldig, maar je zou dit album kunnen proberen, is met Tom Morello
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 18:48 uur
Slug samen met Kno lijkt me wel dope, gewoon een volledig album. Of Sean P en Vast Aire op gewoon dope beats, geen specifieke producer (misschien Parallel Thought).
Of een supergroep bestaande uit: Freeway, Ruste Juxx, Heltah Skeltah, Hell Razah, Killah Priest op beats van Sid Roams en Jake One.
Of een supergroep bestaande uit: Freeway, Ruste Juxx, Heltah Skeltah, Hell Razah, Killah Priest op beats van Sid Roams en Jake One.
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 19:22 uur
Misterfool schreef:
Frusciante gaat werken met RZA, mocht je dat nog niet weten.
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 19:32 uur
U-God, Inspectah Deck en Masta Killa, of Killah Priest, Hell Razah en Shabazz the Disciple op producties van Godz Wrath, DJ Woool, Shroom, Bronze Nazareth enzo.
0
Misterfool
geplaatst: 2 oktober 2010, 20:37 uur
ik maakte, maar een grapje hoor
.
Zo af en toe luister ik wel hiphop.
Maar het blijft tot op heden nog wat pootje baden.
Komt ook dat de gangmakende invloeden van hiphop : Soul,Funk,jazz,blues,R&B, met uitzondering van jazz niet tot mijn favoriete genre's behoren.
Maar ik krijg links en rechts, veel goede tips en weet zeker over hoogstens 2 jaar minstens 1 hiphop album in mijn top 10 te mogen verwelkomen. Ik heb al twee kandidaten.
. Zo af en toe luister ik wel hiphop.
Maar het blijft tot op heden nog wat pootje baden.
Komt ook dat de gangmakende invloeden van hiphop : Soul,Funk,jazz,blues,R&B, met uitzondering van jazz niet tot mijn favoriete genre's behoren.
Maar ik krijg links en rechts, veel goede tips en weet zeker over hoogstens 2 jaar minstens 1 hiphop album in mijn top 10 te mogen verwelkomen. Ik heb al twee kandidaten.
0
Misterfool
geplaatst: 2 oktober 2010, 20:52 uur
wordt nog niet gelijk loeiend enthousiast.
Maar zeker niet slecht.
Maar zeker niet slecht.
0
Yann Samsa
geplaatst: 2 oktober 2010, 21:33 uur
@Slowgaze: ik zie nu pas dat dit 'fantasie-samenwerking' topic zich enkel focust op het R&B/Hip-Hop genre
. Sorry...

. Sorry...Rhythm & Poetry schreef:
Nee maar wel rappers met twee kinnen.
Nee maar wel rappers met twee kinnen.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 oktober 2010, 21:39 uur
Roots Manuva en Dizzee Rascal op een gekke track van Zeds Dead
.
.
0
geplaatst: 3 oktober 2010, 22:23 uur
Rene1979 schreef:
VIDEO
VIDEO
Nouja, dit is gewoon wat ik bedoelde met mijn fantasiesamenwerking. Die bestaat dus al, alleen het album is nog een fantasie...
0
geplaatst: 3 oktober 2010, 22:26 uur
Eminem en Chris Martin
2 van mijn grote helden, zou echt een supernummer op kunnen leveren...
2 van mijn grote helden, zou echt een supernummer op kunnen leveren...
* denotes required fields.