Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen
zoeken in:
0
CannabisFristi
geplaatst: 4 oktober 2010, 23:57 uur
Er staan 2 remixen van Delic en Nas op youtube
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 00:11 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 19:30 uur
Een samenwerking van Nas, Method Man, Atmosphere, Canibus en Apathy. Daar een cd vol van lijkt me wel variabel. Producers mogen jullie kiezen 

0
geplaatst: 17 oktober 2010, 22:30 uur
Dat zou idd een goede combi zijn. Ik was alweer vergeten dat die beat op Chinoiseries staat. Klinkt heel anders dat de rest van het album. Dope beat!
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 23:38 uur
Tastic en Billy (van ROTTZ) op een beat van Radjie. (van Kleine Jay En Cartes)
0
geplaatst: 4 november 2010, 17:17 uur
Na aanleiding van Mike Mictlan & Lazerbeak: een album van Freeway op Lazerbeak-beats. Ik weet zeker dat hij daar nog veel beter tot zijn recht komt dan op de Jake One-beats!
0
geplaatst: 16 november 2010, 22:49 uur
Een album Charon Don met beats van Snowgoons, of een album van Supastition met beats van Snowgoons.
0
geplaatst: 17 november 2010, 10:36 uur
Silky & Smooth schreef:
Na aanleiding van Mike Mictlan & Lazerbeak: een album van Freeway op Lazerbeak-beats. Ik weet zeker dat hij daar nog veel beter tot zijn recht komt dan op de Jake One-beats!
Ik denk niet dat Freeway nog beter kan dan dat album met Jake One
0
geplaatst: 8 december 2010, 12:54 uur
Ik zit eigenlijk wel te wachten op een Snowgoons-album bestaande uit ongeveer 8 nummers met alleen maar beats zoals ik ze graag van de heren hoor (bijvoorbeeld zoals op The Uncrushables). Gastartiestenlijst: Sean P, Rock, Ill Bill, R.A. the Rugged Man, Celph Titled, Esoteric, Skyzoo, Viro the Virus, Del the Funky Homosapien en Method Man.
0
geplaatst: 8 december 2010, 13:01 uur
Doe dan maar gelijk 18 van dat soort tracks, maar dan zonder Skyzoo, Viro en Del (die passen niet op dat soort beats), maar met Ill Bill, Sabac Red, Sicknature, Lord Lhus, Savage Brothers, Randam Luck, Vinnie Paz, Virtuoso, King Magnetic, Charon Don, Freestyle, Jise enz.
0
geplaatst: 9 december 2010, 12:56 uur
Die kunnen niet rappen en Del past wel op dergelijke beats. Check bijvoorbeeld zijn bijdrages op de platen van Virtuoso. Viro the Virus moet sowieso op een album van snowgoons, maar dan wel een wat ingetogenere productie.
0
geplaatst: 9 december 2010, 13:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Die kunnen niet rappen en Del past wel op dergelijke beats. Check bijvoorbeeld zijn bijdrages op de platen van Virtuoso. Viro the Virus moet sowieso op een album van snowgoons, maar dan wel een wat ingetogenere productie.
Goed stukje info, alle albums van deze artiesten verlaagd naar 0,5* Die kunnen niet rappen en Del past wel op dergelijke beats. Check bijvoorbeeld zijn bijdrages op de platen van Virtuoso. Viro the Virus moet sowieso op een album van snowgoons, maar dan wel een wat ingetogenere productie.
.Als je overigens stelt dat iemand als Charon Don niet kan rappen maar Viro wel, dan verwijs ik je door naar de plaatselijke psygiatrische inrichting.
0
geplaatst: 9 december 2010, 13:42 uur
Ik zou wel eens Evidence en Premo samen willen horen...
Een heel album.
Een heel album.
0
geplaatst: 9 december 2010, 22:04 uur
MJ_DA_MAN schreef:
.
Als je overigens stelt dat iemand als Charon Don niet kan rappen maar Viro wel, dan verwijs ik je door naar de plaatselijke psygiatrische inrichting.
(quote)
Goed stukje info, alle albums van deze artiesten verlaagd naar 0,5*
.Als je overigens stelt dat iemand als Charon Don niet kan rappen maar Viro wel, dan verwijs ik je door naar de plaatselijke psygiatrische inrichting.
Zo schrijf je dat niet, maar goed. Ik heb er vroeger wel gewerkt, en hoewel ik van dergelijke mensen veel meer leer dan van de 'normale' mens kan ik je verzekeren dat ik er niet tussen zou passen (als patient). Viro the Virus is geen geweldige rapper maar past perfect op een heerlijke Snowgoons emo-beat. Charon Don kan helemaal weinig. Sander is het met me eensch dus dan hoef ik niet echt argumenten te gebruiken (wat ik normaal wel probeer te doen). Maar aangezien jij zelf (zo mogelijk) nog minder argumenten gebruikt vind ik dat niet nodig.
0
geplaatst: 10 december 2010, 12:09 uur
Je zegt dat je beats wil in de trend van The Uncrushables, en dat je Viro daarop wil horen. Die past niet op zo'n beat. Daarna begin je er pas over dat je emo-beats wil. Ook zeg je dat ik amper argumenten gebruik, terwijl jij degene bent die mijn bericht, wat ook gedeetelijk aansluit aan wat ik hiervoor zeg, af doet als ''die kunnen niet rappen, punt''. Je maakt er een online rommeltje van, R&P. En ''psygiatrisch'', ook al is ''psychiatrisch'' correcter, kan wel degelijk.
0
geplaatst: 10 december 2010, 12:56 uur
Jij kunt ergens een probleem van maken zonder dat het dit in eerste instantie was. Dat is knap. Als je mijn eerdere bericht toch zo letterlijk neemt dan staat er: "alleen maar beats zoals ik ze graag van de heren hoor" - en ik denk dat de meesten op de site (en jij zeker) weten dat ik wel gek ben op de Snowgoons-beats die Viro the Virus kreeg op eerdere platen. Vervolgens geef ik een voorbeeld van een ander type beat, maar dat moet mijn inziens kunnen. En over de rest ga ik niet met je in discussie want je spreekt nog meer wartaal dan Willie.
0
geplaatst: 10 december 2010, 14:42 uur
Dan moet je duidelijker zijn, anders begin ik namelijk niet over het feit dat een Viro niet past op een beat als The Uncrushables.
0
geplaatst: 10 december 2010, 14:45 uur
Is dit eigenlijk allemaal nodig ? Psygiatrisch vind ik eigenlijk totaal fout maar het wordt blijkbaar wel gebruikt in Nederland, al staat het niet in vanDale dus ik zou zeggen dat het fout is. Zoals jullie ook de term buro (bureau :S) gebruiken of makelaardij waar ik niet meteen een synoniem van ken maar dat vind ik dus ook een vage term die slecht klink. Maar goed dit is tot op heden geen taalkundig forum, wat betreft het muzikale onderwerp van deze discussie: ik denk dat jullie elkaars woorden gewoon verkeerd geïnterpreteerd hebben... De reactie : die kunnen niet rappen, is misschien niet meteen de meest genuanceerde maar het is vrij duidelijk dat hij deze heren (tegenwoordig) niet hoog inschat. Jij vindt ze dan wel uitstekende rijmtechniekers die bovendien volgens jou beter passen bij de producties van de snowgoons. Dergelijke meningsverschillen zijn nu eenmaal inherent aan de beleving van een subjectieve kunstvorm zoals muziek dat is. Het lijkt me niet meteen nodig om daar dan nog dieper op in te gaan en elkaar gaat betichten van het niet aanvaarden van andermans mening...
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 december 2010, 14:47 uur
Jonge, R&P en MJ organiseren dit soort zinloze discussies altijd zodat ik iets te lezen heb als ik me verveel. Laat ze gewoon hun gang gaan
.
En dat "psygiatrisch" goed is heb ik nou echt nog nooit gehoord.
.En dat "psygiatrisch" goed is heb ik nou echt nog nooit gehoord.
0
Harco
geplaatst: 10 december 2010, 15:05 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Doe dan maar gelijk 18 van dat soort tracks, maar dan zonder Skyzoo, Viro en Del (die passen niet op dat soort beats), maar met Ill Bill, Sabac Red, Sicknature, Lord Lhus, Savage Brothers, Randam Luck, Vinnie Paz, Virtuoso, King Magnetic, Charon Don, Freestyle, Jise enz.
Wat jij opnoemt ìs gewoon een Snowgoons-album.

0
geplaatst: 8 januari 2011, 15:52 uur
Een album met Jus Allah en Virtuoso, volledig geproduceerd door Blue Sky Black Death, gemaakt medio 2005-2006.
* denotes required fields.