Genres / Hip-Hop / Fantasie-samenwerkingen
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2011, 15:54 uur
Als dit er ooit van gaat komen spring ik een gat in de ozonlaag: Shad en Ant.
0
geplaatst: 8 januari 2011, 16:27 uur
Nope, dat match minder denk ik. Grieves is nog niet op het niveau van Ant. Grieves zou beter passen op producties van Kno.
0
geplaatst: 8 januari 2011, 16:28 uur
Dat lijkt me ook wel vet. Maar ik denk dat Grieves het wel in zich heeft.
0
geplaatst: 14 januari 2011, 22:15 uur
Na het beluisteren van Changes of Atmosphere (Dela) mis ik sowieso een gastartiest: Phonte
0
geplaatst: 19 januari 2011, 14:45 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Welk samenwerking album?:
Wat zou voor jullie een fantastisch/geweldig samenwerking album zijn tussen Hip-Hop artiesten?
Voor mij zou dat er helaas 1 zijn die niet meer mogelijk is, namelijk Common/CYNE met Nujabes.
Wat zou voor jullie een fantastisch/geweldig samenwerking album zijn tussen Hip-Hop artiesten?
Voor mij zou dat er helaas 1 zijn die niet meer mogelijk is, namelijk Common/CYNE met Nujabes.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 15:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Grieves zou beter passen op producties van Kno.
Er komt toch ook een album uit binnenkort van Kno en Grieves?Grieves zou beter passen op producties van Kno.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 15:38 uur
Ja, als het goed is wel. Maar dat is dan ook niet mijn fantasie-samenwerking. Dat is die van Shad en Ant.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 16:14 uur
Ik vond Nemo Achida op Death is Silent ineens iets hebben van Blu. Ik ben daardoor wel nieuwsgierig naar een nummer of album van Blu & Kno.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 januari 2011, 17:44 uur
Een beetje uit de toon misschien, op zijn plaats al dan niet maar.. soms heb ik bedenkingen bij de zangprestaties op vele metalalbums (zie onder andere de topic Het Metal Album van de Week) waar ik een "echte" zanger wil in plaats van de zoveelste schreeuwlelijkerd van dienst. Ik noem dit meestal het brulaapsyndroom. En ik denk aan een aantal uiterst heavy groepen met bijvoorbeeld de betreurde Ronnie James Dio, een klein mannetje met reuzenlongen.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 18:10 uur
Niet haten op de moppenkoning van MuMe
. Maar dit is, zoals je kan lezen, het R&B -en hiphopgedeelte van het forum, Sir.
. Maar dit is, zoals je kan lezen, het R&B -en hiphopgedeelte van het forum, Sir.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 januari 2011, 11:55 uur
Naar aanleiding van de track Legend zou ik wel eens een heel album Madlib + Vast Aire willen horen
.
.
0
geplaatst: 9 maart 2011, 15:59 uur
Ofwel Slug op een Gorillaz album, of Damon Albarn op een Atmosphere album lijkt mij geweldig.
0
geplaatst: 9 maart 2011, 18:58 uur
niels94 schreef:
Ofwel Slug op een Gorillaz album
Ofwel Slug op een Gorillaz album
Alsjeblieft niet, zeg...
0
geplaatst: 9 maart 2011, 19:00 uur
Damon Albarn mag wel bij Atmosphere een gastbijdrage doen maar niet Slug op een Gorillaz album..
0
geplaatst: 9 maart 2011, 19:30 uur
Waarom niet dan?
Denk dat dat best zou kunnen... Als MF Doom erbij kan snap ik eigenlijk niet waarom Slug er niet op zou kunnen (niet dat ze op elkaar lijken, trouwens), Gorillaz is toch wel van alle markten thuis en kan allicht muziek leveren waar Slug goed op past. Dat moet dan niet muziek zijn als het grootste deel van Plastic Beach, nee. Dat vond ik erg goed maar daar past Slug denk ik niet bij.
Denk dat dat best zou kunnen... Als MF Doom erbij kan snap ik eigenlijk niet waarom Slug er niet op zou kunnen (niet dat ze op elkaar lijken, trouwens), Gorillaz is toch wel van alle markten thuis en kan allicht muziek leveren waar Slug goed op past. Dat moet dan niet muziek zijn als het grootste deel van Plastic Beach, nee. Dat vond ik erg goed maar daar past Slug denk ik niet bij.
0
geplaatst: 9 maart 2011, 19:41 uur
MF Doom vind ik wel passen op een Gorillaz album maar nee, niet Slug.
Ik kan niet echt verwoorden waarom niet maar nee komt al gelijk in me op.
Dat lome van Doom past heerlijk bij Gorillaz maar Slug is toch anders..
Ik weet het niet..
Ik kan niet echt verwoorden waarom niet maar nee komt al gelijk in me op.
Dat lome van Doom past heerlijk bij Gorillaz maar Slug is toch anders..
Ik weet het niet..
0
geplaatst: 9 maart 2011, 19:43 uur
Ach, het zal toch niet gebeuren
Maar ik denk persoonlijk dat het wel kan...
Maar ik denk persoonlijk dat het wel kan...
0
geplaatst: 10 maart 2011, 09:28 uur
niels94 schreef:
Ofwel Slug op een Gorillaz album, of Damon Albarn op een Atmosphere album lijkt mij geweldig.
Of del op een gorillaz album

0
geplaatst: 10 maart 2011, 11:58 uur
Ik denk dat Slug prima past op zo'n lome beat als Rhinestone Eyes, zou het wel vet vinden.
0
geplaatst: 10 maart 2011, 13:36 uur
Dacht ik eigenlijk ook wel...
Denk trouwens juist dat Slug totaal niet past op een electro beat als Rhinestone Eyes.
Denk trouwens juist dat Slug totaal niet past op een electro beat als Rhinestone Eyes.
0
geplaatst: 10 maart 2011, 13:39 uur
Die is veel te traag en loom ook voor Slug.
Ik denk dat Plastic Beach iets te veel electro is voor Slug.
Als hij op een album mee zou doen zou het eerder Demon Days zijn.
Toch blijf ik van mening dat Albarn beter past op een Atmosphere album dan Slug op een Gorillaz album.
Het zou wel bijzonder zijn als 1 van de 2 samenwerkingen echt zou gebeuren
Ik denk dat Plastic Beach iets te veel electro is voor Slug.
Als hij op een album mee zou doen zou het eerder Demon Days zijn.
Toch blijf ik van mening dat Albarn beter past op een Atmosphere album dan Slug op een Gorillaz album.
Het zou wel bijzonder zijn als 1 van de 2 samenwerkingen echt zou gebeuren

* denotes required fields.