Genres / Hip-Hop / HipHop-albums die wat meer aandacht verdienen
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 18 april 2007, 22:06 uur
Als World_Play het niet erg vind, wil ik wel graag Mr. Lif - I, Phantom doen. Heb hem nu al 2x beluisterd..
0
geplaatst: 18 april 2007, 22:47 uur
Social_Mask schreef:
Als World_Play het niet erg vind, wil ik wel graag Mr. Lif - I, Phantom doen. Heb hem nu al 2x beluisterd..
Prima, ik moet er nog aan zien te komen. Alleen moet je nu wel Black Milk - Popular Demand in je volgende lijst zetten.

0
geplaatst: 19 april 2007, 14:19 uur
Ik ga Group Home wel doen. Ben erg benieuwd naar de super chilluh premier beats 

0
geplaatst: 19 april 2007, 19:06 uur
Heb wat video's gezien van dat album, maar bijzonder vond ik het absoluut niet. Maar ik kan natuurlijk pas definitief beoordelen als ik ook daadwerkelijk alles ervan beluistert hebt. De plaat staat (zoals velen) al een eeuwigheid op mijn wachtlijst, dus het wordt maar eens tijd.
0
geplaatst: 20 april 2007, 00:24 uur
Ja, alleen de raps zijn niet om aan te horen vind ik van Group Home
0
geplaatst: 20 april 2007, 16:22 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 21 april 2007, 19:47 uur
Ik heb I, Phantom van Mr. Lif gedaan. En is een aanrader.
4,5* Bijna perfect album.
10. Arsonists - As The World Burns
16. Killah Priest - Black August
18. Blue Scholars - Blue Scholars
19. Group Home - Livin' Proof
20. Black Milk - Popular Demand in (Moest van Word_Play
)
)
0
Gekkenhuis
geplaatst: 21 april 2007, 23:04 uur
Dat Black Milk album is amper uit, nogal logisch dat daar weinig mensen hebben gestemd.
0
geplaatst: 21 april 2007, 23:51 uur
Gekkenhuis schreef:
Dat Black Milk album is amper uit, nogal logisch dat daar weinig mensen hebben gestemd.
Doe dan Black Milk - Sound of the City Vol. 1, dat is de voorganger.
0
raffael77
geplaatst: 22 april 2007, 10:01 uur
dat komt omdat de meeste data's hier kwa albums niet kloppen. want voor ze hier in de winkel liggen duurt het vaak wel lang met uizondering van een paar nl online winkels.
Er staan hier ook vaak mp3 albums tussen en dat vind ik niet onder uitgebracht vallen. Dingen die dus online uitkomen vb. Blacksheep - 8wm/novakane.
Dan wacht ik liever op orginele
Er staan hier ook vaak mp3 albums tussen en dat vind ik niet onder uitgebracht vallen. Dingen die dus online uitkomen vb. Blacksheep - 8wm/novakane.
Dan wacht ik liever op orginele
0
Social_Mask
geplaatst: 25 april 2007, 20:40 uur
Social_Mask schreef:
)
)Dan verander ik nr 20. maar. Sorry Word_Play..
20. O.C. - Jewelz
Heb hem nog niet vaak genoeg beluisterd, maar als ik er nu op zou moeten stemmen...zou het tegen de 4* zijn.
0
geplaatst: 26 april 2007, 10:18 uur
Toevallig staat Jewelz in mijn nog te luisteren lijstje.
Dus ik doe die wel.
Dus ik doe die wel.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 26 april 2007, 10:30 uur
Heb hem hier op de pc staan dus ik luister die nog wel v/d week. Kan iemand me trouwens vertellen hoe dit systeem werkt? Hoef niet specifiek hieraan deel te nemen, maar aangezien ik die plaat van O.C. bij de hand heb zal ik het ook maar eens een luisterbeurt gunnen.
0
geplaatst: 26 april 2007, 10:38 uur
Nou, er is dus een lijstje van 5 platen. Als je denkt van: Die plaat wil eens goed gaan beluisteren, dan zeg je dat hier, zodat we weten dat jij die gaat doen. Om te zorgen dat het niet te lang duurt krijg je ongeveer een week, en dan moet je hem genoeg gehoord hebben en een uitgebreide recensie bij dat album schrijven. Als je daarmee klaar bent, kun je dat album uit de lijst halen en zelf een nieuwe toevoegen..
0
Social_Mask
geplaatst: 26 april 2007, 17:14 uur
C Changes, dacht ik. Maar dat was al een tijdje terug.
0
geplaatst: 26 april 2007, 17:36 uur
deagleking schreef:
doet er nog iemand arsonists?
doet er nog iemand arsonists?
Ja ik wil die wel doen.
0
raffael77
geplaatst: 26 april 2007, 18:15 uur
hoe werk dat hier met met lijstjes want zie iedereen bijna hetzelfde kiezen. Arsonists is al 10 tallen keren genoemd
0
geplaatst: 26 april 2007, 18:35 uur
Dit zei ik ongeveer 2 weken geleden
C Changes schreef:
Ik zou Arsonists doen, het is er alleen nog niet van gekomen. Als iemand hem over wilt nemen, want ben bezig met de Wu Tang Albums
Ik zou Arsonists doen, het is er alleen nog niet van gekomen. Als iemand hem over wilt nemen, want ben bezig met de Wu Tang Albums

0
geplaatst: 26 april 2007, 19:18 uur
raffael77 schreef:
hoe werk dat hier met met lijstjes want zie iedereen bijna hetzelfde kiezen. Arsonists is al 10 tallen keren genoemd
Niek schreef:
Nou, er is dus een lijstje van 5 platen. Als je denkt van: Die plaat wil eens goed gaan beluisteren, dan zeg je dat hier, zodat we weten dat jij die gaat doen. Om te zorgen dat het niet te lang duurt krijg je ongeveer een week, en dan moet je hem genoeg gehoord hebben en een uitgebreide recensie bij dat album schrijven. Als je daarmee klaar bent, kun je dat album uit de lijst halen en zelf een nieuwe toevoegen..
* denotes required fields.