MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / HipHop-albums die wat meer aandacht verdienen

zoeken in:
Social_Mask
Als World_Play het niet erg vind, wil ik wel graag Mr. Lif - I, Phantom doen. Heb hem nu al 2x beluisterd..

Social_Mask schreef:
Als World_Play het niet erg vind, wil ik wel graag Mr. Lif - I, Phantom doen. Heb hem nu al 2x beluisterd..

Prima, ik moet er nog aan zien te komen. Alleen moet je nu wel Black Milk - Popular Demand in je volgende lijst zetten.

Social_Mask
Eerst kijken of k hem kan krijgen

Social_Mask
Ohw fout begrepen hehe, jah is goed Word_Play

Ik ga Group Home wel doen. Ben erg benieuwd naar de super chilluh premier beats

Oeeh, is genieten hoor

raffael77
zeker vet dat album van Grouphome

Heb wat video's gezien van dat album, maar bijzonder vond ik het absoluut niet. Maar ik kan natuurlijk pas definitief beoordelen als ik ook daadwerkelijk alles ervan beluistert hebt. De plaat staat (zoals velen) al een eeuwigheid op mijn wachtlijst, dus het wordt maar eens tijd.

Ja, alleen de raps zijn niet om aan te horen vind ik van Group Home

Harco
Ergeren mij niet.

Harco schreef:
Ergeren mij niet.

Dan heb je een prima album want de producties zijn top.

Social_Mask
Ik heb I, Phantom van Mr. Lif gedaan. En is een aanrader.
4,5* Bijna perfect album.

10. Arsonists - As The World Burns
16. Killah Priest - Black August
18. Blue Scholars - Blue Scholars
19. Group Home - Livin' Proof
20. Black Milk - Popular Demand in (Moest van Word_Play )

Gekkenhuis
Dat Black Milk album is amper uit, nogal logisch dat daar weinig mensen hebben gestemd.

Gekkenhuis schreef:
Dat Black Milk album is amper uit, nogal logisch dat daar weinig mensen hebben gestemd.

Doe dan Black Milk - Sound of the City Vol. 1, dat is de voorganger.

raffael77
dat komt omdat de meeste data's hier kwa albums niet kloppen. want voor ze hier in de winkel liggen duurt het vaak wel lang met uizondering van een paar nl online winkels.

Er staan hier ook vaak mp3 albums tussen en dat vind ik niet onder uitgebracht vallen. Dingen die dus online uitkomen vb. Blacksheep - 8wm/novakane.

Dan wacht ik liever op orginele

Social_Mask
Social_Mask schreef:
Ik heb I, Phantom van Mr. Lif gedaan. En is een aanrader.
4,5* Bijna perfect album.

20. Black Milk - Popular Demand in (Moest van Word_Play )

Dan verander ik nr 20. maar. Sorry Word_Play..

20. O.C. - Jewelz

Heb hem nog niet vaak genoeg beluisterd, maar als ik er nu op zou moeten stemmen...zou het tegen de 4* zijn.

Toevallig staat Jewelz in mijn nog te luisteren lijstje. Dus ik doe die wel.

Dr.Greenthump
Heb hem hier op de pc staan dus ik luister die nog wel v/d week. Kan iemand me trouwens vertellen hoe dit systeem werkt? Hoef niet specifiek hieraan deel te nemen, maar aangezien ik die plaat van O.C. bij de hand heb zal ik het ook maar eens een luisterbeurt gunnen.

Nou, er is dus een lijstje van 5 platen. Als je denkt van: Die plaat wil eens goed gaan beluisteren, dan zeg je dat hier, zodat we weten dat jij die gaat doen. Om te zorgen dat het niet te lang duurt krijg je ongeveer een week, en dan moet je hem genoeg gehoord hebben en een uitgebreide recensie bij dat album schrijven. Als je daarmee klaar bent, kun je dat album uit de lijst halen en zelf een nieuwe toevoegen..

Dr.Greenthump
oke, duidelijk

doet er nog iemand arsonists?

Social_Mask
C Changes, dacht ik. Maar dat was al een tijdje terug.

deagleking schreef:
doet er nog iemand arsonists?

Ja ik wil die wel doen.

raffael77
hoe werk dat hier met met lijstjes want zie iedereen bijna hetzelfde kiezen. Arsonists is al 10 tallen keren genoemd

Dit zei ik ongeveer 2 weken geleden

C Changes schreef:
Ik zou Arsonists doen, het is er alleen nog niet van gekomen. Als iemand hem over wilt nemen, want ben bezig met de Wu Tang Albums

Aiight Ik doe 'm wel.

raffael77 schreef:
hoe werk dat hier met met lijstjes want zie iedereen bijna hetzelfde kiezen. Arsonists is al 10 tallen keren genoemd

Niek schreef:
Nou, er is dus een lijstje van 5 platen. Als je denkt van: Die plaat wil eens goed gaan beluisteren, dan zeg je dat hier, zodat we weten dat jij die gaat doen. Om te zorgen dat het niet te lang duurt krijg je ongeveer een week, en dan moet je hem genoeg gehoord hebben en een uitgebreide recensie bij dat album schrijven. Als je daarmee klaar bent, kun je dat album uit de lijst halen en zelf een nieuwe toevoegen..

Doet iemand Blue Scholars al? Want anders wil ik die wel doen .

Harco
Doe jij hem maar, MJ.

Social_Mask
Heeft iemand al iets gedaan?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:37 uur

geplaatst: vandaag om 04:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.