Genres / Hip-Hop / HipHop-albums die wat meer aandacht verdienen
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2007, 18:26 uur
Ik heb die van O.C. 2 of 3 x geluisterd. Maar dat is al 2 weken geleden. Het album trekt me niet echt aan om nog vaker te luisteren.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 19:02 uur
Vind dat absoluut geen slecht album. Uiteraard minder dan Word...Life, maar kan zeker door de beugel! Ik gaf het 4 sterren.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 21:29 uur
Iemand anders mag Blue Scholars van mij doen, want anders duurt het te lang gezien ik nog een hele zoi albums moet beluisteren.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 00:21 uur
Ik vind dat men eens een kijkje moet nemen naar Blue Collar van Rhymefest, ik luister nummers van dat album op dagelijke basis!
0
geplaatst: 17 mei 2007, 11:24 uur
Ik vind het nog wel een redelijk album van Rhymefest. Net een voldoende.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 19:12 uur
Ik heb Livin' Proof gedaan.
10. Arsonists - As The World Burns
16. Killah Priest - Black August
18. Blue Scholars - Blue Scholars
20. O.C. - Jewelz
21. Brand Nubian - One for All
16. Killah Priest - Black August
20. O.C. - Jewelz
0
geplaatst: 18 mei 2007, 19:32 uur
ik doe hem wel
Heb hem al een jaar ofzo liggen en heb al gestemd, maar zal nog eens aandachtig luisteren en recensie schrijven!
Heb hem al een jaar ofzo liggen en heb al gestemd, maar zal nog eens aandachtig luisteren en recensie schrijven!
0
geplaatst: 18 mei 2007, 19:34 uur
Overigens doe ik Arsonists nu eindelijk wel eens. Volgens mij hebben al 30 mensen gezégd dat ze hem zouden doen, wat mij ervan weerhield (terwijl ik hem al kende) de recensie te schrijven. Dus binnenkort kunnen we die eindelijk van de lijst verwijderen
.
.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 10:12 uur
Black August heb ik toegevoegd, is het goed als ik die even verander voor een andere, die ik eigenlijk beter vindt.
16. Ill Biskits - Chronicle of Two Losers: First Edition
20. O.C. - Jewelz
20. O.C. - Jewelz
0
Social_Mask
geplaatst: 19 mei 2007, 15:26 uur
Is het goed dat ook ik nr 20. (die ik heb toegevoegd) kan omwisselen voor een ander?
20. Atmosphere - Lucy Ford, the Atmosphere EP's * Geweldig album
Alleen is het een Verzamel album. Alle EP's bijelkaar gezet.
20. Atmosphere - Lucy Ford, the Atmosphere EP's * Geweldig album

Alleen is het een Verzamel album. Alle EP's bijelkaar gezet.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 15:30 uur
Die wil ik wel doen, had die toch al op de lijst staan om te beluisteren
0
geplaatst: 19 mei 2007, 16:04 uur
Ik ga me hier ook maar eens wat meer voor interesseren.
Misschien een klein ideetje om het overzicht qua resereveringen wat duidelijker te maken: Zet achter het album in het lijstje tussen haakjes: res. [username]
Als je een nieuwe heb toegevoegd, tussen haakjes "nieuw"
Is dit uitvoerbaar?
Misschien een klein ideetje om het overzicht qua resereveringen wat duidelijker te maken: Zet achter het album in het lijstje tussen haakjes: res. [username]
Als je een nieuwe heb toegevoegd, tussen haakjes "nieuw"
Is dit uitvoerbaar?
0
geplaatst: 19 mei 2007, 16:14 uur
Voor zover ik kan nagaan:
10. Arsonists - As The World Burns [Niek]
16. Ill Biskits - Chronicle of Two Losers: First Edition [nieuw]
18. Blue Scholars - Blue Scholars [waxs]
20. Atmosphere - Lucy Ford, the Atmosphere EP's [J.M.]
21. Brand Nubian - One for All [P Jay]
20. Atmosphere - Lucy Ford, the Atmosphere EP's [J.M.]
0
geplaatst: 21 mei 2007, 17:22 uur
waxs schreef:
Ik zal hem is luisteren, maar denk dat ik het al weet.
Hij staat op no. 10 in mijn top-10, vreemd genoeg luister ik sommige nummers nog steeds :s, tot nu toe ook mijn meest geluisterde album op m`n Zune.Ik zal hem is luisteren, maar denk dat ik het al weet.
Vergeleken met Wu-tang is het natuurlijk niks, naar die man heeft toch van Eminem gewonnen tijdens de scribblejam `03.
Daarnaast heeft hij nog veel met ODB gewerkt net voordat-ie overleed, ODB vroeg vaak zelfs hulp aan rhyme bij het schrijven van teksten.
Op zijn 2de album zal o.a. reakwon te horen zijn.
Dus vergeleken met de whackheid van tegenwoordig weet Rhymefest zich heel goed staande te houden...
0
geplaatst: 21 mei 2007, 17:27 uur
Hij is al beoordeeld, maar ik verwijs iedereen toch nog een keer door naar Illogic - Celestial Clockwork
. Erg goede plaat.
. Erg goede plaat.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:02 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Hij is al beoordeeld, maar ik verwijs iedereen toch nog een keer door naar Illogic - Celestial Clockwork
. Erg goede plaat.
. Erg goede plaat.Net nog een keer geluistert, zal later even stemmen.
0
geplaatst: 26 mei 2007, 10:04 uur
Ik heb die van Atmosphere gedaan
22. Cyne - Collections (1999-2003) [nieuw]
22. Cyne - Collections (1999-2003) [nieuw]
0
geplaatst: 26 mei 2007, 11:31 uur
Hm.. je mag er twee weken over doen, toch?
In dat geval zal ik proberen Cyne wel te doen. Heb 't album al, en aangezien ik Time Being wel erg goed vond (Steady!). Dusja, ik probeer die wel te doen.
In dat geval zal ik proberen Cyne wel te doen. Heb 't album al, en aangezien ik Time Being wel erg goed vond (Steady!). Dusja, ik probeer die wel te doen.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 18:34 uur
Leuk lijstje, Monsta Kody. Vooral omdat ik meer van het nieuwe hip-hop (en nee, dan bedoel ik niet 50 cent) dan van het old-school ben. (en aangezien de meerderheid van jouw lijstje uit 2000+ is). Ik zal eens kijken. 
Het enige moeilijke van deze 'slept on' albums is dat het vaak een gok is om zonder wat gehoord te hebben te kopen.
Enniewee, ik zou graag
Junk Science - Feeding Eins...
Cool Calm Pete - Lost
toevoegen.

Het enige moeilijke van deze 'slept on' albums is dat het vaak een gok is om zonder wat gehoord te hebben te kopen.
Enniewee, ik zou graag
Junk Science - Feeding Eins...
Cool Calm Pete - Lost
toevoegen.
0
|Joël|
geplaatst: 30 mei 2007, 20:53 uur
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Greatest Hits
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Homebase (mijn beoordeling komt binnenkort, deze luister ik nu al een tijdje)
Zijn allebij leuke albums.
Maar eigenlijk ontbreekt het bij al hun albums op MusicMeter een beetje aan aandacht want meestal zijn er maar heel weinig stemmen en amper berichten bij geplaatst.
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Homebase (mijn beoordeling komt binnenkort, deze luister ik nu al een tijdje)
Zijn allebij leuke albums.
Maar eigenlijk ontbreekt het bij al hun albums op MusicMeter een beetje aan aandacht want meestal zijn er maar heel weinig stemmen en amper berichten bij geplaatst.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 20:57 uur
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince gaan een nieuwe album maken heb ik gelezen btw
.
.
0
Social_Mask
geplaatst: 30 mei 2007, 21:02 uur
Heb ik ook ergens gelezen. Als hij hier uitkomt ga ik hem direct kopen voor een vriend van me, want hijs echt grote fan van hun. Ikzelf ben nog niet aan Jeff & Prince begonnen, maar heb vernomen dat het erg vrolijke Hiphop is.
0
|Joël|
geplaatst: 30 mei 2007, 21:09 uur
MJ_DA_MAN schreef:
.
.
Bedankt voor de informatie, lijkt me leuk als ze weer met een nieuw album komen want al die verzamelalbums op het laatst met steeds bijna dezelfde tracklist begon een beetje iritant te worden.Social_Mask schreef:
Heb ik ook ergens gelezen. Als hij hier uitkomt ga ik hem direct kopen voor een vriend van me, want hijs echt grote fan van hun. Ikzelf ben nog niet aan Jeff & Prince begonnen, maar heb vernomen dat het erg vrolijke Hiphop is.
Dat is het zeker en niet alleen vrolijk maar ze hebben ook nog gewoon hele goeie nummers gemaakt zoals Summertime bijvoorbeeld.Heb ik ook ergens gelezen. Als hij hier uitkomt ga ik hem direct kopen voor een vriend van me, want hijs echt grote fan van hun. Ikzelf ben nog niet aan Jeff & Prince begonnen, maar heb vernomen dat het erg vrolijke Hiphop is.
* denotes required fields.