Genres / Hip-Hop / HipHop-albums die wat meer aandacht verdienen
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 15:23 uur
Revo schreef:
ik heb hem trouwens wel. Call me is wel een lekker nummer. Hell now, ook trouwens.
Maar is die zo slept-on?
ik heb hem trouwens wel. Call me is wel een lekker nummer. Hell now, ook trouwens.
Maar is die zo slept-on?
Ja echt...
Van de Slum Village myspace :

Als dat niet wat betekent....
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 16:23 uur
P Jay schreef:
...heerlijk funky beats en erg humoristische rhymes die perfect op de funk loops van Erick Sermon flowen.
...heerlijk funky beats en erg humoristische rhymes die perfect op de funk loops van Erick Sermon flowen.
Funky is écht de perfecte omschrijving van heel dat album. écht tof om naar te luisteren vind ik; je wordt er zelfs goed gezind van. Een aanrader voor iedereen die hem hier op MuMe nog niet heeft gechecked 
0
Hypno
geplaatst: 23 augustus 2007, 16:35 uur
Redman is gewoon dope en blijft altijd redelijk op niveau.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 20:05 uur
Hypno schreef:
Zoveel eigelijk:
Shabazz The Disciple Book Of Scrolls
Necro Pre Fix For Death
Q Unique Vengence Is Mine
Sabac Sabacolypse
K Rino ( alles van hem )
Gangsta NIP South Park Psycho
Celph Titled The Gatalog: A Collection Of Chaos
Reef The Lost Caust Feast Or Famine
Esham Kkkil The Fetus
Jus Allah All Fates Have Changed
Apathy Eastern Philosophy
Hyenas In The Desert Die Laughing
Scarface last of a dying breed
Eyedea The Many Faces of Oliver Hart
C Bo Tales From The Crypt
Spice 1- Spice 1
Z Ro King Of Da Ghetto
MC Eiht We Come Strapped
Kool Keth Dr Dooom
Del tha Funkee Homosapien - No Need for Alarm
Kutt Kalhooon B.L.E.V.E
UGK - Too Hard to Swallow
Mr Freeze Red Snow
Lord Finesse - Return of the Funky Man
Vakill Worst Fear Confirmed
LA the Darkman Heist of the Century
X Raided The Unforgiven
Q Strange Strangeland
En er zullen ongetwijfeld nog veel meer zijn
Zoveel eigelijk:
Shabazz The Disciple Book Of Scrolls
Necro Pre Fix For Death
Q Unique Vengence Is Mine
Sabac Sabacolypse
K Rino ( alles van hem )
Gangsta NIP South Park Psycho
Celph Titled The Gatalog: A Collection Of Chaos
Reef The Lost Caust Feast Or Famine
Esham Kkkil The Fetus
Jus Allah All Fates Have Changed
Apathy Eastern Philosophy
Hyenas In The Desert Die Laughing
Scarface last of a dying breed
Eyedea The Many Faces of Oliver Hart
C Bo Tales From The Crypt
Spice 1- Spice 1
Z Ro King Of Da Ghetto
MC Eiht We Come Strapped
Kool Keth Dr Dooom
Del tha Funkee Homosapien - No Need for Alarm
Kutt Kalhooon B.L.E.V.E
UGK - Too Hard to Swallow
Mr Freeze Red Snow
Lord Finesse - Return of the Funky Man
Vakill Worst Fear Confirmed
LA the Darkman Heist of the Century
X Raided The Unforgiven
Q Strange Strangeland
En er zullen ongetwijfeld nog veel meer zijn
Deze ken ik niet, die andere heb ik ongeveer 80% van.Kun je over deze albums watmeer vertellen?
0
Hypno
geplaatst: 23 augustus 2007, 20:57 uur
Dus jij denkt dat ik al die albums even ga beschrijven speciaal voor Jou denkt het niet he maar hier zijn nog wat albums die ik vergeten Ben:
Yukmouth - Thug Lord: The New Testament
Bushwick Bill Phantom Of The Rapra
Yukmouth - Thug Lord: The New Testament
Bushwick Bill Phantom Of The Rapra
0
|Joël|
geplaatst: 23 augustus 2007, 21:01 uur
Hypno schreef:
Dus jij denkt dat ik al die albums even ga beschrijven speciaal voor Jou denkt het niet he
Dus jij denkt dat ik al die albums even ga beschrijven speciaal voor Jou denkt het niet he

0
geplaatst: 23 augustus 2007, 21:04 uur
Een paar kan toch wel, Hypno? Anders moet je ze niet zomaar posten.
0
Hypno
geplaatst: 23 augustus 2007, 21:57 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Inderdaad een paar kan wel maar zeg dan ook even welke je zou Willen dat ik beschrijf.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 22:09 uur
Ik zou wel eens willen weten wat voor hiphop die K-Rino maakt, de man waar je altijd zo enthousiast over bent.
0
Social_Mask
geplaatst: 23 augustus 2007, 22:11 uur
Ik heb een paar nummers van de beste man gehoord, en ik moet zeggen dat het toch best goed klinkt. Maar ken nog geen album van hem (moeilijk te vinden ook).
0
Hypno
geplaatst: 23 augustus 2007, 23:02 uur
K Rino is de beste rapper ooit hij begon met rappen in de mid Jaren 80 en is al ongeveer 21 jaar in de game en dropt nog steeds Albums waar niemand aan kan tippen K Rino doet bijna elke Rapper die je ooit gehoord hebt als amateur klinken. hij is de beste En meest onderschatte lyrisist ooit. hij heeft een shitload aan Geweldige concepttracks waaronder het fantastische Valley Of Decision hij is heel divers, heeft een hoge woordenschat, bezit Ernstig indrukwekkende storytelling skills, keiharde delivery, Heerlijke flow en Lyrics waarvan je hoofd totaal ontploft. en Inderdaad z,n albums zijn moeilijk te vinden op het net maar je kan Drie albums downen op albumbase waaronder: Ten Year Run ( z,n Oudere shit ook dope ) Worst Rapper Alive ( uiteraard ook extreem meesterlijk ) en Book Number 7 ( zonder twijfel het beste album Van 2007 ) en zelf heb ik ook Timetraveler en Fear No Evil op Albumbase gevonden maar die heb ik gereaquest bij het forum van Albumbase. en ik zelf ben ook van plan om een aantal albums van Hem te bestellen op Bol.com.
0
KSPR
geplaatst: 23 augustus 2007, 23:35 uur
En welke raad je nu aan die je MOET horen?
1tje dus maar he.
1tje dus maar he.
0
Social_Mask
geplaatst: 23 augustus 2007, 23:37 uur
Hypno schreef:
Ik heb 10 Year Run, Book Number 7, Timetraveler en Worst Rapper Alive geluisterd en vind Worst Rapper Alive het beste.
(quote)
Ik heb 10 Year Run, Book Number 7, Timetraveler en Worst Rapper Alive geluisterd en vind Worst Rapper Alive het beste.
Dus...
0
Hypno
geplaatst: 23 augustus 2007, 23:41 uur
Ik zou toch voor Book Number 7 gaan is momenteel nu toch wel m,n Favoriet.
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 00:08 uur
Naja, als we dan gewoon tips mogen geven bij deze de mijne; Diverse - One A.M. Hij heeft nog opmerkelijk weinig stemmen en dat is zonde bij een album met kwaliteit en grote namen.
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 00:13 uur
Social_Mask schreef:
Ik ga ook in op het bericht van MJ, want jah hier wordt al een tijdje niet meer op gereageerd. Maar..........als we toch door gaan met dat lijstje, dan doe ik Nice & Smooth wel.
Ik ga ook in op het bericht van MJ, want jah hier wordt al een tijdje niet meer op gereageerd. Maar..........als we toch door gaan met dat lijstje, dan doe ik Nice & Smooth wel.
Door mij aan het lijstje toegevoegd
... veel luisterplezier. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden!
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 00:16 uur
Als losse tip zou ik Casual - Fear Itself ('94) onder de aandacht willen brengen.
Erg toffe Hiero-release!
Erg toffe Hiero-release!
0
Social_Mask
geplaatst: 28 augustus 2007, 19:09 uur
P Jay schreef:
... veel luisterplezier. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden!
(quote)
... veel luisterplezier. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden!Heb ik gedaan, ben behoorlijk snel he, ik weet
Voor Nice & Smooth - Ain't a Damn Thing Changed en ik geef het een mooie 3,5*. Maar zit tegen de 4* aan. Uitgebreide review volgt.19. Ill Biskits - Chronicle of Two Losers: First Edition [nieuw]
20. Blue Scholars - Blue Scholars [waxs]
21. Cyne - Collections (1999-2003) [Chrisseh]
22. Q-Tip - Amplified (1999)
23. Intuition - Stories About Nothing
Voor mij veruit het beste album van 2007, lijkt best wel op Atmosphere, alleen de beats zijn wat anders (beter
) Intuition is niet zo'n goede rapper als Slug, maar toch wel een erg sterke. Dit album kan mss nog wel in mijn Top10 komen, een echte aanrader 
0
geplaatst: 12 september 2007, 16:49 uur
Ik vind Solesides Greatest Bumps een erg sterk hiphop-verzamelalbum met daarop wat meer obscure (maar zeker niet minder goede) tracks uit de beginjaren van Blackalicious, Latyrx, DJ Shadow en aanverwanten uit die hoek. Niet helemaal evenwichtig met geniale en minder geniale nummers, maar niettemin een leuk overzicht.
Het materiaal komt allemaal uit de periode 1992-1997.
Verdient wel wat meer dan 5 stemmen denk ik zo
Het materiaal komt allemaal uit de periode 1992-1997.
Verdient wel wat meer dan 5 stemmen denk ik zo

0
geplaatst: 12 september 2007, 18:40 uur
Lekkere verzamelaar is dat ja. Blue Flames is oa vet, lekkere gitaar sample. Ik zal hem eens weer gaan luisteren dat album.
0
SinX
geplaatst: 14 september 2007, 20:44 uur
The Lab Rats
Had hem ergens gevonden, vond hem wel lekker klinken dus heb hem toegevoegd, misschien voor meer mensen leuk
Had hem ergens gevonden, vond hem wel lekker klinken dus heb hem toegevoegd, misschien voor meer mensen leuk

0
geplaatst: 25 september 2007, 22:45 uur
20. Blue Scholars - Blue Scholars [waxs]
24. Lord Finesse - Return of da...
Ill Biskits gedaan. Recensie volgt nog. Krappe 3,5. Viel tegen na goed begin..
24. Lord Finesse - Return of da...
Ill Biskits gedaan. Recensie volgt nog. Krappe 3,5. Viel tegen na goed begin..
0
geplaatst: 26 september 2007, 00:30 uur
Ik wil binnenkort Amplified van Q-Tip wel eens gaan doen. Ik zag hem onlangs liggen in de muziekwinkel en na de lof van Niek (en aangezien Q-Tip één van mijn favoriete MC's is en quasi alles door -toen nog- JayDee is geproduced) heb ik hem meegenomen.
Recensie en stem volgen dra.
Recensie en stem volgen dra.
0
geplaatst: 26 september 2007, 19:43 uur
Ik doe Lord Finesse wel, ik ken nog niks van hem dus ik ben beniewd.
0
geplaatst: 18 december 2007, 10:40 uur
Ik vind dat recensie idee gewoon irritant, heb helemaal geen zin om over elk alubm iets te gaan zitten schrijven, heb wel betere dingen te doen. Als het nou gewoon een topic zou zijn waarin je willekeurige releases in het zonnetje kan zetten...
0
geplaatst: 18 december 2007, 18:31 uur
Aan de ene kant is een recensie een stimulans om een album goed te luisteren. En niet snel luisteren, te stemmen en hup naar de volgende.
Anders krijgen we een topic vol albums en dat schiet ook niet op. Maar ik heb ook niet altijd zin om iets (uitgebreid) te gaan schrijven.
Maar aan de andere kant liep op de huidige manier het topic wel dood.
Wat vinden jullie ervan?
Op 23. Intuition - Stories About Nothing en 24. Lord Finesse - Return of da... heb ik 'laatst' nog gestemd. Beide 4*.
Anders krijgen we een topic vol albums en dat schiet ook niet op. Maar ik heb ook niet altijd zin om iets (uitgebreid) te gaan schrijven.
Maar aan de andere kant liep op de huidige manier het topic wel dood.
Wat vinden jullie ervan?
Op 23. Intuition - Stories About Nothing en 24. Lord Finesse - Return of da... heb ik 'laatst' nog gestemd. Beide 4*.
0
geplaatst: 18 december 2007, 18:55 uur
Ik heb op "mijn" album Amplified van Q-Tip ook onlangs gestemd (2,5*) en er kort iets bij geschreven... Geldt dit ook? 

* denotes required fields.