MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop tracks die zo slecht zijn....

zoeken in:
Social_Mask
Maar natuurlijk...
Er zijn zat hele slechte Hip-Hop tracks (evenals erg goede)

Raekwon the chef
This Is Why I'm Hot

Ja, maar trouwens jongens, ik ben van mening veranderd, Amusement park is echt het beste nummer dat ik ook hoorde, en dus vind ik nu opeens 50 cent de beste artiest aller tijden....

Ik wacht nu alleen nog op 50 Cent Ft Bloedserieus...

Social_Mask
Hahah, die naam ook:
Bloedserieus..

Social_Mask schreef:
Het ging om de rapper zelf, niet Goede Hip-Hop

Of...zeg je het nou toch goed...
Ben in de war

...goede Hip-Hop artiesten toch?

Social_Mask
Maar natuurlijk..
Maar Rudiger zei:

rudiger schreef:

wat is in jullie ogen goede hiphop
of laat ik het anders zeggen , aan welke eisen moet een goede hiphop artiest aan voldoen

Volgens mij wou rudiger liever antwoord op die vraag, maar ach..

Kun je wederom geen antwoord op geven, te persoonlijk, zoals ik en jij zei "Goede Hip-Hop heeft geen definitie", dus meld ik er even bij wat ik daar persoonlijk onder versta.

Social_Mask
Daar heb je me.

Social_Mask schreef:
Daar heb je me.

waxs schreef:
Kun je wederom geen antwoord op geven, te persoonlijk, zoals ik en jij zei "Goede Hip-Hop heeft geen definitie", dus meld ik er even bij wat ik daar persoonlijk onder versta.

Ach dat valt ook wel mee. Als je die top 100 lijsten afgaat en je kijkt wat de kenners vinden dat zie je toch vooral ook een vast aantal nummers terugkeren. Net zoals op hiphop sites met beste tracks ooit etc. Natuurlijk is er nog genoeg onderling verschil maar als ik volgende tracks noem dan zal de meerderheid zich er wel in kunnen vinden dat het goede hiphop is.

Common - I used to love her
Wu Tang Clan - CREAM
Pete Rock - TROY

Word_Play schreef:
(quote)

Kijk en oordeel zelf:

YouTube - Bloedserieus Ft. LSD - Raakvlak

Ik zat wat terug in dit topic te kijken, en ik kwam dit tegen. Ik vind het echt hilarisch slecht.
Geweldig, dat die rappers zichzelf ook nog serieus nemen. Zo slecht dat het grappig wordt inderdaad.

De nieuwe single van Lil Jon. Echt een triest nummer (in het algemeen).

Alle nummers van Sjaak (die vriend van Ali B)
Die gast is niet te verstaan en zijn mixtape is echt bagger.

raffael77
ThingMan schreef:
Alle nummers van Sjaak (die vriend van Ali B)
Die gast is niet te verstaan en zijn mixtape is echt bagger.

Die is idd erg matig maar ik ken er nog wat.

Keizer, Dogy en Basto die zijn pas zielig. Voetbal vriendjes van mij neefje vinden ze geweldig. Ze zeggen die Keizer kan echt snel rappen lol.

Kiek ze gaan dan, de crême de la crême van de NL hiphop scene, shit is leip, je weet zelluf!

een mooi nummer 5*

Gelukkig heb ik hier geen geluid.

Sjaak, ik ga standaard stuk als hij rapt, wat een held.

Rene1979
Rocks, is by far een van de slechtse van NL die THC groep vond ik slechter dan slecht.

PRIESTER!!

Bump Bump Bump is tog geen Hiphop..en tis WEL een goed nr

haha flashbacks naar bonte avond op de basisschool

Dat begin
En toch 8 miljoen views...

Ik heb het boek en de bijbehorende dvd van Smoelwerk. Leuk boek. Maar op die dvd worden interviews gehouden. Die Steen of hoe die ook heet. Wat een kneus. Daar komt echt niks zinnigs uit. "Ja euuuhhhh.....fok iedereen.....ik blijf gewoon drinken en blowen......fok idereen....... Wat een pannenkoek.

Ik was wel benieuwd naar Creepa van From G's To Gents die rapper wou worden, kijk maar op youtube is echt poep. Wel gelijk met producties van DJ Khaled...

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.