Genres / Hip-Hop / Hiphop tracks die zo slecht zijn....
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2007, 12:00 uur
tipsy etc mag zich niet eens hiphop noemen. Is eerder R & B.
Maar goed ieder zn smaak.
Maar goed ieder zn smaak.
0
geplaatst: 1 juni 2007, 12:45 uur
@ Juelz Santana opmerking, er zit af en toe best wat leuks tussen, aan de andere kant ook echt troep.
@ Ol' Dirty Bastard, hem moet je echt kunnen voelen, ik vind hem persoonlijk 1 van de beste rappers ooit.
@ Cassidy - I'm a hustla, hij heeft tenminste nog een dope flow om die track te onderbouwen.
@ Ol' Dirty Bastard, hem moet je echt kunnen voelen, ik vind hem persoonlijk 1 van de beste rappers ooit.
@ Cassidy - I'm a hustla, hij heeft tenminste nog een dope flow om die track te onderbouwen.
0
geplaatst: 1 juni 2007, 14:05 uur
Raekwon the chef schreef:
young joc ofzoiets - it's going down
young joc ofzoiets - it's going down
Vind ik eigenlijk wel een chill nummer maar ik kan me ook voorstellen dat je het helemaal niks vind.
0
geplaatst: 1 juni 2007, 17:45 uur
Rame schreef:
@ Juelz Santana opmerking, er zit af en toe best wat leuks tussen, aan de andere kant ook echt troep.
Ben het daar niet mee eens, hij rapped alsof hij een stuk droog brood in zijn keel heeft zitten, terwijl hij 3 dagen al niet geslapen heeft (lees: hij valt na iedere zin weer in slaap om 5 minuten later de volgende zeggen, met het laatste woord extra lang, om dat stuk brood uit z'n keel te krijgen).@ Juelz Santana opmerking, er zit af en toe best wat leuks tussen, aan de andere kant ook echt troep.
0
geplaatst: 1 juni 2007, 18:51 uur
Tja, sinds de doorbraak van G-Unit en die Dirty South dingen is het niet zo moeilijk om hier een waslijst aan nummers neer te zetten.
0
geplaatst: 1 juni 2007, 19:35 uur
Paul Wall en Mike Jones vind ik echt verschrikkelijk slecht. Paul Wall kan met Chamillionaire nog goed uit de hoek komen maar Mike Jones heeft mij echt NOOIT geinteresseerd.
0
geplaatst: 1 juni 2007, 21:02 uur
Ik haat de humoristische Eminem, vooral als-ie irritant gaat zingen, die man is op z'n best als hij rustig rapped.
En tjsa, ik begin steeds meer van hiphop te snappen, er zijn mensen die Nas uitspugen, en Lil Wayne vereren, misschien omdat ze niet beter weten, of misschien omdat ze er van houden....
En tjsa, ik begin steeds meer van hiphop te snappen, er zijn mensen die Nas uitspugen, en Lil Wayne vereren, misschien omdat ze niet beter weten, of misschien omdat ze er van houden....
0
Social_Mask
geplaatst: 1 juni 2007, 21:10 uur
Jah, Eminem heeft 2 kanten. Vind zelf de serieuze kant ook wat beter dan de Slim Shady. Maar ook de Shady kant kon echt geweldige dingen doen. Nu helaas niet meer. Vond hem in het begin ook irritant, maar dats verandert. Vind het echt een geweldige rapper, met groot gevoel voor humor. Die de laatste tijd jammer genoeg zeer slecht presteert. Maar vroeger was hij de bomb. The Eminem Show vind ik zijn beste album na SS LP omdat hij daar zijn serieuzere kant meer laat horen. Maar ik begrijp erg goed waarom jij, en andere hem soms irritant vinden klinken, vond ik eerst ook. Ik deel wel je mening dat Em beter klinkt als hij serieus en rustig rapped.
0
geplaatst: 1 juni 2007, 23:39 uur
Timo710 schreef:
(quote)
Ben het daar niet mee eens, hij rapped alsof hij een stuk droog brood in zijn keel heeft zitten, terwijl hij 3 dagen al niet geslapen heeft (lees: hij valt na iedere zin weer in slaap om 5 minuten later de volgende zeggen, met het laatste woord extra lang, om dat stuk brood uit z'n keel te krijgen).Hij is geen top-artiest maar je weet het wel lekker te overdrijven.
In de volgende tracks komen de dingen waar jij het over hebt niet voor:
Juelz Santana featuring Cam'Ron - Dipset (Santana's Town)
Juelz Santana featuring Jim Jones & Cam'Ron - Crunk Muzik
Juelz Santana - Mic Check
Nogmaals, geen top-rapper, heeft ook veel wacke tracks, maar voor op de mp3 niks mis mee.
0
geplaatst: 3 juni 2007, 18:32 uur
Qua binnenlandse hiphop vind ik Rampeneren van Yes-R en Ali B en Partysquad hèt dieptepunt... Raakvlak is inderdaad erg grappig, vooral B-EE-R, met z'n gooi me hengel aan de haak zit een vis nigga.
0
Akonner
geplaatst: 3 juni 2007, 18:35 uur
Lil Wayne - Fireman is behoorlijk fout.
Lil Wayne is zoiezo behoorlijk fout.
Lil Wayne is zoiezo behoorlijk fout.
0
rico-bballer
geplaatst: 3 juni 2007, 19:41 uur
Van de southsiders en dan heb ik eht niet over outkast enzo vind ik lil wayne toch nog wel aardig knuck if your buck freestyle is best vet. Maar verder heb je best wel gelijk
0
rico-bballer
geplaatst: 4 juni 2007, 20:55 uur
hij zegt wel since the best rapper retired en hij bedoeld jouw favo levende rapper, maar dat geeft hem niet het recht om zichzelf beter te vinden dan nas vinnie paz gza method man de rest van wu tang
enzovoort
enzovoort
0
geplaatst: 4 juni 2007, 22:11 uur
Boris91 schreef:
Qua binnenlandse hiphop vind ik Rampeneren van Yes-R en Ali B en Partysquad hèt dieptepunt... Raakvlak is inderdaad erg grappig, vooral B-EE-R, met z'n gooi me hengel aan de haak zit een vis nigga.
Zelfs het nummer met brainpower was enorm zwak.Qua binnenlandse hiphop vind ik Rampeneren van Yes-R en Ali B en Partysquad hèt dieptepunt... Raakvlak is inderdaad erg grappig, vooral B-EE-R, met z'n gooi me hengel aan de haak zit een vis nigga.
Denk niet dat die "bazen in de club" uberhaupt ooit een goed nummer gemaakt hebben.
Met "Wat wil je doen dan" begon de verkrachting van de nederhop, en TMF deed er nog aan mee ook...
0
djeffibrelich
geplaatst: 4 juni 2007, 22:28 uur
jongens check even deze maatschapij-kritische nederlandse underground rapper mc berber
http://www.youtube.com/watc...
oordeel zelf of het slecht is....
http://www.youtube.com/watc...
0
geplaatst: 5 juni 2007, 15:20 uur
Boris91 schreef:
Raakvlak is inderdaad erg grappig, vooral B-EE-R, met z'n gooi me hengel aan de haak zit een vis nigga.
Raakvlak is inderdaad erg grappig, vooral B-EE-R, met z'n gooi me hengel aan de haak zit een vis nigga.
Geniale line als je het mij vraagt. B-EE-R komt inderdaad spectaculair.

0
geplaatst: 5 juni 2007, 17:20 uur
djeffibrelidc schreef:
Alleen 't een eerste stukje gehoord, maar ik vond redelijk bagger.
0
geplaatst: 5 juni 2007, 18:50 uur
Timo710 schreef:
Met "Wat wil je doen dan" begon de verkrachting van de nederhop, en TMF deed er nog aan mee ook...
Gewoon een tof nummer...
0
geplaatst: 6 juni 2007, 21:29 uur
Nee man, de teksten waren om te huilen....
"Wil ik zwemmen in het geld, ZWEMMEN IN HET GELD!
Omdat dat echt is, en echte vriendschap niet telt...."

0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 21:36 uur
Ik vond het toen ook wel een leuk nummer 
Nu helemaal vergeten. Weet nog dat iedereen dat nummer zat te zingen, was wel lachen
Trouwens die line maakt wel zin.

Nu helemaal vergeten. Weet nog dat iedereen dat nummer zat te zingen, was wel lachen

Trouwens die line maakt wel zin.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 21:55 uur
Timo710 schreef:

Hoor je mij zeggen dat het goed is? Bracha van Doesburgh

* denotes required fields.