Genres / Hip-Hop / Hiphop tracks die zo slecht zijn....
zoeken in:
0
djeffibrelich
geplaatst: 15 juni 2007, 18:00 uur
ik vond rampeneren vele malen slechter die leipe mocro flavour.
rampereren was echt verschrikkelijk, een collaboratie van de slechste nederhop artiesten.
"ik laat jou je kontje pieren''
ga je school afmaken en doe normaal man!
rampereren was echt verschrikkelijk, een collaboratie van de slechste nederhop artiesten.
"ik laat jou je kontje pieren''
ga je school afmaken en doe normaal man!
0
geplaatst: 15 juni 2007, 18:55 uur
0
Raekwon the chef
geplaatst: 15 juni 2007, 19:12 uur
ik erger me altijd dood aan die Ali B, ook zijn hele imago slaat totaal nergens op, staat al ergens in een topic bij één van z'n cd's, eerst gangstertje uithangen en dan opeens met een basisschool-zandbak-niveau aankomen, pff.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 20:44 uur
Ik vond het nummer "Mijn Pad" niet erg slecht, maar idd zijn nummers als "Fissa" om uit te kotsen...
0
Akonner
geplaatst: 17 juni 2007, 13:48 uur
Gisteren hoorde ik een remix van This Is Y i'm Hot. Dat vind ik nog triester dan het origineel. Met als toppunt van slechtigheid het refrein gezongen door R.Kelly: This is Why I'm Kells. Lil Wayne deed ook mee op de track.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 14:26 uur
T-Pain en nog een paar faute artiesten...
I'm a P-I-M-P, trickin' ain't in my pedigree
It really ain't bout no square love it's strictly cause she payin' me
I'm in love with a Strippuuur

0
raffael77
geplaatst: 17 juni 2007, 14:50 uur
waxs schreef:

Lol ik ken ze niet eens dus ze zijn heeeeeeeeeel slecht
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:16 uur
rudiger schreef:
ik vind alle hiphop slecht
ik vind alle hiphop slecht
Ik heb nou zo'n zin om je verbaal af te maken, maar ik denk dat dat niet eens nodig is
.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:22 uur
Nee, we lachen hem allemaal in stilte uit.
Aan de andere kant, iedereen mag vinden wat ie wil. Zolang hij maar niet doet alsof 't een feit is.
Dat vind ik dan ook weer een niet zo'n slimme opmerking. Met alle respect, niet alles wat jij niet kent is slecht.
Nu bedoel ik daarbij niet de door Waxs genoemde artiest, want ik denk niet dat hij een kwalitatief hoogstandje is, maar zulke uitspraken zijn niet slim.
Aan de andere kant, iedereen mag vinden wat ie wil. Zolang hij maar niet doet alsof 't een feit is.Dat vind ik dan ook weer een niet zo'n slimme opmerking. Met alle respect, niet alles wat jij niet kent is slecht.
Nu bedoel ik daarbij niet de door Waxs genoemde artiest, want ik denk niet dat hij een kwalitatief hoogstandje is, maar zulke uitspraken zijn niet slim.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:29 uur
Pas als ie daadwerkelijk élk hiphopalbum kent, mag ie dat zeggen vind ik. Maar ja, wat doe je tegen haat en vooroordelen?
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:31 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik heb nou zo'n zin om je verbaal af te maken, maar ik denk dat dat niet eens nodig is
.
(quote)
.misschien een type foutje , verbaal moest natuurlijk verhaal zijn ; kan gebeuren
0
MattDamon2
geplaatst: 17 juni 2007, 17:35 uur
Mo Money Mo Problems ..
Jammer dat Puffy en Mase Biggie over zijn graf laat rollen
Maar het album heb ik gisteren gedownload en eerlijk gezegd vind ik CD1 echt wel een topper he
Maja ik w8 nog wel even met stemmen
Jammer dat Puffy en Mase Biggie over zijn graf laat rollen
Maar het album heb ik gisteren gedownload en eerlijk gezegd vind ik CD1 echt wel een topper he
Maja ik w8 nog wel even met stemmen
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:40 uur
Geen best nummer idd, een van de minste van mijn favoriete album.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:42 uur
het gaat hier over het item hiphop tracks die slecht zijn , en iedereen kan zijn of haar mening erover geven
dat dit niet mijn muzikale voorkeur is , is duidelijk
gelukkig heeft niet iedereen de zelfde muziekkeus , want dan wordt het hier een saaie boel
stel dat we allemaal hetzelfde beroep uitoefenen , en allemaal op dezelfde vrouw vallen , en allemaal van spinazie houden , en in dezelfde auto rijden , wat een saaie boel wordt het dan
laat ieder van zijn eigen muziek genieten , de een houdt van hiphop , de ander van rock , of nederlands , of r&b , techno , en noem maar op
laten we dat zo houden , anders waren er geen discussies meer en kon mm van het net
gelukkig heeft niet iedereen de zelfde muziekkeus , want dan wordt het hier een saaie boel
stel dat we allemaal hetzelfde beroep uitoefenen , en allemaal op dezelfde vrouw vallen , en allemaal van spinazie houden , en in dezelfde auto rijden , wat een saaie boel wordt het dan
laat ieder van zijn eigen muziek genieten , de een houdt van hiphop , de ander van rock , of nederlands , of r&b , techno , en noem maar op
laten we dat zo houden , anders waren er geen discussies meer en kon mm van het net
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:44 uur
Ja, dat klopt allemaal wel. Maar niet alle hiphop klinkt hetzelfde, hiphop is niet alleen de zielige clipjes van 50 Cent en Ali B die je ziet op TV.
0
Hypno
geplaatst: 17 juni 2007, 17:54 uur
rudiger schreef:
het gaat hier over het item hiphop tracks die slecht zijn , en iedereen kan zijn of haar mening erover geven
Ja maar die zielige shit die je op TV ziet kan je ook niet echt Hiphop Noemen dat is eerder Hippop weetje hiphop is een heel groot Genre waar ook heel veel subgenres in zitten dus eigelijk zit er voor Iedereen wel wat bij dus als je verder zoekt dan je neus lang is. kan Je wellicht hiphop vinden die bij je past. maar kom niet met domme Opmerkingen als: alle hiphop is slecht want ik weet zeker dat je Niet alle hiphop gehoord hebt dus met dat zo,n opmerkingen kom Je heel dom en onnozel over.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 18:16 uur
sorry als ik iemand op zijn tenen heb getrapt , ik wist niet dat er verschil in hiphop zat
leg eens uit ( de verschillen )
0
|Joël|
geplaatst: 17 juni 2007, 20:05 uur
rudiger schreef:
sorry als ik iemand op zijn tenen heb getrapt , ik wist niet dat er verschil in hiphop zat
Is een beetje lang verhaal om dat allemaal uit te leggen maar waar het hier vooral om gaat is dat de nummers die vandaag de dag op de radio/muziekzenders(t.v.) voorbij komen onder het label "Hip-Hop" helemaal niet representatief zijn voor de kwaliteit van "echte" Hip-Hop.sorry als ik iemand op zijn tenen heb getrapt , ik wist niet dat er verschil in hiphop zat
0
geplaatst: 17 juni 2007, 20:22 uur
Rudiger
Kijk ik zal eerlijk zijn normaal verspil ik hier geen woorden aan maar voor jou maak ik een uitzondering. Dit subforum en deze topic specifiek gaan over hiphop. Het gebeurt vaak genoeg dat er wel eens iemand van de rockfora de oversteek maakt met van die statements dat 'hiphop' niks is. Meestal zijn dat mensen die verblind door de facade van de huidige commerciele hiphop denken dat elke hiphop track of artiest aan dat beeld voldoet.
Dan heb je een tweede groep mensen die op muziekspecifieke redenen hiphop niks vinden. Dat kan, als je niet van gesproken teksten houdt dan zal hiphop je niet aanspreken. De muziekale inkleding ervan kan zoveel vormen aannemen die bij zoveel stijlen aan (kunnen) hangen (rock, techno, jazz, rock,...) dat het net zoiets is als de kleur van een Kameleon lelijk vinden.
Natuurlijk kan je hier met het statement komen 'ik vind alle hiphop niks', het is een vrij land en ook op dit forum si een diversiteit van meningen toegestaan. Het is alleen geen mening waarmee je een discussie kan beginnen. Immers jouw waardeoordeel is zo generalistisch en staat linea recta tegenover wat men hier denkt. M.a.w. het voegt nou niet bepaald iets toe hier, mensen gaan hier echt niet anders denken na jouw oneliner.
Het mooie aan mensen die hiphop luisteren vind ik overgens dat ze over het algemeen ook heel erg open staan voor andere stijlen en dingen. Er is een vrij grote tolerantie jegens andere muziekstijlen.
Maar als je echt benieuwd bent moet je deze discussie eens helemaal doorlezen: http://www.musicmeter.nl/forum/8/2564/0
Kijk ik zal eerlijk zijn normaal verspil ik hier geen woorden aan maar voor jou maak ik een uitzondering. Dit subforum en deze topic specifiek gaan over hiphop. Het gebeurt vaak genoeg dat er wel eens iemand van de rockfora de oversteek maakt met van die statements dat 'hiphop' niks is. Meestal zijn dat mensen die verblind door de facade van de huidige commerciele hiphop denken dat elke hiphop track of artiest aan dat beeld voldoet.
Dan heb je een tweede groep mensen die op muziekspecifieke redenen hiphop niks vinden. Dat kan, als je niet van gesproken teksten houdt dan zal hiphop je niet aanspreken. De muziekale inkleding ervan kan zoveel vormen aannemen die bij zoveel stijlen aan (kunnen) hangen (rock, techno, jazz, rock,...) dat het net zoiets is als de kleur van een Kameleon lelijk vinden.
Natuurlijk kan je hier met het statement komen 'ik vind alle hiphop niks', het is een vrij land en ook op dit forum si een diversiteit van meningen toegestaan. Het is alleen geen mening waarmee je een discussie kan beginnen. Immers jouw waardeoordeel is zo generalistisch en staat linea recta tegenover wat men hier denkt. M.a.w. het voegt nou niet bepaald iets toe hier, mensen gaan hier echt niet anders denken na jouw oneliner.
Het mooie aan mensen die hiphop luisteren vind ik overgens dat ze over het algemeen ook heel erg open staan voor andere stijlen en dingen. Er is een vrij grote tolerantie jegens andere muziekstijlen.
Maar als je echt benieuwd bent moet je deze discussie eens helemaal doorlezen: http://www.musicmeter.nl/forum/8/2564/0
0
r.h.c.p fan
geplaatst: 17 juni 2007, 20:33 uur
als je kijkt naar de nederlands rappers is het niveau echt dramatisch.
kijk naar de opposits met het nummer slaap het staat vol met taalfouten (Dan drinken ze lekker wijn en dan vreten ze van DE vlees en je weet dat je nu gaan dromen moet klinkt ook niet lekker) ze kunnen niet op een bepaald manier rijmen dus maken ze maar een taalfout zodat het wel rijmt.
de hiphop genre is ook vele malen makkelijker dan het genre rock of zo.
het is een deuntje opzetten en rappen(praten) maar
(ik ben het met REVO eens)
kijk naar de opposits met het nummer slaap het staat vol met taalfouten (Dan drinken ze lekker wijn en dan vreten ze van DE vlees en je weet dat je nu gaan dromen moet klinkt ook niet lekker) ze kunnen niet op een bepaald manier rijmen dus maken ze maar een taalfout zodat het wel rijmt.
de hiphop genre is ook vele malen makkelijker dan het genre rock of zo.
het is een deuntje opzetten en rappen(praten) maar
(ik ben het met REVO eens)
0
geplaatst: 17 juni 2007, 20:36 uur
r.h.c.p fan schreef:
...de hiphop genre is ook vele malen makkelijker dan het genre rock of zo. Het is een deuntje opzetten en rappen(praten)...
...de hiphop genre is ook vele malen makkelijker dan het genre rock of zo. Het is een deuntje opzetten en rappen(praten)...
Beetje een voorbaardige conclusie wederom. Dat is namelijk helemaal niet waar, de muziek is vaak ook wel wat gecompliceerder dan dat.
PS: Over taalfouten gesproken... De genre?

0
clutch
geplaatst: 17 juni 2007, 20:37 uur
'het is een deuntje opzetten en rappen(praten) maar'
dat slaat helemaal natuurlijk nergens op. Het kost toch wel moeite om een goed 'deuntje' te maken en rappen is natuurlijk ook niet zomaar praten. Dat zijn van die opmerkingen van mensen die ergens op een andere planeet leven. Er is zat rock waarbij het niet veel energie en inspanning verheft om die te maken, zoals Kane en Fall Out Boy bijvoorbeeld..
dat slaat helemaal natuurlijk nergens op. Het kost toch wel moeite om een goed 'deuntje' te maken en rappen is natuurlijk ook niet zomaar praten. Dat zijn van die opmerkingen van mensen die ergens op een andere planeet leven. Er is zat rock waarbij het niet veel energie en inspanning verheft om die te maken, zoals Kane en Fall Out Boy bijvoorbeeld..
0
r.h.c.p fan
geplaatst: 17 juni 2007, 20:38 uur
de genre heb ik btw nooit gezegd er staat de hiphop genre
0
r.h.c.p fan
geplaatst: 17 juni 2007, 20:39 uur
clutch schreef:
luister maar goed naar kane dat is pas goed zingen
0
geplaatst: 17 juni 2007, 20:41 uur
rudiger schreef:
Zeggen dat alle hiphop slecht is, is net zoiets als zeggen dat je niet van Metal houdt, omdat je Kane een rotband vindt.

0
r.h.c.p fan
geplaatst: 17 juni 2007, 20:42 uur
ik vind ook wel dat er goede rap is.
de mooiste toch wel van eminem-8 mile
de mooiste toch wel van eminem-8 mile
* denotes required fields.