MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Guilty Pleasure tracks

zoeken in:

Deze vond ik helemaal geweldig toen ie net uit was.

Even een rondje NL guilty pleasures .

(dat ik deze überhaupt een beetje leuk vind maarja..)

Ik Heb Schijt is gewoon epic en is nooit een guilty pleasure.

Hahah, ja ik zat ook een beetje te twijfelen of ik doe er tussen moest doen, maar toch .

Ik heb Chamillionaire's album Ultimate Victory echt helemaal grijs gedraaid. Daar staan genoeg guilty pleasure tracks op .

Ik denk meteen aan craig david : seven days premo remix en oa ook aan 21 questions van 50

De coupletten zijn zwaar bagger, maar het refrein vind ik wonderbaarlijk genoeg echt heel vet. Die versnelling met die drums erbij en het symfonische geluid erachter werken heel goed voor me. Hij heeft trouwens wel echt een knijper ín zijn neus en het grammaticale gevoel van een kleuter; ''I shouldn't have drove''. Verder zijn de teksten sowieso lomp, vooral: ''oh yeah, that's right, I'm doin' me". Ik weet niet wat die gast verstaat onder 'to do someone', maar je kunt mij niet wijsmaken dat de betekenis die ik eraan verbind ineens verdrongen is door een nieuwe. Nou ja, goed, in die optiek is het een nogal hilarisch stukje tekst, vooral omdat hij daarna zegt dat hij zichzelf blijft doen tot het over is, en dat het ver van over is.

Met I'm doin' me bedoelt ie denk ik dat ie z'n eigen ding doet en niet met de stroom meegaat. Iemand anders doen heeft dan denk ik wel maar één betekenis.

Dat bedoelt ie idd..

Niet echt een guilty pleasure eigenlijk..ik vind het gewoon een dope nummer.

Inderdaad, is gewoon een hard nummer. Niet elk nummer wat artiesten als bijvoorbeeld Birdman bevat moet een guilty pleasure zijn.

toris
Soulja boy - Kiss Me Thru The Phone
50 Cent - Get Up, Candy Shop, Just A Lil Bit ( en meer )
New Boyz - You're A Jerk
Nummers van Negativ, nino etc

Kiss me thru the phone ??? Als je overgeven en misselijk worden ook tot pleasure rekent missch wel ja...

Guru & craig david : no more sorry blijf ik dope vinden ook al snap ik dat het een tamelijk plat nummer is

toris
Dat overgeven en misselijk worden valt wel mee bij mij
Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon een leuk nummer...
Aanstekelijk sfeertje met het refreintje en die beat
Ik zag net zelfs crank that voorbij komen in dit topic

Ieder zijn ding zeker. Een maat van mij had die track eens in de auto, hij luistert wel vaker vage dingen, maar toen moest toch iedereen lachen eigenlijk . Gelukkig maar dat smaken verschillen...

Chamillionaire met Ridin' Dirty

toris
thgryda schreef:
Ieder zijn ding zeker. Een maat van mij had die track eens in de auto, hij luistert wel vaker vage dingen, maar toen moest toch iedereen lachen eigenlijk . Gelukkig maar dat smaken verschillen...

Ja klopt,
maar ik luister normaal ook niet van dat soort nummers,
daarom is het ook een guilty pleasure track

Nog een van Kempi:

Soms! Denk ik na over tories die ik deed. Maar goed met die beat erbij vind ik hem wel fijn .

Ik heb dat nummer altijd al wel leuk gevonden. Niet super natuurlijk, maar idd met die beat erbij is het nog wel te doen.

Mijn liefde voor muziek en mijn liefde voor paper ... Ik vind het echt niks, 2pac wanabe die kempi

Haha hoezo Tupac ?

Eerder Lil' Wayne.

Toch wel Ali-B denk ik.
Normaal gezien vind ik Nederlandse hip-hop verschrikkelijk, maar een paar liedjes zijn nog wel ok.

toris
R2DeepThroat schreef:
Toch wel Ali-B denk ik.
Normaal gezien vind ik Nederlandse hip-hop verschrikkelijk, maar een paar liedjes zijn nog wel ok.

het is dat je 12 bent...

Fijne nickname ook voor iemand van 12.

G-Unit - Rider Part II
Faberyayo ft Willem - Miss Piggy (sinds twee minuten geleden)

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
Eerder Lil' Wayne.

Word to the mother.

Word is bond in the streets of the "F".

toris

toris schreef:
(embed)

chrisc10
Stapler schreef:
Nog een van Kempi:
(embed)
Soms! Denk ik na over tories die ik deed. Maar goed met die beat erbij vind ik hem wel fijn .

FAIL!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.