MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Guilty Pleasure tracks

zoeken in:
rico-bballer
GarnalenPeller schreef:
ATCQ is verantwoordelijk voor backpackrap, en Wu-tang Clan is juist hét stereotype soort hiphop waar backpackers naar luisterden.
Backpackers waren graffers (vandaar die rugzak) die naar de volgens hun échte hiphop luisterden, rauwe no gimmicks hiphop. nu slaat die hele term backackrap nergens meer op omdat graffen toch niet meer zo populair is als toen, het was echt iets uit die tijd.
Backpackrap is trouwens het soort hiphop waar backpackers naar luisterden, niet andersom.
Wat verstaan jullie eigenlijk onder Backpackrap dan?

Heerlijke tijd Ik en een vriend worden altijd old skool genoemd omdat we vroeger met backpack vol graffiti nog gingen sprayen en die echte hiphop luisterden.

Haha 'vroeger'. Hoe oud was je toen? 10?

Harco
Als 'ie het in die Wu-Tang/ATCQ-tijd deed, was hij 3 geweest?

Chingy - Right Thur
Bubba Sparxxx - Heat it Up

Hmm en sinds 5 minuten geleden deze:

rico-bballer
Osiris Apis schreef:
Haha 'vroeger'. Hoe oud was je toen? 10?
12 Als kind gaat alles sneller dus voor mij is dat vroeger, maar als 12 jarige loop je dan heel erg voor . En die heerlijke tijd bedoelde ik wel wu-tijd, maar er moest een komma tussen en ik bedoeld emeer als ik dat had meegemaakt.

Ik heb ...vroeger ook zo'n fase gehad ja

Haha goddamn, ik weet het, ik zou me diep moeten schamen...maar ik luister deze track nu al 3x achter elkaar.

Dj2Jelle
Tijdje geleden dit nummer nog beluisterd, niet echt een guilty pleasure, maar ik vind hem best lekker .

Money, Power, Respect - The Lox
24 Hours To Live - Ma$e
Fu-Schnickens & Shaq. - What's Up Doc.
Shaq - I Know I Got Skillz
Shaq - I'm Outstanding
Hammer - Straight To My Feet (Streetfighter Soundtrack)

a milli
ikleef me (nog steeds) helemaal uit alsikhem hoor in een club

A Milli! Na een concert van Erykah Badu speelde de DJ dit nummer (hij rapt over haar ofzoiets). De menigte werd gek. De planken onder onze voeten begaven het. We werden geplet tegen de hekken. Good times!!

Dat vind ik nou juist echt het irritantste nummer van Lil Wayne.

Social_Mask
Ik moest de afgelopen dagen constant aan dit nummer denken, en vandaag alle moed bijelkaar geraapt en na tijden opgezet.. Vond het vroeger erg strak en moet bekennen dat ik dat nog steeds vind.

Lange Frans vind ik dan wel weer zwak...

Dit was tenminste nog pure hiphop, en niet het soort tracks dat de heren tegenwoordig maken (met als beste voorbeeld Ali).

Dat nummer van Ali B, negativ en de rest vond ik vroeger erg dope. Nu vind ik 't niet echt slecht nog steeds.

Paul Wall - Sittin' Sidewayz
Mike Jones - Still Tippin'
50 Cent - Get Up
MC Robhef's gehele discografie
Dio - Tijdmachine

Get Up is gewoon lekker voor in de club idd .

Rene1979
Usher-Yeah
Chingy-Right Thurr
T.I.-Dead And Gone
50 Cent-21 Questions
QB Finest-Oochie wally

Dj2Jelle
Dat album van Rick Ross, Trilla. Daar staan echt bangers op waar ik graag naar luister. Alleen ik word steeds allergischer voor Ross zelf. Verder Hate it or Love it van The Game en 50. En T.I's What You Know About That. Er verder zijn er nog wel genoeg T-Pain/Kanye West/Lil Wayne nummers die in een club erg lekker zijn.

50 Cent - In Da Club
G-Unit - Poppin them thangs
Lloyd Banks - I'm so Fly
Maar daar schaam ik mij niet echt voor.

Zou het komen door die 22 baco???
Ik hoop het, anders is het best wel Maar care! Ik vind een leuk nummer XD

Mb.
Ik onthuld hier mijn diepste Hip-Hop geheimen, dus aanschouw;

Ontdekt bij een filmpje van streetball (basketbal dus) baas Tru Baller (van Dyme55 - voor de kenners) jaren geleden. Dit was echt mijn nummer vroeger... en hoewel ik er nog zelden naar luister vind ik het nog steeds een leuk nummer.

Die productie is echt te lekker... en ook gebruikt door Dilated Peoples in het nummer 'Worst comes to Worst'. Maar ik prefereer deze versie. Het sfeertje is gewoon wat beter. Sowieso vind ik Luda qua stem en flow wat beter dan Evidence. Ja, dat lees je goed.

Dit typisch commercieel hitje van vroeger heb ik altijd erg mooi gevonden.

Tjsah.... vergeef me.

Stapler schreef:
(embed)

Zou het komen door die 22 baco???
Ik hoop het, anders is het best wel Maar care! Ik vind een leuk nummer XD
Baco =
Lange Frans & Baas B =
Nummer is dus

Maar goed, ik vond Zinloos van de twee heren altijd wel mooi .

Daarom is het ook een guilty pleasure .
Maar aan de andere kant moeten we ons niet zo aanstellen .
Er is echt niets mis met een baco laat mensen dat toch lekker drinken.
En Lange Frans en Baas B ach ja daar heeft iedereen wel een mening voor klaar liggen . Maar die vind ik totaal niet meer interessant (die discussie of whatever) .

Rene1979
Wel grappig dat Mb. dat nummer van Big Tymers erin zet. Ik heb ooit in amerika die cd gekocht en luisterde dat nummer ook vaak. Kende de man verder niet echt toen

Ja want als pure hiphopliefhebber met een strakke rugzak mag je natuurlijk geen guilty pleasure hebben.

MJ_DA_MAN schreef:
Baby Bash - Suga Suga

Dit is zo ongeveer mijn enige guilty pleasure-nummer. Waarschijnlijk was het beter geweest voor mijn achting van de meeste leden hier, wanneer ik dit topic nooit onder ogen was gekomen, trouwens.

Oh ja, soms vind ik het ook wel lomp van mezelf dat ik Hey Ya van OutKast zo goed vind, evenals heel erg veel van Beastie Boys. Maar goed, dat kan ik gewoon onderbouwen.

Sinds wanneer is er iets mis met Outkast of de Beastie Boys?

Ze hebben niet bepaald veel kunstzinnig ideaal. Maar Beastie Boys is in het algemeen gewoon te vet voor woorden. OutKast is dat de laatste jaren niet meer.

Beastie Boys is dope. Outkast hou ik niet zo van.
En Raffael ik vind je antwoord vrij triest. Alsof jij nooit iets commercieels van tegenwoordig luisterd .

OMG dit is toch wel een Guilty Pleasure track van een hoog niveau

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.