MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Guilty Pleasure tracks

zoeken in:

Elmo spit vuur .

Ik snap die ' ' reactie niet. Sesamstraat is hip. Ik zou als rapper ook sowieso meedoen aan sesamstraat. Elmo is altijd al mijn held geweest.

"Here's some animals Hip-Hopping on the wall" Hoewel LL wel wordt geoutshined natuurlijk.

Ik vind deze gewoon leuk (voor een paar keer denk ik). Mooie clip ook .
Die uitspraak is gewoon te grappig.

toris

Het blijft een leuk nummer voor mij.

Is dat hiphop/R&B ja?

O woeps, ik keek gewoon bij updates en zag het niet in topic titel staan.

Er is wel een algemeen guilty pleasures-topic, maar die kan ik niet meer vinden...

Edit: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> "Guilty pleasures" Top 10

Niet dat het ook daadwerkelijk een GP is voor mij, maar dit topic biedt vrij goed uitkomst:

Blijft geniaal op alle gebieden .

Vanaf 1:50 ( die Gino?, is echt irritant btw

Lil Wayne - Go Dj

The hottest nigga under the sun

Nog van vroeger denk ik, verder heb ik op een paar nummers na echt een hekel aan Lil Wayne. Zeker zijn nummers van de laatste tijd

Misschien geen Guilty Pleasure voor mensen hier? Maar ik trek die 2 niet echt. Deze track however, dope.

Mijn guilty pleasure van de Opposites is deze, heerlijk chill nummer met mooi saxofoonwerk van Candy Dulfer, vooral dat laatste stuk is echt fijn

Waarom is dat een guilty pleasure? The Opposites hebben wel meer dope tracks die "echt" hiphop zijn. Op doe Rauwdauw EP staan een paar hele lekkere nummers.

MJ_DA_MAN schreef:
Niet dat het ook daadwerkelijk een GP is voor mij, maar dit topic biedt vrij goed uitkomst:
(embed)

Blijft geniaal op alle gebieden .

Ik ben het zoooo erg met je eens... Maar, ik vind het zelf echt wel een GP. Ik zit altijd te zeuren over die raps over hoeren en al die dingen, maar hoe Necro het brengt (en dat sample ook! Hoorde ik laatst op de radio trouwens, wel grappig) is zo geniaal. Leuk nummer, maar een heel album houd ik het niet vol. Geef mij maar Gory Days

Weet iemand trouwens van die beat is?( Skiezo 101 barz vanaf 1:50)
Vind het echt een toffe beat!

Heb hem weleens eerder gehoord, maar ik weet niet van wie hij is.

Is dat geen sample van message in a bottle ? Daar doet dat rifje me aan denken

Ja dat is volgens mij idd Message in a bottle.

Elohim schreef:
(quote)

Ik ben het zoooo erg met je eens... Maar, ik vind het zelf echt wel een GP. Ik zit altijd te zeuren over die raps over hoeren en al die dingen, maar hoe Necro het brengt (en dat sample ook! Hoorde ik laatst op de radio trouwens, wel grappig) is zo geniaal. Leuk nummer, maar een heel album houd ik het niet vol. Geef mij maar Gory Days

Heb ik precies hetzelfde met Necro, misschien omdat het zo duidelijk over de top is en omdat het gespit word over de dikste beats. Maar ook alleen Gory Days en losse tracks van andere albums.

Zo erg, maar ik dig die beat gewoon...

Die beat is inderdaad hard, jammer van alle rest.

Komt trouwens schijnbaar ergens anders vanaf. Kunnen ze dan niks

Weetje toevallig ook van welk nummer ze het gejat hebben?

Het is inderdaad van message in a bottle maar ik weet niet of die beat nou is gejat of niet?? Ik denk van wel haha. Maar ik heb deze gevonden het lijkt er een beetje op. Misschien hebben ze deze gemixed ofso.Ik vind die 101 versie veel beter. Ik hoop dat ik er ooit achter kom van wie die is .

Vrij onbekend album voor de meeste denk. Staat overigens wel op de site.

alexander-r schreef:
Weetje toevallig ook van welk nummer ze het gejat hebben?

Ik zei het omdat ik het me meende te herinneren, ben even gaan zeoeken en zie hier. En dan is het ook niet een klein beetje gejat... Best een aardig nummer trouwens, dit.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:58 uur

geplaatst: vandaag om 00:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.