Genres / Hip-Hop / Guilty Pleasure tracks
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 21:30 uur
Ik snap die '
' reactie niet. Sesamstraat is hip. Ik zou als rapper ook sowieso meedoen aan sesamstraat. Elmo is altijd al mijn held geweest. 
' reactie niet. Sesamstraat is hip. Ik zou als rapper ook sowieso meedoen aan sesamstraat. Elmo is altijd al mijn held geweest. 
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 21:43 uur
"Here's some animals Hip-Hopping on the wall"
Hoewel LL wel wordt geoutshined natuurlijk.
Hoewel LL wel wordt geoutshined natuurlijk.
0
geplaatst: 29 september 2010, 01:42 uur
Ik vind deze gewoon leuk (voor een paar keer denk ik). Mooie clip ook
.Die uitspraak is gewoon te grappig.
0
geplaatst: 29 september 2010, 19:37 uur
O woeps, ik keek gewoon bij updates en zag het niet in topic titel staan. 

0
geplaatst: 30 september 2010, 00:26 uur
Er is wel een algemeen guilty pleasures-topic, maar die kan ik niet meer vinden...
Edit: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> "Guilty pleasures" Top 10
Edit: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> "Guilty pleasures" Top 10
0
geplaatst: 13 december 2010, 18:57 uur
Niet dat het ook daadwerkelijk een GP is voor mij, maar dit topic biedt vrij goed uitkomst:
Blijft geniaal op alle gebieden
.
.
0
geplaatst: 29 maart 2011, 08:25 uur
Lil Wayne - Go Dj
The hottest nigga under the sun

Nog van vroeger denk ik, verder heb ik op een paar nummers na echt een hekel aan Lil Wayne. Zeker zijn nummers van de laatste tijd
The hottest nigga under the sun

Nog van vroeger denk ik, verder heb ik op een paar nummers na echt een hekel aan Lil Wayne. Zeker zijn nummers van de laatste tijd

0
geplaatst: 29 maart 2011, 13:33 uur
Misschien geen Guilty Pleasure voor mensen hier? Maar ik trek die 2 niet echt. Deze track however, dope.
0
geplaatst: 29 maart 2011, 14:31 uur
Mijn guilty pleasure van de Opposites is deze, heerlijk chill nummer met mooi saxofoonwerk van Candy Dulfer, vooral dat laatste stuk is echt fijn
0
geplaatst: 29 maart 2011, 15:39 uur
Waarom is dat een guilty pleasure? The Opposites hebben wel meer dope tracks die "echt" hiphop zijn. Op doe Rauwdauw EP staan een paar hele lekkere nummers.
0
geplaatst: 29 maart 2011, 22:28 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Niet dat het ook daadwerkelijk een GP is voor mij, maar dit topic biedt vrij goed uitkomst:
(embed)
.
(embed)
. Ik ben het zoooo erg met je eens... Maar, ik vind het zelf echt wel een GP. Ik zit altijd te zeuren over die raps over hoeren en al die dingen, maar hoe Necro het brengt (en dat sample ook! Hoorde ik laatst op de radio trouwens, wel grappig) is zo geniaal. Leuk nummer, maar een heel album houd ik het niet vol. Geef mij maar Gory Days

0
geplaatst: 29 maart 2011, 22:35 uur
Weet iemand trouwens van die beat is?( Skiezo 101 barz vanaf 1:50)
Vind het echt een toffe beat!
Vind het echt een toffe beat!
0
geplaatst: 29 maart 2011, 22:40 uur
Heb hem weleens eerder gehoord, maar ik weet niet van wie hij is.
0
geplaatst: 30 maart 2011, 11:59 uur
Is dat geen sample van message in a bottle ? Daar doet dat rifje me aan denken
0
geplaatst: 30 maart 2011, 15:21 uur
Elohim schreef:
Ik ben het zoooo erg met je eens... Maar, ik vind het zelf echt wel een GP. Ik zit altijd te zeuren over die raps over hoeren en al die dingen, maar hoe Necro het brengt (en dat sample ook! Hoorde ik laatst op de radio trouwens, wel grappig) is zo geniaal. Leuk nummer, maar een heel album houd ik het niet vol. Geef mij maar Gory Days
(quote)
Ik ben het zoooo erg met je eens... Maar, ik vind het zelf echt wel een GP. Ik zit altijd te zeuren over die raps over hoeren en al die dingen, maar hoe Necro het brengt (en dat sample ook! Hoorde ik laatst op de radio trouwens, wel grappig) is zo geniaal. Leuk nummer, maar een heel album houd ik het niet vol. Geef mij maar Gory Days
Heb ik precies hetzelfde met Necro, misschien omdat het zo duidelijk over de top is en omdat het gespit word over de dikste beats. Maar ook alleen Gory Days en losse tracks van andere albums.
0
geplaatst: 30 maart 2011, 20:55 uur
Die beat is inderdaad hard, jammer van alle rest.
Komt trouwens schijnbaar ergens anders vanaf. Kunnen ze dan niks
Komt trouwens schijnbaar ergens anders vanaf. Kunnen ze dan niks

0
geplaatst: 30 maart 2011, 22:43 uur
Het is inderdaad van message in a bottle maar ik weet niet of die beat nou is gejat of niet?? Ik denk van wel haha. Maar ik heb deze gevonden het lijkt er een beetje op. Misschien hebben ze deze gemixed ofso.Ik vind die 101 versie veel beter. Ik hoop dat ik er ooit achter kom van wie die is .
0
geplaatst: 30 maart 2011, 22:47 uur
Vrij onbekend album voor de meeste denk. Staat overigens wel op de site.
0
geplaatst: 1 april 2011, 08:19 uur
Ik zei het omdat ik het me meende te herinneren, ben even gaan zeoeken en zie hier. En dan is het ook niet een klein beetje gejat...
Best een aardig nummer trouwens, dit.* denotes required fields.