menu

Genres / Hip-Hop / Guilty Pleasure tracks

zoeken in:
avatar van thgryda
Frank White schreef:
Het is inderdaad van message in a bottle maar ik weet niet of die beat nou is gejat of niet?? Ik denk van wel haha. [/embed]


Die van message in a bottle is gewoon een sample maar hij had het denk ik over die van opposites

avatar van He$$el_01
Dirruk schreef:

Vrij onbekend album voor de meeste denk. Staat overigens wel op de site.


Vind van dat album Life Goes On met Slim Thug wel erg goed. Ik vind dit nummer wat minder.


avatar van Stapler
alexander-r schreef:
Weetje toevallig ook van welk nummer ze het gejat hebben?


Tis van een oud House nummer. aub: The PartySquad feat. Sef, Dio (Dutch Rapper) and Sjaak's Licht Van De Laser sample of Kristine W's Feel What You Want | WhoSampled
En @ Niels. Je weet toch wel dat in HipHop insane veel gesampled word he .


avatar van Colucci_Era
Deze draai ik de laatste tijd best vaak:



bennerd
Ik ga dan meer voor deze van Waka Flocka:




De fans daarvan kunnen met onderstaande ook wel weg, denk ik:



avatar van Colucci_Era
Hard in da Paint is inderdaad de ultieme guilty pleasure van Waka Flocka.

avatar van He$$el_01
Baracka Flocka is beter.

avatar van Elohim
bennerd schreef:
Ik ga dan meer voor deze van Waka Flocka:

(embed)

De fans daarvan kunnen met onderstaande ook wel weg, denk ik:

(embed)

Moet eerlijk zeggen dat die Waka Flocka track best leuk klinkt. Dat geschreeuw er constant doorheen camoufleert de matige rapper en maakt het lekker energiek.

Die Gunplay is toch echt nog een niveau lager!

bennerd
Ik vind het beiden heerlijk energiek klinken. En die track van Gunplay kan ik langer op repeat uithouden dan die track van Waka Flocka Flame, omdat ik Gunplay wat beter vind klinken.

avatar van Colucci_Era
Deze is ook best hard:




Een dertien in een dozijn beat van Lex Luger, maar met de juiste rappers erop is het te doen.



avatar van He$$el_01












Niet echt guilty pleasures, want het zijn gewoon allemaal harde nummers.


avatar van Elohim
Mijn god, ik herinner het bestaan van een MuMe topic waarin de laatste post uit 2012 was... Ik wist niet dat ik hier al zo lang actief was eigenlijk.
In ieder geval, met de huidige stand van zaken op MuMe, denk ik dat dit tegenwoordig wel als Guilty Pleasure geldt:


avatar van He$$el_01
Prima nummertje inderdaad.

Wat heb ik trouwens een paar ongelofelijk harde nummers in dit topic geplaatst.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:31 uur

geplaatst: vandaag om 12:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.