MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Waar koop ik mijn hiphopmuziek?

zoeken in:
Iemand enig idee of er op de platen- en CD-beurs morgen een beetje HipHop te vinden is...?

Sqritz
Cunninlynguists - A Piece Of Strange(CD) | hhv.de | shop

Is hij hier dan ook echt terug beschikbaar? Of is dit nog van vroeger, en dat je dan na enkele weken wachten te horen krijgt dat hij toch niet beschikbaar is..

Weet ik niet, heb hem daar niet bestelt, wel binnenkort van plan! Over het algemeen zijn ze wel betrouwbaar!

Ja die cd is het laatste jaar (of 2 al inmiddels) opnieuw leven ingeblazen door LAunderground, die kan je gerust bestellen.

Sqritz
Oké, dus binnenkort heb ik hem in m'n bezit.

Misschien maar 2 stuks bestellen om dan binnen enkele jaren voor woekerprijzen te verkopen...

Pleijte
Volgend weekend (26 januari) is er in de RAI in Amsterdam een platen en cd beurs. Weet iemand van jullie of dat de moeite is om naartoe te reizen (vanuit Zeeland) qua hiphop aanbod?
Beetje zonde om zo een eind te reizen voor niks....

Via internet bestel ik zelf altijd via cdwow. Onder andere omdat ik geen creditcard heb en je daar gewoon via iDeal kunt betalen. Weet iemand van jullie nog een goede website waarbij dat kan?

Voor ughh.com heb je paypal nodig, waar je ook gewoon alleen maar een rekening voor nodig hebt, geen credit card ofzo. Ook hhv.de is betrouwbaar.

Ikzelf koop het liefst bij artiesten of labels zelf. Ik vind de laatste tijd weinig andere dingen het kopen waard dan rhymesayers en strangefamousrecords, dus dat zit wel goed. Ook via dingen als merchdirect.com kan je goed dingen vinden.

Eigenlijk moet je gewoon paypal hebben, dan is betaling nooit een probleem.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.