MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Zit je nou ook op het forum van nlhh te spammen Stapler? Alleen maar lid worden om jezelf te promoten, tsk tsk, schaamteloos

Per dag: 1

Ik heb hem nu toch maar een eerste draai gegeven. Het begin met Ante Mortem vond ik niet geweldig, vind het mede door de drum wat flets klinken. Daarna gaat de EP meteen een niveau omhoog als Julian fraaie strijkers laat horen op Hectic en Sander een koor heeft uitgenodigd op Mystery Bliss, dit zorgt voor de nodige spanning. Resurrection kent met name een fijn tempo, de drums zorgen er wel voor dat ik in beweging kom, de sample vind ik minder bijzonder maar stoort absoluut niet. Voor The Strings of Death valt min of meer het zelfde te zeggen, bij beide beats had ik overigens zo iets van: dit heb ik al eens eerder van jullie gehoord. Maar dat kan kloppen aangezien ik regelmatig een bestandje van jullie krijg via msn, dus is het onzinnig om daar over te zeuren. Het slotakkoord met Volt vind ik echter briljant. Om een woord als ‘meesterwerk’ te gebruiken vind ik weliswaar te ver gaan, maar ik vind het toch een tamelijk briljante beat. Met name de uitgekozen sample is er voor mij een om de vingers bij af te likken.

Ante Mortem: Beat Tape is uiteindelijk een prima EP geworden, er is zeker nog werk aan de winkel voor beide heren maar dat ze talent hebben bewijzen ze zeker. Ik ben benieuwd hoe dit klinkt met rappers op de beat en heb nu al zin in het aankomende album.

3,5/4*

Harco
Hitchcock's Psycho.

Hahah ik heb gewoon iedereen toegevoegd .
En ik schrijf ook heel af en toe wat voor HHL hoor .

Hij bedoeld een ander forum.
En ja, we maken zoiets niet voor niks dus we willen het aan de man brengen.

En thanks voor de reacties Appreciate it !

Oh ok ja weet al welke en nee daar was ik al heel lang lid van .

Rhythm & Poetry schreef:
Het slotakkoord met Volt vind ik echter briljant. Om een woord als ‘meesterwerk’ te gebruiken vind ik weliswaar te ver gaan, maar ik vind het toch een tamelijk briljante beat. Met name de uitgekozen sample is er voor mij een om de vingers bij af te likken.

Ante Mortem: Beat Tape is uiteindelijk een prima EP geworden, er is zeker nog werk aan de winkel voor beide heren maar dat ze talent hebben bewijzen ze zeker. Ik ben benieuwd hoe dit klinkt met rappers op de beat en heb nu al zin in het aankomende album.

3,5/4*

dankje voor je review! Dat je daar tijd in steekt . Held.

Haha, maakt niet uit hoor, je mag best promo voor jezelf maken, zolang je maar geen promo voor hiphopleeft (spam!) maakt, dan ban ik je ass!

Hey maar "Plakband", je moet deze "tape" toch wel checken he?!

Vást wel ooit, maar ik heb nu zelfs Royce uitgezet omdat ik eigenlijk moet leren.... en zit ik alsnog te SOG'gen op MuMe, zucht

Plakband schreef:
Zit je nou ook op het forum van nlhh te spammen Stapler? Alleen maar lid worden om jezelf te promoten, tsk tsk, schaamteloos

(quote)

Huh daat laatste vind ik heel vaag, maar zal ook wel allemaal .

Oh, dat kwam van het profiel... Gebruikersprofiel JujuStapler

Forum nlhh

Improvision
Nieuwe track van Korhymes - All Over Again, beat door mij:

zSHARE - Korhymes - All over again.mp3

die beat is natuurlijk weer fucking vet

Even een cijfer geven aan de AM tracks:

01. Volt: 9
02. Hectic: 8,25
03. Mystery Bliss: 8,25
04. Resurrection: 7, 25
05. The Strings of Death: 7
06. Ante Mortem: 6

Dope beat Impro. Korhymes' rappen vind ik er wel mee door kunnen.

En thanks ook R&P

Harco
Rhythm & Poetry schreef:
Even een cijfer geven aan de AM tracks:

01. Volt: 9
02. Hectic: 8,25
03. Mystery Bliss: 8,25
04. Resurrection: 7, 25
05. The Strings of Death: 7
06. Ante Mortem: 6

Ante Mortem is fijjjjjnnnnn, man!

NIGHTMARE, en dat pianoloopje.

Leuke beat, impro.

Ik vind Juju's & Staplers project erg geslaagd.

Ik ben de langverwachte Ante Mortem-EP nu naar beneden aan het laden. Ik heb er hoge verwachtigen van, hoewel ik mijn best moet doen die niet verziekt te laten worden door de onauthentieke, onsubtiele hoes. Ik mag ook hopen dat die bij Post Mortem stukken beter wordt. Voor mijn part fotograferen jullie jezelf in zwart wit in een park, frisbee-end met een vinylplaat. Zelfs dat zou nog beter zijn. Stukken zelfs.

Dankje Sjaak xD.
Die Middeleeuwen beats komen btw in orde binnenkort .

En dankje Kill

JLjuju schreef:
Die Middeleeuwen beats komen btw in orde binnenkort .

Vet.

Trouwens, dat frisbee-idee heeft wel een mooie symboliek: het tekent jullie samenwerking (overfrisbeeën), jullie toewijding (vinyl) en jullie voorkeur voor een grauwe sfeer in de beat (de herfstbladeren die nu in de parken liggen en het zwart-wit). Het grote nadeel is alleen dat het nergens op slaat met betrekking tot de titel. Maar dat deed deze hoes ook niet. Bovendien vraag ik me af of jullie überhaupt wel een idee achter die naam hebben dat verder gaat dan 'nou ja, het klinkt gewoon koel'. Nou ja, goed, het is jullie keuze, ik kon het alleen niet laten even wat horizonverbredend te lullen.

Het heeft gewoon met de dode (Mortem) en duistere sfeer te maken.
Ante Mortem is vrij hectisch en vreemd, zoals een bijnadoodervaring (Ante Mortem, voor de dood).

Ah oké. Goed om te horen. (Ik zal het binnenkort aandachtig beluisteren.)

Ook wel vrij bazig om het spookslot-theme te samplen .

Ja toch. We hebben wel meer Efteling gesampled .

Harco
im just listining to this song because i have homework to listen to it im actuly from the ghetto

Ik heb er geen woorden voor.

Die viel me ook direct op ja . Jammer van die thumbs down.

Ik zag het ook xD. Gelijk thumb up gestemd haha

Harco
Daar kunnen we zo even een einde aan maken.

Harco schreef:
(quote)

Ante Mortem is fijjjjjnnnnn, man!

NIGHTMARE, en dat pianoloopje.

Harco schreef:
Hitchcock's Psycho.

Waar komen 'Nightmare' en 'Hitchcock's Psycho' nu ineens vandaan?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:12 uur

geplaatst: vandaag om 03:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.