Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 29 augustus 2010, 17:32 uur
Ik vind vooral het die waslijst aan namen wat te ver gaan, het lijkt alsof je een backpacker bent die bevestiging nodig heeft voor zijn goede muzieksmaak.
0
geplaatst: 1 september 2010, 20:19 uur
@improvision
Kijk, ik vind het gewoon leuk om mensen te laten weten wie ik goed vind en waarom. Ik luister veel dingen die ik op deze site vind en ik kijk zelf wat ik goed vind. Maar ik ben geen 'backpacker' ofzo, ik heb een eigen mening over muziek en die is niet dat het uit de 90s moet komen of onbekend moet zijn.
@sjaakspeare
Je weet toch zelf ook wel dat je een brag n boast rap niet te serieus moet nemen, het is ook gwn een btje dromen van wat je zou willen en scherpe opmerkingen, metaforen, punchlines, flow etc. Zo zie ik het. Maar ik vind het wel goed om je mening te horen.
Kijk, ik vind het gewoon leuk om mensen te laten weten wie ik goed vind en waarom. Ik luister veel dingen die ik op deze site vind en ik kijk zelf wat ik goed vind. Maar ik ben geen 'backpacker' ofzo, ik heb een eigen mening over muziek en die is niet dat het uit de 90s moet komen of onbekend moet zijn.
@sjaakspeare
Je weet toch zelf ook wel dat je een brag n boast rap niet te serieus moet nemen, het is ook gwn een btje dromen van wat je zou willen en scherpe opmerkingen, metaforen, punchlines, flow etc. Zo zie ik het. Maar ik vind het wel goed om je mening te horen.
0
geplaatst: 4 september 2010, 17:12 uur
Ik ben het met Relax eens, beste Animalistic-track tot nu toe. Dat belooft wat! Ik vind de beat heel mooi voor een dromerige, maar wel wat melancholische sfeer zorgen. Jullie rappen daar allebei erg goed overheen en voor zover ik de teksten kan volgen (ligt niet aan jullie, heb ik altijd moeite mee), vind ik die ook prima. Alleen het refrein vind ik niet veel toevoegen, maar het stoort me ook niet, dus wat maakt het uit... 
Overigens, Korhymes, als ik jullie album zou kopen, zit er dan een tekstenboekje bij?

Overigens, Korhymes, als ik jullie album zou kopen, zit er dan een tekstenboekje bij?
0
geplaatst: 6 september 2010, 16:50 uur
Thanks ;D
En nee helaas. Dit ben ik van plan om de volgende keer keer te doen nu ik meer weten van het drukken van CD's enzo.
En nee helaas. Dit ben ik van plan om de volgende keer keer te doen nu ik meer weten van het drukken van CD's enzo.
0
FightForMore
geplaatst: 6 september 2010, 19:46 uur
Het is eindelijk begonnen, ik heb gisteren de eerste alinea (met 16 lines) geschreven en ik ga zeker twee alinea's doen, misschien 3, als ik nog inspiratie heb. Dus nog 1 officiële line.
0
geplaatst: 6 september 2010, 22:54 uur
Heel lekkere track van Animalistic, dope!
En ja Rob, tijd voor een mic
En ja Rob, tijd voor een mic

0
geplaatst: 6 september 2010, 23:30 uur
Dope nummer! Ik heb trouwens een tijdje geleden jullie cd op discogs gezet.

0
FightForMore
geplaatst: 10 september 2010, 12:30 uur
De tekst is af voor het nummer, de beat moet nog wat gewijzigd worden ivm die hook. Weet er iemand kwalitatieve mic's (en geluidskaarten) onder de 100, anders moet ik 200 euro uitgeven aan de Shure en geluidskaart...
0
geplaatst: 10 september 2010, 15:11 uur
Als ik jou was zou ik iig geen geld aan een geluidskaart uitgeven. Of heb je echt kut geluid? Kun je nog beter goede headphones of boxen kopen. Al worden boxen wel heel deur. Beter ga je naar een zaak en zeg je wat je wil enzo dan weten hun wel mics die bij jou passen.
0
geplaatst: 10 september 2010, 16:07 uur
Ik zou sowieso beginnen met primitieve dingen, haalt meer originaliteit naar boven. Hoe denk je dat jou idolen zijn begonnen? Ook zou ik je eerste tracks niet op het internet posten, later ben je veel beter.
Verder scheelt het veel geld als je er niet door mee wilt gaan.
Verder scheelt het veel geld als je er niet door mee wilt gaan.
0
geplaatst: 13 september 2010, 21:19 uur
Ik heb zelf ooit een samson q1u usb gekocht
. En als je de basis van mixen leert kan je het best wel ok laten klinken.
. En als je de basis van mixen leert kan je het best wel ok laten klinken.
0
geplaatst: 25 september 2010, 13:56 uur
Dames en heren en Sander,
Wij, vakmannen van de nieuwe hiphopsensatie BWOEB (Bert Wil Ook een Baard), presenteren u vol trots onze eerste hit die op de later dit jaar uitkomende EP zal verschijnen. Hoewel we nog geen titel hebben voor die EP, hebben we wel al een datum geprikt die het net zo goed niet kan worden.
Enfin, to the point. BWOEB bestaat uit Delars, MC Kebab, pqt en de knapste god van mume op Delars, MC Kebab en pqt na (dat ben ik). Ons eerste nummer heet Welkom en kent een beat van Delars. Raps zijn er van MC Robhef, Rini Voets en Kiwi. Check de meest gare, abstracte shizzle kunst uit:
zSHARE - BWOEB_ - Welkom _ Prod. By Delars_.mp3
Wij, vakmannen van de nieuwe hiphopsensatie BWOEB (Bert Wil Ook een Baard), presenteren u vol trots onze eerste hit die op de later dit jaar uitkomende EP zal verschijnen. Hoewel we nog geen titel hebben voor die EP, hebben we wel al een datum geprikt die het net zo goed niet kan worden.

Enfin, to the point. BWOEB bestaat uit Delars, MC Kebab, pqt en de knapste god van mume op Delars, MC Kebab en pqt na (dat ben ik). Ons eerste nummer heet Welkom en kent een beat van Delars. Raps zijn er van MC Robhef, Rini Voets en Kiwi. Check de meest gare, abstracte shizzle kunst uit:
zSHARE - BWOEB_ - Welkom _ Prod. By Delars_.mp3
0
geplaatst: 25 september 2010, 14:08 uur
Als je geband bent op MuMe heb je de ruimte om jezelf te ontwikkelen als producer; deze productie onderstreept dat idd.
0
Harco
geplaatst: 25 september 2010, 14:10 uur
Harde beatz. Nu nog een betere mp3speler kopen, Rob.
0
geplaatst: 25 september 2010, 14:59 uur
Hoe kan ik Jelle nou zien als ie achter een boom zou staan? 

0
geplaatst: 25 september 2010, 15:21 uur
YALL laten we dit niet ook in een zever-topic veranderen en dat ze dit ook gaan sluiten.
0
geplaatst: 25 september 2010, 16:21 uur
Dat sesamstraat fragment met die geweerschoten erdoor is echt briljant.* denotes required fields.