Genres / Hip-Hop / Pictures die Hip-Hop uitstralen
zoeken in:
0
CaliLove
geplaatst: 9 juli 2008, 19:12 uur
Post hier pictures die Hip-Hop uitstralen.
Whenever het nu een picture van graffiti is, een albumcover of een picture van een bepaalde buurt of whateva.
Post It!
Hier alvast :

Picture vanuit een buurt uit Detroit.
Maar het mogen ook vrolijke pictures zijn hoor
Whenever het nu een picture van graffiti is, een albumcover of een picture van een bepaalde buurt of whateva.
Post It!
Hier alvast :

Picture vanuit een buurt uit Detroit.
Maar het mogen ook vrolijke pictures zijn hoor

0
geplaatst: 9 juli 2008, 19:16 uur
Indrukwekkende foto Cali.
Deze 2 albumcovers ademen voor mij de hiphopsfeer uit. Het zijn tevens 2 van mijn favoriete albumcovers:

&

Op de eerste foto is de bekende cover van Reflection Eternal te zien. Ik zie er een jonge man in die met zijn baggy kleding relaxt tegen een muur aan staat. Op de muur is met een prachtige graffiti tekening iemands gezicht gespoten. Het is naar mijn idee mooi weer. Op de voorgrand zie ik verder een box van een ghettoblaster die doet denken aan de oldskool.
Op de 2de foto is Charizma te zien. De zwart/wit foto geeft voor mij de oldskool aan. De foto straalt voor mij ook humor uit door de jeugd foto van Peanut Butter Wolf en door het papier waar de namen op geschreven staan, goedkoop ziet het eruit maar erg mooi.
Deze 2 albumcovers ademen voor mij de hiphopsfeer uit. Het zijn tevens 2 van mijn favoriete albumcovers:
&

Op de eerste foto is de bekende cover van Reflection Eternal te zien. Ik zie er een jonge man in die met zijn baggy kleding relaxt tegen een muur aan staat. Op de muur is met een prachtige graffiti tekening iemands gezicht gespoten. Het is naar mijn idee mooi weer. Op de voorgrand zie ik verder een box van een ghettoblaster die doet denken aan de oldskool.
Op de 2de foto is Charizma te zien. De zwart/wit foto geeft voor mij de oldskool aan. De foto straalt voor mij ook humor uit door de jeugd foto van Peanut Butter Wolf en door het papier waar de namen op geschreven staan, goedkoop ziet het eruit maar erg mooi.
0
geplaatst: 9 juli 2008, 19:26 uur

Dit is een plaatje van de mooiste tattoo die ik ken. Ondanks dat het opzich niet veel met hiphop te maken heeft, het is namelijk voor alles en iedereen, hebben wel veel hiphop artiesten een tattoo. De Life/Death tattoo van Method. Ik denk (en ik heb er weinig verstand van) dat dit te maken heeft met de achtergrond van de rappers uit de ghetto's waar het elke dag zwaar is en je moet zien te overleven.
0
geplaatst: 9 juli 2008, 19:40 uur
Ja ik snap het, het zijn 2 slipmatten maar zo heeft ie het vast niet bedoeld.
Hoe dan ook ik vond het droog.
0
geplaatst: 9 juli 2008, 22:16 uur

En stel je dan voor dat daar wat gasten staan wiet te roken.. chillen.. freestylen in een underground plaatsje

Dit is trouwens een artwork he, geen echte foto voor de mensen met slechte ogen

0
geplaatst: 10 juli 2008, 15:52 uur

Een boek lezen buiten in de zon op een stoep. Ja, want een goede hiphop artiest haalt uit alle mogelijke bronnen zijn wijsheden. Dat Masta Ace op de foto staat is een leuke bijkomstigheid.
Edit het kan ook zijn dat hij zelf aan het schrijven is, maar ook dat hoort helemaal bij de hiphop. Zelf je rhymes creeeren.

2 hiphop icoonen. Links op de foto zie ik Madlib die voor de nodige Rhythm zorgt in de producties. Rechts zie ik MF Doom die voor de Poezie in de teksten zorgt.
Samen vormt dit duo mijn usernaam, Rhythm & Poetry
0
geplaatst: 10 juli 2008, 16:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dit is een plaatje van de mooiste tattoo die ik ken. Ondanks dat het opzich niet veel met hiphop te maken heeft, het is namelijk voor alles en iedereen, hebben wel veel hiphop artiesten een tattoo. De Life/Death tattoo van Method. Ik denk (en ik heb er weinig verstand van) dat dit te maken heeft met de achtergrond van de rappers uit de ghetto's waar het elke dag zwaar is en je moet zien te overleven.
Erg mooie tat inderdaad, ik kan er alleen niet echt Life uithalen.
Maar dat kan ook een beetje door het licht komen.
0
geplaatst: 10 juli 2008, 16:25 uur
Dat is wel heel erg knap gedaan 
Ik heb er ook weer een want Wild Style is toch wel erg HipHop

Volgens mij is het een LP/CD-store.

Ik heb er ook weer een want Wild Style is toch wel erg HipHop

Volgens mij is het een LP/CD-store.
0
geplaatst: 10 juli 2008, 16:40 uur
Relax schreef:
Een boek lezen buiten in de zon op een stoep.
Hij schrijft.
Een boek lezen buiten in de zon op een stoep.
Hij schrijft.
Check mijn edit, en die stond er al, voor jouw reactie.
0
Relax
geplaatst: 10 juli 2008, 17:18 uur
Ik doe gewoon graag moeilijk, heb me bericht al verwijderd.

0
geplaatst: 10 juli 2008, 17:19 uur
Speciaal voor Relax
:

Ik vind overigens dat hij niet echt opschiet, hij doet al een uur over dezelfde pagina.
:
Ik vind overigens dat hij niet echt opschiet, hij doet al een uur over dezelfde pagina.
0
geplaatst: 10 juli 2008, 17:22 uur
Die laatste van Raffael vind ik tot nu toe het meest 'hip-hop'.
0
geplaatst: 10 juli 2008, 20:06 uur

Deze vind ik heel erg hiphop, je weet meteen hoe laat het is als je dit ziet.
* denotes required fields.