MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Pictures die Hip-Hop uitstralen

zoeken in:
De overheid toch ook altijd. Zitten ons steeds dwars. Stoplichten die op het laatste moment op rood springen, glasscherven op de weg waardoor je een lekke band krijgt of wat te denken van iedereen die onnodig in de gevangenis zit omdat ze illegaal wapens in het bezit hebben?

Haha die Kempi op z'n kamertje in het bourgondische zuiden. Dat ie Guus Meeuwis gaat coveren, want dit is echt te makkelijk en te zielig.

Ulfat-e-Zulmat
Dungeon schreef:
Die van Ulfat kan ik me goed in vinden.
Ik moest namelijk denken aan het gevoel geketend te zijn door het systeem. Zo is het leven toch. Heel het systeem houdt ons in het gareel. Dat zijn de kettingen van het leven. Om daar wat minder last van te hebben moet je het maximale uit het leven halen met de middelen die je hebt. Dat is het bladgoud. Je houdt jezelf dan wel een beetje voor gek want de problemen verdwijnen er niet door. Maar het maakt het allemaal wel wat draaglijker.

Plaatje bewijst maar weer eens dat kunst nodig is om het abstracte te kunnen verwoorden.

Someday we'll all be free.

Moest meteen aan dit topic denken, hopelijk zit ik wel een beetje goed.

(afbeelding)

Whaha jah, die is echt heel goed. xD

Geniaal, haha!

Improvision

(afbeelding)

(afbeelding)

RZA en Yoko Ono.

(afbeelding)

Jay-Z en Kanye met Tyler en Justin Bieber.

(afbeelding)

Jay-Z met de wereldberoemde architect Frank Gehry.

Wow, vette foto!

Edit: ik had het dus over die eerste, die andere twee heeft ie er later aan toegevoegd.

Jay-Z staat dus ook al graag met mensen op de foto.

Jay-Z is de Slowgaze van de hiphop.

bennerd schreef:
Jay-Z is de Slowgaze van de hiphop.

Niet, want Slowgaze kan rappen.

nice, maar wie is het?

MAS

(afbeelding)

Run DMC & Divorze Posse (1990)

oja, it's all about the Benjamins.

Die gast lijkt op Han Peekel

(afbeelding)

Ghost en z'n Eagle

Gast
geplaatst: vandaag om 16:36 uur

geplaatst: vandaag om 16:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.