Genres / Hip-Hop / Pictures die Hip-Hop uitstralen
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2012, 14:28 uur
De overheid toch ook altijd. Zitten ons steeds dwars. Stoplichten die op het laatste moment op rood springen, glasscherven op de weg waardoor je een lekke band krijgt of wat te denken van iedereen die onnodig in de gevangenis zit omdat ze illegaal wapens in het bezit hebben?
0
geplaatst: 4 januari 2012, 17:36 uur
Haha die Kempi op z'n kamertje in het bourgondische zuiden. Dat ie Guus Meeuwis gaat coveren, want dit is echt te makkelijk en te zielig.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 5 januari 2012, 21:25 uur
Dungeon schreef:
Die van Ulfat kan ik me goed in vinden.
Ik moest namelijk denken aan het gevoel geketend te zijn door het systeem. Zo is het leven toch. Heel het systeem houdt ons in het gareel. Dat zijn de kettingen van het leven. Om daar wat minder last van te hebben moet je het maximale uit het leven halen met de middelen die je hebt. Dat is het bladgoud. Je houdt jezelf dan wel een beetje voor gek want de problemen verdwijnen er niet door. Maar het maakt het allemaal wel wat draaglijker.
Plaatje bewijst maar weer eens dat kunst nodig is om het abstracte te kunnen verwoorden.
Die van Ulfat kan ik me goed in vinden.
Ik moest namelijk denken aan het gevoel geketend te zijn door het systeem. Zo is het leven toch. Heel het systeem houdt ons in het gareel. Dat zijn de kettingen van het leven. Om daar wat minder last van te hebben moet je het maximale uit het leven halen met de middelen die je hebt. Dat is het bladgoud. Je houdt jezelf dan wel een beetje voor gek want de problemen verdwijnen er niet door. Maar het maakt het allemaal wel wat draaglijker.
Plaatje bewijst maar weer eens dat kunst nodig is om het abstracte te kunnen verwoorden.
Someday we'll all be free.

0
geplaatst: 29 februari 2012, 19:00 uur
Moest meteen aan dit topic denken, hopelijk zit ik wel een beetje goed.

0
geplaatst: 8 juni 2012, 00:45 uur

RZA en Yoko Ono.

Jay-Z en Kanye met Tyler en Justin Bieber.

Jay-Z met de wereldberoemde architect Frank Gehry.
0
geplaatst: 8 juni 2012, 00:46 uur
Wow, vette foto! 
Edit: ik had het dus over die eerste, die andere twee heeft ie er later aan toegevoegd.

Edit: ik had het dus over die eerste, die andere twee heeft ie er later aan toegevoegd.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 17:53 uur
bennerd schreef:
Jay-Z is de Slowgaze van de hiphop.
Jay-Z is de Slowgaze van de hiphop.
Niet, want Slowgaze kan rappen.
* denotes required fields.