menu

Genres / Hip-Hop / Pictures die Hip-Hop uitstralen

zoeken in:
CaliLove

(afbeelding)

avatar van Yak
Yak
Niet eens bedoeld als grap, maar ik vind deze foto van onze 2 katten altijd wel heel hiphop.


(afbeelding)

avatar van itchy
Mijn katten zijn niet onder de indruk, yo.

(afbeelding)
(kitties with attitude)

CaliLove
^^^^

Gelieve dit topic niet te verpesten met zinloze posts....

raffael77
idd.

avatar van sq
sq
Wel, nummer 1 in mijn top tien:


(afbeelding)


CaliLove
Letterlijk een schreeuw vanuit de underground :


(afbeelding)

avatar van Yak
Yak
CaliLove schreef:
Gelieve dit topic niet te verpesten met zinloze posts....


Ach, dit hele topic is vrij zinloos.

avatar van Rhythm & Poetry
Je hoeft niet mee te doen hoor Yak, of kun je er niet tegen dat iemand tegen je zegt dat je post zinloos is (wat de post ook was).

Maar hé jij kunt er een slotje opzetten aangezien je van de crew bent. Ga je gang zou ik zeggen. Dan kunnen de users die dit wel een leuk topic vinden nog gauw een afbeelding posten (zoals ik).

Enfin, even een paar hoesjes van deze eeuw die mij sterk doen denken aan de oldskool:


(afbeelding)


(afbeelding)



(afbeelding)

avatar van Yak
Yak
Rhythm & Poetry schreef:
Je hoeft niet mee te doen hoor Yak, of kun je er niet tegen dat iemand tegen je zegt dat je post zinloos is (wat de post ook was).


Als ik mijn afwasborstel een hiphop-uitstraling vind hebben mag ik 'm volgens de regels van dit topic ook hier posten. Dus het is niet aan anderen te bepalen welke posts zinloos zijn.

Mahgoed, non-dissussie. Ik bemoei me er verder niet meer mee.

avatar van Cygnus
Zolang het de bedoeling is dat hier foto's worden geplaatst die iets uistralen, lijkt dit topic me moeilijk serieus te nemen...


avatar van Rhythm & Poetry
Och jee, de niet hiphop-headz vormen een leger.

avatar van deric raven
Bij Hip Hop denk ik aan gouden kettingen, en inderdaad aan Public Enemy, Arrested Development en De La Soul.

CaliLove
Rhythm & Poetry schreef:
Och jee, de niet hiphop-headz vormen een leger.

En het grappige is dat als er dan is een discussie ontstaat, die dan direct (soms onnodig) wordt verwijdert....

Dus moderators, nu is het is de kans om is nuttig te zijn....

raffael77
Cygnus schreef:
Zolang het de bedoeling is dat hier foto's worden geplaatst die iets uistralen, lijkt dit topic me moeilijk serieus te nemen...


Pop Bitches opzouten als je toch niets nuttigs in te brengen hebt.

raffael77
Ik denk dat we als hiphop heads ons maar eens moeten verzamelen bij pop sletjes forum om daar maar eens de vuile was uit te gaan hangen.

avatar van deric raven
Cygnus schreef:
Zolang het de bedoeling is dat hier foto's worden geplaatst die iets uistralen, lijkt dit topic me moeilijk serieus te nemen...


Onzin, het gaat juist om foto's die iets uitstralen, en tot nu toe met veel mooi resultaat.
Het zou zonde zijn om dit topic te sluiten, en ook nergens op slaan.

avatar van Rhythm & Poetry
deric raven schreef:
(quote)


Onzin, het gaat juist om foto's die iets uitstralen, en tot nu toe met veel mooi resultaat.
Het zou zonde zijn om dit topic te sluiten, en ook nergens op slaan.


Iemand die het begrijpt


(afbeelding)

Improvision

(afbeelding)

avatar van JLjuju
Ey zinloze hip-hop haters rot effe een eindje op a.u.b, we gaan jullie techno topics ook niet vervuilen met foto's van een oerlelijke kat (zal wel een van de mooiste in dat topic zijn)



(afbeelding)

avatar van Cygnus
deric raven schreef:
(quote)


Onzin, het gaat juist om foto's die iets uitstralen, en tot nu toe met veel mooi resultaat.
Het zou zonde zijn om dit topic te sluiten, en ook nergens op slaan.

Ik doel op die knoepert van een taalfout in de topictitel... Als daar gewoon uitstralen had gestaan, was ik hier als echte Pop Bitch ( ) zijnde niet eens gekomen...

avatar van deric raven
Gewoon te snel getypt, was mij niet eens op gevallen.
Kan gebeuren.

avatar van MJ_DA_MAN
Oei, een typfoutje. Inderdaad, sluiten die shit!

avatar van Chrisseh
Improvision schreef:
(afbeelding)

Wow Improvision, nu pas zie ik je avatar goed, vette foto.

avatar van Stapler
Chrisseh schreef:
(quote)

Wow Improvision, nu pas zie ik je avatar goed, vette foto.


Hey ja. Ik ook, goed bedachte pic.

rico-bballer

(afbeelding)

fastpulseboy
Ik vind het topic wel cool. Sommige foto's kunnen zo'n feel hebben. cd-hoezen posten is een beetje zinloos, maar zo'n straathoek in Detroit ed hebben wel wat. en idd die katten van yak en selma zien er behoorlijk hip hop uit hahaha! ik zie er zo een capuchon overheen zitten!
Nu alleen die typfout in de topictitel ff aanpassen, lukt toch wel he. hiphoppers hebben soms wel een helpend handje nodig.

avatar van MJ_DA_MAN
fastpulseboy schreef:
hiphoppers hebben soms wel een helpend handje nodig.
Denigratie?

SinX
Nog eentje met wild style. En breakdancen is natuurlijk een van de elementen van Hip-Hop.

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:27 uur

geplaatst: vandaag om 21:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.