Genres / Hip-Hop / Hiphop albumhoezen en booklets, Cd (uiterlijk)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2010, 23:30 uur
Misterfool schreef:
*De Hoes Van necro lijkt wel op een "Death"cover. Niet de stijl die ik gaaf vind.
*De Hoes Van necro lijkt wel op een "Death"cover. Niet de stijl die ik gaaf vind.
Het is ook van dezelfde maker. Ik vind het wel een eigen stijl hebben, en het is eigenlijk zo kitsch dat het mooi word.
0
geplaatst: 1 juli 2010, 00:10 uur
Zoiets heb ik dus ook. Het dekt in ieder geval de lading van het album. 

0
Improvision
geplaatst: 1 juli 2010, 00:26 uur
Misterfool schreef:
*Garbage pail Beats is qua hoes vrij gewoontjes/onopvallend.
Als er nu iets is dat het absoluut niet is, is het dat wel. Het fluoresceert zo hard dat mijn ogen ervan pijn doen.*Garbage pail Beats is qua hoes vrij gewoontjes/onopvallend.
0
geplaatst: 1 juli 2010, 01:09 uur
Vind em juist vet uitgewerkt. Lekker felle kleuren, het concept is leuk en het sluit perfect aan bij het album/titel.
0
geplaatst: 1 juli 2010, 09:09 uur
Stapler schreef:
.
En dat terwijl het niet eens grappig (bedoeld) was.(quote)
Ik moet zeggen dat ik niet vaak om je kan lachen, maar deze was wel raak
.
0
geplaatst: 30 juli 2010, 13:42 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb laatst voor vijf euro de deluxe edition van Man on the Moon (Kid Cudi) aangeschaft. Naast het mooie artwork, een fraai boekje, een dvd zit er ook nog een leuke poster bij. Ik vind het zeker de moeite waard.
Ik heb laatst voor vijf euro de deluxe edition van Man on the Moon (Kid Cudi) aangeschaft. Naast het mooie artwork, een fraai boekje, een dvd zit er ook nog een leuke poster bij. Ik vind het zeker de moeite waard.
Deluxe versie ook net binnen. Inderdaad vette artwork en de poster is zeker de moeite waard. Ben benieuwd naar de DVD.
0
geplaatst: 30 juli 2010, 13:53 uur
Silky & Smooth schreef:
Deluxe versie ook net binnen. Inderdaad vette artwork en de poster is zeker de moeite waard. Ben benieuwd naar de DVD.
(quote)
De DVD heb ik nog altijd niet bekeken.
De poster hangt wel op mijn kamer en de CD zelf blijft gaaf. 
0
geplaatst: 30 juli 2010, 19:13 uur
Stapler schreef:
Het is ook van dezelfde maker. Ik vind het wel een eigen stijl hebben, en het is eigenlijk zo kitsch dat het mooi word.
(quote)
Megadeth?

0
geplaatst: 30 juli 2010, 21:58 uur
Jouw avatar is zo gruwelijk.
Ik ga als ik thuis ben Elmo nemen (als avatar mensen, niet letterlijk) en dan zijn we net zusjes. 
Ik ga als ik thuis ben Elmo nemen (als avatar mensen, niet letterlijk) en dan zijn we net zusjes. 
0
geplaatst: 30 juli 2010, 22:06 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dank u

Ik ga als ik thuis ben Elmo nemen (als avatar mensen, niet letterlijk)

en dan zijn we net zusjes.

Om nog enigzins het topic te gebruiken waarvoor het oorspronkelijk bedoeld was: Sjaak had gelijk, dit is één van de hardere covers van het jaar:

0
geplaatst: 31 juli 2010, 00:14 uur
Ik kan geen goed plaatje vinden maar de cd versie van Hello Nasty is van binnen ook erg tof.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 10:48 uur
Ik heb deze week de Boot Camp Clik Triple Threat Box aangeschaft met daarin deze 3 albums:

Alle 3 erg vette covers vind ik.

Alle 3 erg vette covers vind ik.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 12:52 uur
Wou die van Kanye ook plaatsen!
Echt erg vette cover. Die drie eronder ook btw!
Echt erg vette cover. Die drie eronder ook btw!
0
geplaatst: 31 juli 2010, 16:51 uur
Die van Kanye vind ik echt één van de lelijkste ooit. En dat is niet omdat ik hem zo haat, maar omdat het gewoon lelijk is.
Edit: Die van Sean Price is wel
, de andere twee zijn wel redelijk. Biggie's cover is natuurlijk onhaatbaar.
Edit: Die van Sean Price is wel
, de andere twee zijn wel redelijk. Biggie's cover is natuurlijk onhaatbaar.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 13:00 uur
Vind die van Kanye echt wel vet! Waarschijnlijk omdat ik ook fan ben van degene die de cover heeft ontworpen: Takashi Murakami
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 14:11 uur
Die van Talib Kweli is echt vet.
Jammer dat het album niet zo denderend is.
Jammer dat het album niet zo denderend is.* denotes required fields.