Genres / Hip-Hop / Producers
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2006, 20:51 uur
BoordAppel schreef:
Hij is goed maar mag wel iets meer variatie in zijn beats stoppen.
(quote)
Hij is goed maar mag wel iets meer variatie in zijn beats stoppen.
ok, puntje van kritiek. Misschien wel terecht. Maar op Chemistry met Buckshot en op Murs 3:16 vind ik de beats heel overtuigend!
0
eazyfan
geplaatst: 16 augustus 2006, 20:52 uur
Stoupe hoort hier wel erbij, Rip The Jacker
daar levert hij geweldig werk
.
daar levert hij geweldig werk
.
0
Melle K
geplaatst: 16 augustus 2006, 21:54 uur
Primo
Pete Rock
Dre
MF Doom
RZA
Jay Dee
Q-Tip
Hi-Tek
Necro
Madlib
En dan kan je er nog wel 20 bij verzinnen (9th wonder, Eric B., Marley Marl, Havoc, DangerMouse, Large Professor enz. maar naar deze producers luister ik het meest de laatste tijd)
In Nederland trouwens veruit Delic, en Kubus, Presto en Terilekst zijn ook goed bezig.
Pete Rock
Dre
MF Doom
RZA
Jay Dee
Q-Tip
Hi-Tek
Necro
Madlib
En dan kan je er nog wel 20 bij verzinnen (9th wonder, Eric B., Marley Marl, Havoc, DangerMouse, Large Professor enz. maar naar deze producers luister ik het meest de laatste tijd)
In Nederland trouwens veruit Delic, en Kubus, Presto en Terilekst zijn ook goed bezig.
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 22:40 uur
Ik vind op dit moment, net als Sn@ke, Stoupe the Enemy Of Mankind van Jedi Mind Tricks de beste producer op aarde. Wát een producties levert die man af
DJ Premier is natuurlijk ook een geweldige producer, Dr. Dre ook maar hij heeft teveel troep gemaakt. Natuurlijk mogen ook RZA en Easy Mo Bee niet ontbreken. 
DJ Premier is natuurlijk ook een geweldige producer, Dr. Dre ook maar hij heeft teveel troep gemaakt. Natuurlijk mogen ook RZA en Easy Mo Bee niet ontbreken. 
0
Improvision
geplaatst: 17 augustus 2006, 13:31 uur
01.Kanye West
02.No I.D.
03.Alchemist
04.J Dilla aka Jay Dee
05.Hi Tek
06.Dr Dre
07.Just Blaze
08.The Neptunes
09.RZA
10.Havoc
02.No I.D.
03.Alchemist
04.J Dilla aka Jay Dee
05.Hi Tek
06.Dr Dre
07.Just Blaze
08.The Neptunes
09.RZA
10.Havoc
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 18:45 uur
Heeft Jermaine Dupri JD van hem gejat dan, ik bedoel zelfde bijnamen.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:03 uur
Jermaine Dupri is alleen wel wat beter dan Jay Dilla, laat dat duidelijk zijn.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:09 uur
Jay Dee doet echt te moeilijk met beats, beats moeten gewoon lekker happy klinken. Happy zo hoort hiphop te zijn.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:17 uur
In het andere topic aanbid je 2Pac (hij was niet echt happy altyd). Je verwart happy duidelijk met positief.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:33 uur
Elk mens verdient evenveel respect. The Game aanbidden na 1 Album, die ook nog tekstueel zwaar onderdoet voor Ready To Die & Life After Death, en Biggie negeren, terwijl The Game door hem is beinvloed --..--
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:33 uur
HA The Game is toch echt wel beter dan Biggie. Heb je The Documentary weleens gehoord?? Als je dat niet doper vind dan Biggie zijn werk dan zit er ergens een steekje los. En check vooral The Doctor's Advocate in november!! Shit gaat dope worden!
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:34 uur
satéprikker schreef:
HA The Game is toch echt wel beter dan Biggie. Heb je The Documentary weleens gehoord?? Als je dat niet doper vind dan Biggie zijn werk dan zit er ergens een steekje los.
HA The Game is toch echt wel beter dan Biggie. Heb je The Documentary weleens gehoord?? Als je dat niet doper vind dan Biggie zijn werk dan zit er ergens een steekje los.

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:37 uur
satéprikker schreef:
Ok, ik reageer niet meer op jou. Je bent de grootste clown die ik ooit op MuMe heb gezien. O wat gaan mensen lachen nadat ze jouw berichten hebben gelezen van het laatste uur en vooral deze
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:48 uur
Dan moet je je eens voorstellen hoe ik het laatste uur heb gelachen...
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 20:24 uur
Dadelijk kun je niemand meer serieus nemen omdat iedereen elkaar voor de gek houdt en maar met de domste zinnen gaat smijten, hopelijk was dit een eenmalige actie. Daar heeft de site dit topic voor: http://www.musicmeter.nl/forum/14/1482/
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 08:41 uur
MIjn nummer 1 is vrij voorspelbaar denk ik.
Ik ga voor de westcoast sound, of de commercieele sound, dat kan je uit dit lijstje wel opmaken denk ik.
1.Dr.Dre
2.Kayne West
3.Scott Torch
4.Timbaland
5.Will.I.Am
6.Lil John
7.Neptunes
8.Cool&Dre
9.Swizz Beats
10.MelodyMan
Ik ga voor de westcoast sound, of de commercieele sound, dat kan je uit dit lijstje wel opmaken denk ik.
1.Dr.Dre
2.Kayne West
3.Scott Torch
4.Timbaland
5.Will.I.Am
6.Lil John
7.Neptunes
8.Cool&Dre
9.Swizz Beats
10.MelodyMan
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 10:10 uur
satéprikker schreef:
HA The Game is toch echt wel beter dan Biggie. Heb je The Documentary weleens gehoord?? Als je dat niet doper vind dan Biggie zijn werk dan zit er ergens een steekje los. En check vooral The Doctor's
Advocate in november!! Shit gaat dope worden!
HA The Game is toch echt wel beter dan Biggie. Heb je The Documentary weleens gehoord?? Als je dat niet doper vind dan Biggie zijn werk dan zit er ergens een steekje los. En check vooral The Doctor's
Advocate in november!! Shit gaat dope worden!
Er zit dan toch bij mij een behoorlijk steek los zeg..
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 10:28 uur
The Game is cker beter ja! Die man heb skills hoor.
Jij kan er niet eens over oordelen, je mag amper naar die muziek luisteren.
O ja gecensureerd dan... nou vooruit, maar daar kan je geen mening op baseren, je mist de helft van wat ze zeggen.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 10:42 uur
Misty44 schreef:
O ja gecensureerd dan... nou vooruit, maar daar kan je geen mening op baseren, je mist de helft van wat ze zeggen.

0
geplaatst: 18 augustus 2006, 11:03 uur
Tja, dat je The Game beter vind dan Biggie is al erg genoeg, maar dan ook nog eens zo'n grote smoel tegen anderen opzetten
.
.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 11:05 uur
1. Delic
2. The Neptunes
3. Bastian
4. DangerMouse
5. Madlib
6. Dr Dre
7. Timbaland
8. Kanye West
9. RZA
10. Kubus
2. The Neptunes
3. Bastian
4. DangerMouse
5. Madlib
6. Dr Dre
7. Timbaland
8. Kanye West
9. RZA
10. Kubus
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 11:12 uur
1. Premier
2. Pete Rock
3. Large Professor
4. RZA
5. Marley Marl
5. Bomb Squad
6. Stoupe
7. Dre
8. Erick Sermon
9. Prince Paul
10.Madib
2. Pete Rock
3. Large Professor
4. RZA
5. Marley Marl
5. Bomb Squad
6. Stoupe
7. Dre
8. Erick Sermon
9. Prince Paul
10.Madib
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 11:38 uur
Misty44 schreef:
(quote)
OMg. Wat heb ik je misdaan?? Ik zeg niks gemeens ofzo, kom je opeens zo doen. Nouja, laat maar, vanaf nu neem ik echt niks meer serieus wat je zegt. Wat een bitch ben jij.
En ik zeg niet dat the Game slecht is, ik vind zijn album geweldig, maar ik vind ready to die 1000 keer beter.
Daaaaaamnnnn. Je lijkt wel een meisje met je aanvallen zeg..
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 11:47 uur
Yow, Lil Jon is een dope producer.
Ik zou the game weleens op een beat van Lil Jon willen horen flowen. Lijkt me master.
Ik zou the game weleens op een beat van Lil Jon willen horen flowen. Lijkt me master.
* denotes required fields.