MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Producers

zoeken in:
T.O. schreef:
(quote)

Misty en sateprikker zijn jullie familie van elkaar .

Anywayz

1. DJ Premier

2. Stickert
3. DJ Honda
4. Pete Rock
5. Large Professor
6. RZA
7. DJ Kheops
8. DJ Embee
9. MF Doom
10. Dr Dre
11. Alchemist
12. Hi-Tek
13. Necro
14. RJD2
15. Kanye west

Primo? die kerel maakt echt van die dezelfde beats met baby scratches. Dat is zoooooooooooo wack... Ik snap niet dat je hem op 1 kan zetten. Ken je 1 primo beat dan ken je ze eigenlijk allemaal.

satéprikker schreef:
Primo? die kerel maakt echt van die dezelfde beats met baby scratches. Dat is zoooooooooooo wack... Ik snap niet dat je hem op 1 kan zetten. Ken je 1 primo beat dan ken je ze eigenlijk allemaal.

Tja ik hoef mijn keuze voor iemand zoals jij hier niet te verantwoorden. Spijt me vriend.

Nee, integendeel, het spijt mij dat je moet leven met Primo op nummer 1. Eens zal je het licht zien jongen, eens.
Inshallah...ofzo?

satéprikker schreef:

Zegt iemand die lil jon een goede producer vindt

Het mag toch wel duidelijk zijn dat deze jongen gewoon wat sarcastisch zit te posten. Gun die jongen z'n moment of fame maar neem em verder vooral niet te serieus.

Lil Jon zet in een disco 500 man aan het dansen, Primo wellicht de wiggers en backpackerts. Een stuk of 5 dus.

Wie is er nu de flapdrol van die 2 producers? of hebben die 500 man allemaal geen oor voor goede muziek?

Revo schreef:
Het mag toch wel duidelijk zijn dat deze jongen gewoon wat sarcastisch zit te posten. Gun die jongen z'n moment of fame maar neem em verder vooral niet te serieus.

Ja helaas wel maarja misschien wordt ie wel zwaar gepest of is hij heel eenzaam en ja, dan ga je maar op MuMe forum de beest uithangen.....

Premier maakt helemaal niet dat soort IQ-loze muziek van onder drugs en alchohol beinvloede idioten.

Kos
satéprikker schreef:
Lil Jon zet in een disco 500 man aan het dansen, Primo wellicht de wiggers en backpackerts. Een stuk of 5 dus.
. ahaha.

Best Gek. Als je Leakbros dus zou draaien in een disco dan zou je dus verwachten dat al die van onder drugs en alchohol beinvloede idioten zouden moeten dansen??

Ja, grotendeels wel.

Ik zal het eens proberen, ik denk dat ik binnen 10 seconden achter de wheels of steel vandaan wordt gerost.

Cath schreef:
(quote)

OMg. Wat heb ik je misdaan?? Ik zeg niks gemeens ofzo, kom je opeens zo doen. Nouja, laat maar, vanaf nu neem ik echt niks meer serieus wat je zegt. Wat een bitch ben jij.
En ik zeg niet dat the Game slecht is, ik vind zijn album geweldig, maar ik vind ready to die 1000 keer beter.

Daaaaaamnnnn. Je lijkt wel een meisje met je aanvallen zeg..

Ik ben ook omgebouwd.

Vincent! schreef:
(quote)

ook dat vinden meer mensen hooor, hij heb deze jaar sowieso prijs voor beste songwriter gewonnen.
En hij maakt wel muziek die dansbaar is, ook dat zijn pluspnten, ik kijk daar na, want stappen en muziek hangt nauw samen. Op die rustige beats kan ik niet uit mijn plaat gaan hoor.

Ja, zijn teksten waren dit jaar ook echt weer briljant net als 50 Cent.

MJ_DA_MAN schreef:
Ja, zijn teksten waren dit jaar ook echt weer briljant net als 50 Cent.

Ja cker, ze zouden samen een plaat moeten maken, dat word cker de bom! dikke nr. 1 hit.
Lil johns werk op de nieuwe plaat van Ice Cube vond ik anders wel erg goed, ja Snap Yo FIngers zuigt dan wel weer, maar ja tis niet allemaal goud wat er blinkt he.

Ik bedoelde dat als grap...

Vind jij het dan geen grap dat 50 Cent en Lil Jon die prijs hebben gewonnen?

Nee, ze verdienen het. Dit waren veruit de beste dit jaar.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik bedoelde dat als grap...

Vind jij het dan geen grap dat 50 Cent en Lil Jon die prijs hebben gewonnen?

Ja van 50 cent heb ik mijn twijfels, zijn productie is sowieso al niet al te best daarom weet ik niet of hij die prijs voor songteksten wel verdiend, alleen Hustla`s ambition vond ik wel relaxed en sterk qua lyrics, ma die prijs ging ook nog over Massacres teksten of niet?

Lil John verricht stiekem best een hoop goed werk, stond versteld waarvoor hij allemaal had geschreven denk dat die prijs wel terecht is.

eazyfan
het is Lil Jon en nee die kerel is serieus wack .

serieus? Ik sta in da club altijd wel te bouncen op Lil Jon tracks. Wees eerlijk, jij toch ook?

Ik heb niks tegen op lil jon producties, hij heeft niet veel klassiekers geproduceerd, maar nummers als Go To Church zijn wel erg lekker, of Get Crunk. Hij is goed met club beats, maar of hij ook geschikt is voor een ander genre, dat is de vraag.

Kom op mensen, die prijzen stellen niks voor. De enige factor die telt is: wie heeft de meeste hits geschreven?? Nou, we weten allemaal dat hits meestal niet uitblinken in de sterke teksten... Verder weet iedere zichzelf respecterende hiphopkenner dat Lil Jon de kont van een Primo nog niet mag afvegen. Misschien overdrijf ik mag ik walg ervan als ik zie dat Primo/LilJon echt een discussie ontketent. Was het Satéprikker niet ook al die Biggie helemaal niets waard vond..?? Enfin nu weer ontopic:
Mijn twee producers zijn toch wel Dj Premier en The RZA. En als ik móet kiezen ga ik voor Premier en daarbij geven de drie Illmatic-producties de doorslag..

CaliLove
Beste producers voor mij: Dr.Dre en The RZA (abbot of Wu-Tang Clan)

Nouja, dat ik Biggie helemaal niks vind is niet waar. Hij is altijd beter dan Diddy, niet heel veel meer, maar goed.

Beter dan Diddy? Wat een compliment! Maar we gaan nu weer offtopic. Nog even een handgreep producers beter dan Lil Jon:
Kanye West, Q-Tip, Hi-Tek, Havoc, Large Professor, Pete Rock, Rick Rubin, Dr Dre, Easy Mo Bee, Jay Dee, OutKast, Timbaland, Trackmasters, Just Blaze, Scott Storch enz. En de natuurlijk al door mij genoemde Rza en Primo

satéprikker schreef:

Kan me hier wel wat in vinden.

Vincent! schreef:
(quote)

Lil Jon heeft vrij aardige tracks geproduced maar z'n stijl is al even eentonig. Primo is ook niet meer zo relevant dezer dagen , z'n stijl ga ik steeds meer vereenzelvigen met voorspelbare en conservatieve kleurloze old school - producties , al heeft de man soms echt wel prachtwerk gedaan ( NY state of mind ... ).Stoupe is de beste producer van de laatste jaren naar mijn mening.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:37 uur

geplaatst: vandaag om 02:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.