MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
LEUK!

panjoe (moderator)
Ik ben terug van vakantie en dus down .

MAS schreef:
Ik stel voor dat we vrijdag 1 september weer beginnen met een nieuw HHAVDW van Principal2000.

Oei, ik lees dit nu pas (goed). Ik wil mijn beurt best graag afstaan aan een ander. Ik merk namelijk dat het steeds moeilijker wordt om een onbekend album te kiezen die ik dan ook nog goed vind. Ook aangezien mijn vorige HHAvdW van 2 rondes terug stamt (met de vakantieperiode er dus na), vind ik mijn beurt snel komen.

MAS
Oke ruil wel met je. Dan heb je nog een paar weken.

MAS
Dan is dit het nieuwe lijstje:

Actieve deelnemers:

- MAS
- Silky & Smooth
- Colucci Era
- panjoe
- Elohim
- principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01

Niet actieve Users (link op verzoek):

- Arrie
- UmindC
- Jablonski
- pqt
- kobe bryant fan
- Toris

Zou het 'niet-actieve user' lijstje niet wegvallen?

lambf
Actieve deelnemers:

- MAS
- Silky & Smooth
- Colucci Era
- panjoe
- Elohim
- principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01
- lambf

Niet actieve Users (link op verzoek):

- Arrie
- UmindC
- Jablonski
- pqt
- kobe bryant fan
- Toris

Colucci_Era schreef:
Zou het 'niet-actieve user' lijstje niet wegvallen?

Daar zie ik idd ook niet de toegevoegde waarde van. Je kunt toch altijd een PM naar de user sturen als je ook een linkje wilt?

panjoe (moderator)
Dat hadden we inderdaad al zo afgesproken, wie het album wil hebben kan te allen tijde een pm sturen naar degene die het album instuurt.

Deelnemers:
- MAS
- Silky & Smooth
- Colucci Era
- panjoe
- Elohim
- principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01
- lambf

lambf
Ik denk dat we hier ondertussen wel mee kunnen beginnen.

MAS zei een aantal berichten terug dat we vrijdag 1 september beginnen, maar aangezien 1 september op een donderdag is zal hij wel 2 bedoelen.

Ik denk zelfs dat hij het weekend daarop volgend bedoelt. Een nieuw HHAvdW werd altijd in het weekend ge-PM-t.

Ok. Is de volgorde van de deelnemers nu trouwens goed of wordt hij nog gehusseld?

MAS
Na vandaag zijn alle schoolvakanties voorbij dus we beginnen volgend weekend weer. De volgorde blijft hetzelfde.

is het op vrijdag nu?

panjoe (moderator)
Nee, gewoon in de loop van het weekend.

Dit weekend een nieuw album van MAS. Ik ben benieuwd. Onze smaak komt vaak redelijk overeen.

MAS
Hij komt eraan ik hoop dat je het nog niet kent. Je hebt er in ieder geval nog niet op gestemd.

MAS
Het nieuwe hiphop album van de week is:

Young Black Teenagers - Young Black Teenagers (1991)

(afbeelding)

Ze zijn niet zo zwart als hun naam doet vermoeden maar het is wel heel lekkere jaren 90 hiphop.

Deze ken en heb ik nog niet. Wel de opvolger. Deze jongens werden flink gesteund door Public Enemy. Ik ben benieuwd. Moet wel zeggen dat ik de opvolger bijna nooit draai.

Ga hem morgen even checken, had nog niet van deze heren gehoord. Het nummer dat je gepost heeft klinkt niet verkeerd.

Ik heb het album nu 1x geluisterd en ik vind het echt lekker klinken oldschool!

Geinig, die Beatles-parodie.

Rene1979
Pop the Bottle and twist the cap! Heerlijke track van de opvolger van dit album. Bedankt MAS ken het album maar desalniettemin leuk om weer op te zetten.

MAS
Dit weekend is Silky & Smooth aan de beurt!

Deelnemers:
- Silky & Smooth
- Colucci Era
- panjoe
- Elohim
- principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01
- lambf
- MAS

ik wacht. Licht het aan mij of heeft lang niet iedereen het album van MAS geluisterd?

Ik heb hem wel geluisterd, maar nog niet gestemd. Moet hem nog even wat vaker luisteren.

same here

Ik luister en beoordeel nog.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:24 uur

geplaatst: vandaag om 13:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.