Genres / Hip-Hop / Party HipHop / clubbangers
zoeken in:
0
ManMonster
geplaatst: 16 april 2010, 10:00 uur
Relax schreef:
Ik kan persoonlijk niet echt losgaan op die oldschool shit, word het zo'n duf zooitje van, of backpack rappers, T.I. enzo vind ik dan wel hard om te horen.
Ik kan persoonlijk niet echt losgaan op die oldschool shit, word het zo'n duf zooitje van, of backpack rappers, T.I. enzo vind ik dan wel hard om te horen.
Ik had het niet helemaal niet over Oldschool hoor... Als je kijkt naar de vorige pagina was het enige old-school nummer dat ik gepost had Summertime en misschien nog Gangster Party... Als een nummer als Lean Back (ultieme party/club nummer imo) al niet past bij wat hij zoekt en erna vraagt naar nieuwere artiesten/nummers dan stel ik mij daar vragen bij... Mag het enkel 2009-2010 zijn dan ofzo? Dan vraag ik mij af of hij niet eerder een bevestiging wil van zijn al reeds gekozen nummers ofzo... En als je weet wat je wil, waarom vraag je het dan?
Edit: en als je als hip-hop liefhebber niet los kan gaan op nummers als hip-hop hooray (perfect voorbeeld van een tijdloos party nummer) zou je misschien beter overstappen naar andere muziek!
0
geplaatst: 16 april 2010, 10:58 uur
Deze is niet zo bekend volgens mij maar heeft wel een lekker harde bass.
Die intro staat niet op de normale versie.
Deze is natuurlijk ook heerlijk.
0
toris
geplaatst: 16 april 2010, 14:20 uur
[quote]ManMonster schreef:
Als een nummer als Lean Back (ultieme party/club nummer imo) al niet past bij wat hij zoekt en erna vraagt naar nieuwere artiesten/nummers dan stel ik mij daar vragen bij... /quote]
Lean Back staat in de afspeellijst;) Nee hoeft zeker niet alleen 2010 en 2009 te zijn, maar een paar nummers voor de aanvulling is wel zo leuk.
Als een nummer als Lean Back (ultieme party/club nummer imo) al niet past bij wat hij zoekt en erna vraagt naar nieuwere artiesten/nummers dan stel ik mij daar vragen bij... /quote]
Lean Back staat in de afspeellijst;) Nee hoeft zeker niet alleen 2010 en 2009 te zijn, maar een paar nummers voor de aanvulling is wel zo leuk.
0
toris
geplaatst: 16 april 2010, 14:22 uur
ManMonster schreef:
en als je als hip-hop liefhebber niet los kan gaan op nummers als hip-hop hooray (perfect voorbeeld van een tijdloos party nummer) zou je misschien beter overstappen naar andere muziek!
en als je als hip-hop liefhebber niet los kan gaan op nummers als hip-hop hooray (perfect voorbeeld van een tijdloos party nummer) zou je misschien beter overstappen naar andere muziek!
Doe me een lol zeg, ik heb nooit gezegd dat ik daar niet op los kan gaan. De helft van de nummers in mijn afspeellijst nu is oudere hiphop, maar er moet ook wat nieuwe hiphop bijzitten voor de mensen die daar niet op los kunnen gaan.
0
ManMonster
geplaatst: 16 april 2010, 15:46 uur
Ik had het dan ook tegen Relax die letterlijk zei "Ik kan persoonlijk niet echt losgaan op die oldschool shit, word het zo'n duf zooitje van".
@toris: mijn fout dan, ik ging er van uit dat zo goed als alle nummers die hier gepost waren niet goed genoeg waren. Misschien handig om je momentele playlist eens te posten dan?
En owja, E-props for MJ!
@toris: mijn fout dan, ik ging er van uit dat zo goed als alle nummers die hier gepost waren niet goed genoeg waren. Misschien handig om je momentele playlist eens te posten dan?
En owja, E-props for MJ!

0
geplaatst: 16 april 2010, 15:59 uur

Maar even serieus, het is wel onzin dat je dan beter kan overstappen, alhoewel het natuurlijk een overstatement was van je. Ieder zijn smaak is verschillend, dus ook op party-gebied.
0
ManMonster
geplaatst: 16 april 2010, 16:17 uur

Ja natuurlijk, is gewoon om aan te tonen dat je oldschool niet over één lijn kan scheren en zijn uitspraak ongeacht smaak pure onzin is... Wat is trouwens oldschool? Voor de ene is shit als Grandmaster Flash, voor de andere is Eminem zijn eerste album al oldschool...
0
geplaatst: 16 april 2010, 16:24 uur
Is House Of Pain al langsgekomen met Jump Around? Toch wel een ultieme party-hit!
0
geplaatst: 16 april 2010, 16:26 uur
Dat is hét hiphop-partynummer, gevolgd door o.a. DMX - Party Up.
0
geplaatst: 16 april 2010, 16:28 uur
Deze moet ik ook ff posten, gewoon leuk voor wanneer je toch al dronken bent 

0
geplaatst: 16 april 2010, 17:01 uur
Ben niet echt van de clubbangers maar Busta Rhymes - Break Ya Neck of wat Tech N9ne ben ik niet vies van.
0
geplaatst: 16 april 2010, 17:07 uur
Gouwe ouwe, in de tijd dat Swizz Beatz nog vette beats maakte. Jammer dat DMX op dit moment ook helemaal de weg kwijt is...
0
De Schaafkaas
geplaatst: 16 april 2010, 17:36 uur
Ik weet niet of deze al de revue is gepasseerd (lijkt me niet aangezien de track nog niet zo oud is), maar dit is toch wel een heel lekker nummertje om op los te gaan 

0
Harco
geplaatst: 16 april 2010, 17:52 uur
Over Three 6 gesproken; deze mag natuurlijk niet ontbreken:
0
geplaatst: 17 april 2010, 03:27 uur
Deze natuurlijk:
Vooral geliefd om het intellectuele elan ervan, allicht.
Vooral geliefd om het intellectuele elan ervan, allicht.
0
geplaatst: 17 april 2010, 13:44 uur
Dr.Dre - Next Episode, Still DRE.
Benzino - Rock The Party
2Pac - California Love
Wu-Tang Clan - Gravel Pit
The Game - Game's Pain
Will Smith - Boom, Shake The Room, Miami
M.O.P. - Cold As Ice
Benzino - Rock The Party
2Pac - California Love
Wu-Tang Clan - Gravel Pit
The Game - Game's Pain
Will Smith - Boom, Shake The Room, Miami
M.O.P. - Cold As Ice
0
toris
geplaatst: 19 april 2010, 23:46 uur
Oke zo is mijn lijstje wel compleet:D
Jullie zijn geweldig
Jullie zijn geweldig

0
geplaatst: 20 april 2010, 00:27 uur
Sjaak
Held! 
Ik hoor die vaak bij het uitgaan en dan is het wel ergerlijk dat er dan een keer een Hip Hop nummer langs komt ik niet eens de naam weet. Maar nu dus wel.
Held! 
Ik hoor die vaak bij het uitgaan en dan is het wel ergerlijk dat er dan een keer een Hip Hop nummer langs komt ik niet eens de naam weet. Maar nu dus wel.

0
raffael77
geplaatst: 20 april 2010, 08:15 uur
Eigenlijk is die track niet van Fat Man Scoop maar van Crooklyn Clan waar hij deel van uitmaakte. Daarna opnieuw een remaster maar dan zijn naam erbij zetten omdat hij de crew vertegenwoordigde.
Blijft wel een lekker nummer en idd ook door Black Sheep sample.
Blijft wel een lekker nummer en idd ook door Black Sheep sample.
0
raffael77
geplaatst: 20 april 2010, 08:17 uur
Wat plaatsen de meesten hier zeer slechte nummers en dan ook nog leuk vinden ook. Wat een schande. 
En maar roepen dat ze allemaal zo underground fan zijn.

0
raffael77
geplaatst: 20 april 2010, 08:50 uur
Ode aan de oldschool tijd.
De eerste blijft toch leuk om te horen al is deze track wel kapot gedraaid
De rest is classic material uit de jaren 80 en de laatste is zelfs uit '72 om maar ff aan te geven dat ze toen al wisten hoe je dans bare platen moest maken.
Dat laatste nummer hoor je overal nu nog op hiphop b-boy battles
0
De Schaafkaas
geplaatst: 20 april 2010, 17:23 uur
raffael77 schreef:
Wat plaatsen de meesten hier zeer slechte nummers en dan ook nog leuk vinden ook. Wat een schande.

Zegt de man die Kriss Kross post.
Dat je ergens fan van bent, wil nog niet zeggen dat je niks anders óók leuk mag vinden.
0
Harco
geplaatst: 20 april 2010, 18:16 uur
Sorry Raffael.
Sowieso claim ik mezelf geen undergroundfan.
Sowieso claim ik mezelf geen undergroundfan.
0
geplaatst: 20 april 2010, 18:19 uur
raffael77 schreef:
Dat jij al 20 jaar naar hiphop luistert met een hokjesgeest is jouw probleem, de meesten hier weten wel beter (een paar dan) en laten hun rugzak thuis of doen ze niet zo strak om en luisteren gewoon wat ze leuk vinden Wat plaatsen de meesten hier zeer slechte nummers en dan ook nog leuk vinden ook. Wat een schande.

.
0
toris
geplaatst: 20 april 2010, 18:44 uur
Ik luister graag een combo van underground en andere hiphop 

0
geplaatst: 20 april 2010, 21:37 uur
Wat een belachelijke term backpack.... Ik heb geeneens een mooie rugzak! Nee. maar wat maakt het in hemelsnaam nou uit wie wat nou leuk vind? En dat bedoel ik ook over de mensen die automatisch reageren op de backpackers, ook al heb je gelijk je doet dan eigenlijk hetzelfde.
Overigens is niet iedereen perfect, ik ook niet (zie 1e post dan maar weer hehe), en wordt ook moe van Soulja Boy enzovoorts. Maar dat is eerder omdat ik zie dat hij succes heeft, en mensen die gewoon hun hart en ziel in de muziek stoppen erdoor worden genegeerd. Ik denk dat het eerder een reactie is omdat je de muziek ziet veranderen, en je weet dat het niet meer zal worden zoals vroeger, of zoals de muziek waarvan je houdt. Én dan je wordt aangesproken tegenwoordig (als je zegt ik luister hip-hop), het bekende verhaal: Oja, dat is met bling bling enzo
Zo, genoeg gepreekt. Ontopic dan maar weer, ik denk dat de maker alsnog een leuke playlist heeft kunnen maken ondanks al die offtopic reacties. Jump Around en het nummer van Sjaak zijn echt baas trouwens, en doen het denk ik overal goed (dat ik niet aan de nummers dacht!
). Verder moet het ook wel lukken met South, doe er wat Clipse bij, N*E*R*D ofzo, en wat westcoast en ik denk dat je genoeg materiaal hebt 
Overigens is niet iedereen perfect, ik ook niet (zie 1e post dan maar weer hehe), en wordt ook moe van Soulja Boy enzovoorts. Maar dat is eerder omdat ik zie dat hij succes heeft, en mensen die gewoon hun hart en ziel in de muziek stoppen erdoor worden genegeerd. Ik denk dat het eerder een reactie is omdat je de muziek ziet veranderen, en je weet dat het niet meer zal worden zoals vroeger, of zoals de muziek waarvan je houdt. Én dan je wordt aangesproken tegenwoordig (als je zegt ik luister hip-hop), het bekende verhaal: Oja, dat is met bling bling enzo
Zo, genoeg gepreekt. Ontopic dan maar weer, ik denk dat de maker alsnog een leuke playlist heeft kunnen maken ondanks al die offtopic reacties. Jump Around en het nummer van Sjaak zijn echt baas trouwens, en doen het denk ik overal goed (dat ik niet aan de nummers dacht!
). Verder moet het ook wel lukken met South, doe er wat Clipse bij, N*E*R*D ofzo, en wat westcoast en ik denk dat je genoeg materiaal hebt 
* denotes required fields.