MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:

De vorige keer ging dit topic echter de mist in. Aangezien we allemaal weer een jaartje ouder zijn, moet het dit keer wel lukken. Aan de hand van regels hebben ik en Lars al overlegd met mods, en vanaf vandaag gaan we dus bewijzen dat zo'n topic wel op Mume kan zonde continu off topic te gaan.

De regels:

-Reacties die de nodigheid van het topic ter discussie stellen worden automatisch verwijderd
-Mensen moeten zich inschrijven, andere mensen mogen alleen reageren om de lyrics te beoordelen, of om inhoudelijke vragen te stellen.
-Te offopic berichten worden strenger verwijderd dan in andere topics.
-Overmatig gebruik van ziektes of ander letsel/handicaps aan mensen toe wensen moet ook worden verwijderd.
-Niet te persoonlijk. Users zullen waarschijnlijk dit zelf wel aanvoelen.
-Aan de wedstrijd kunnen eisen aan worden verbonden. Wie dat niet doet verliest automatisch door diskwalificatie.
-Wedstrijden kunnen zowel vocaal als tekstueel gehouden worden
-Inzendingen welke niet aan de eisen voldoen, worden ook automatisch verwijderd. Wanneer er een wedstrijd voorschrijft dat er in zestien regels "gedisst" gaat worden, is het niet de bedoeling dat iemand pagina's vol teksten in gaat sturen.
- Er mag niet gehaat (zinloos kritiek geven) worden op teksten, er mag wel feedback worden gegeven.

Het topic zal een maand getest worden, en wanneer er genoeg animo is en Mumers bewezen hebben dat ze zich ook op het web kunnen gedragen blijft het langer online denk ik.

Zoals altijd: Typ je naam als je mee wilt doen, aan de hand daarvan bepalen we deadline enz.

Bedorvenkebab.

Regels battle itself:

Even met Lars overlegd:
- Bij de eerste ronde zestien lines. Vanaf tweede ronde 32 en finale mag tot 64.
- Eerste ronde worden er twee battles tegelijkertijd gehouden als er 16 users meedoen.
- Er zal gestemd worden dus op de kanidaten na de battle. Het aantal wat nodig is loopt op per ronde (begint bij 5) of tot wanneer de deadline verloopt.
- De users droppen tegelijk, mocht het aantal stemmen zijn, sudden death KO van vier lines>waar users op kunnen stemmen, eerste die drie stemmen haalt die wint.

Ik doe mee!

Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry

Hoop dat er genoeg mensen mee gaan doen, zodat het een leuk topic kan gaan worden!

Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth

Ik doe (nog) niet mee, daar ben ik (nog) niet goed genoeg voor.
Ik zal het topic wel gaan volgen en feedback, kritiek en positieve opmerkingen geven als ik tijd heb en ik ben benieuwd naar jullie.

Succes

Dankje Ataloona, we zijn allemaal nog niet zo goed hoor, dus je kan gerust de gok wagen

Nee, ik heb de flow van Kno met een longontsteking dus dat klinkt niet

Rappen jullie gewoon in het Nederlands of Engels?

Nederlands, maar het hoeft niet te worden opgenomen, het zullen voornamelijke tekstuele battles zijn, die je gewoon hier kan posten, zodat mensen erop kunnen stemmen.
Een soort competitie dus

O, ik dacht met die youtube filmpjes en zo, ik had al zowat een cool masker gemaakt

Maar ik laat de eerste ronde nog even aan mij voorbij gaan, even het niveau peilen

MAS
Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS

Ik ga niet mee doen, ik ben namelijk geen goede tekstenschrijver, maar ik ga het topic wel elke dag volgen en hier en daar wat feedback geven en me amuseren met jullie lyrics, hopelijk zitten er ook wat vocale filmpjes bij.

ik ook niet, toch doe ik mee.

Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie

CannabisFristi
Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie
CannabisFristi

Ataloona schreef:
O, ik dacht met die youtube filmpjes en zo, ik had al zowat een cool masker gemaakt

Lol, is je hoofd net zo lelijk als die van Doom dan ? Toch wil ik het masker zien

Stapler je gaat offtopic. Niet doen.

Overigens wordt het dus een toernooi, eerst het aantal peilen (8 of 16 lijkt het meest logisch). De bedoeling is dat we sowieso uiterlijk vrijdag gaan loten.

Nee, Stapler. Ik wil jullie niet in genegenheid brengen met mijn ontzettende knappe kop

Maar we gaan offtopic dus ik kap maar met deze grappige discussie.
Ps. Het was een wit gewoon masker met 2 scheuren en ik doe een capuchon erbij op..

Ataloona, ik zie al dat jij verschrikkelijk graag mee wil doen, dus schrijf je maar gewoon in

Nee, volgende ronde doe ik mee, ik heb heel weinig zelfrespect, ik kan dat mentaal pas over 1 ronde aan

pqt
Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie
CannabisFristi
pqt

Ik ga Soul Kahn in deze

@ataloona ik eigelijk ook maar ik ben gedwongen .

Jezus, dat is lang geleden. Tot wanneer kan je je inschrijven?

Eind deze week, maar het niveau is niet al te hoog, dus je kan je gerust inschrijven

toris
Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie
CannabisFristi
pqt
Toris

Deze keer niet als eerste graag

toris schreef:
Deze keer niet als eerste graag

Het loten zal random gebeuren, geen voortrekkerij of wat

Overigens: na het toernooi (ik hoop dat we 16 halen!) kunnen we ook dingen beginnen als 2vs2, vocale battles of over onderwerpen. Verder kijken we nog hoeveel lines de disses moeten bevatten, in de eerste ronde lijkt me 16 goed genoeg.

Ps.: Deadlines zullen wel kort zijn.

Ik ben tussen de 21ste en de 25ste van deze maand niet aanwezig op Mume. Ik vind het prima om pas vanaf de halve finale in te stromen.

Mume werkt niet in Parijs?

Maar we loten je anders als eerste of laatste. Want om alle battles tegelijk te beginnen wordt een rotzooi, misschien wel twee tegelijk.

Edit: Staat in de begin post.
Zo niet te ingewikkeld hoop ik

Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie
CannabisFristi
pqt
Toris
Stapler

Bedorvenkebab made me do it.

Bedorvenkebab
Delars
Rhythm & Poetry
Silky&Smooth
MAS
Timmie
CannabisFristi
pqt
Toris
Stapler
Robbie Keane

Gast
geplaatst: vandaag om 14:26 uur

geplaatst: vandaag om 14:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.